eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Biała Podlaska: Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania
Numer ogłoszenia: 69388 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464144 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych z napędem elektrycznym i elektronicznym systemem sterowania na potrzeby Centrum Udostępniania Informacji Naukowej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.:Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu. 2. Szacunkowa wartość bez VAT - 131585, 23 euro. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) opracowanie koncepcji rozmieszczenia regałów przesuwnych; 2) dostawę, montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację; 3) gwarancję i rękojmię (na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru); 4) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (obsługę serwisową i wsparcie techniczne w okresie gwarancji oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min 5 lat od zakończenia okresu gwarancji); 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej zmontowanych i zainstalowanych regałów przesuwnych (schemat połączeń i podłączenia wszystkich ich elementów, podzespołów) oraz schematu technologicznego - rozmieszczenia; 6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji (szkolenie, co najmniej 1-dniowe, dla minimum 4 osób), zorganizowane przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela w rozdziale 4 ust. 5 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.20.00 - Systemy aktowe 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.20.00 - Biblioteczki przesuwne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka, Działania I.3 Wspieranie innowacji, realizowanego na podstawie umowy nr POPW.01.03.00-06-014/12-00 z dnia 14.11.2012r. o dofinansowanie projektu pn. Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128 paw. 51, 02-383 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 596550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 596550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600855,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.