eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane w zakresie przebudowy części poziomów -1 i -2 (basen z zapleczem oraz podbasenia obiektu budowlanego przy ul. M. Konopnickiej 6 w ramach realizacji zadania pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Warszawa: Roboty budowlane w zakresie przebudowy części poziomów -1 i -2 (basen z zapleczem oraz podbasenia obiektu budowlanego przy ul. M. Konopnickiej 6 w ramach realizacji zadania pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off.
Numer ogłoszenia: 69380 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Opera Kameralna , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 628 30 96, faks 22 629 32 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie przebudowy części poziomów -1 i -2 (basen z zapleczem oraz podbasenia obiektu budowlanego przy ul. M. Konopnickiej 6 w ramach realizacji zadania pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off polega na rewitalizacji pomieszczeń byłej pływalni zbudowanej w latach trzydziestych XX w. dla polskiego oddziału YMCA zlokalizowanej w Warszawie (00-491) przy ul. M.Konopnickiej 6. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w związku ze zmianą sposobu użytkowania części poziomów -1 i -2 (basen z zapleczem) oraz podbasenia obiektu biurowo-usługowego (biura, usługi oświaty, nauki, kultury i sportu) na potrzeby Zamawiającego (sala widowiskowa, scena z zapleczem, usługi towarzyszące związane z kulturą). Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na obszarze ochrony konserwatorskiej wspinanym do rejestru zabytków w zgodzie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Do rejestru zabytków wpisane są: układ urbanistyczny ul. Konopnickiej - pod nr 195; obszar ochrony archeologicznej C-46 - pod nr 865. W rejestrze gminnej ewidencji zabytków wpisane są: budynek przy ul. M.Konopnickiej 6. Ponadto inwestycja ma miejsce w obszarze pomnika historii: Warszawa - historyczny zespół miasta z traktem królewskim - ustanowionym zarządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 8 września 1994 r. Powierzchnia terenu inwestycji i dane techniczne: powierzchnia zabudowy adaptowanych pomieszczeń: 785,6 m2, powierzchnia netto adaptowanych pomieszczeń: 1 341,7 m2 [w tym: poziom (-1): 237,4 m2, poziom (-2): 707,4 m2, podbasenie: 360,9 m2] powierzchnia użytkowa: 1 190,2 m2 [w tym: poziom (-1); 388,4 m2, poziom (-2): 669,7 m2, podbasenie: 132,1 m2]. Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: prace rozbiórkowe, wykonanie robót budowlanych w zakresie związanymi z nowymi funkcjami, wyrównanie powierzchni foyer, zlikwidowanie nierówności, stopni i pochylni, remont części elewacji wschodniej obiektu, wykonanie nowej stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie nowych i modernizacja istniejących instalacji wewnętrznych: instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej, budowa nowej czerpni powietrza, wprowadzenie klap pożarowych, instalacji wodnej i kanalizacyjnej, instalacji hydrantów pożarowych, instalacji elektrycznej, instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji c.o.. Projekt Miejski pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawce oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) brutto każde zamówienie, których przedmiotem były roboty budowlane obejmujące budowę nowego budynku z instalacjami lub remont budynku biurowego lub użyteczności publicznej a powierzchnia każdego z tych budynków była nie mniejsza niż 200 m2. Wykonawca musi przedstawić dowody czy roboty zostały wykonane w sposób należyty i wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz wykonanych robót budowlanych zostanie sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawce oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno -budowlanej (zgodnie z rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego; - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz.U. Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawi wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz Oświadczenie, że osoby, które będą sprawować funkcję kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie zostaną sporządzone według wzoru załączonego do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały szczegółowo opisane w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operakameralna.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.operakameralna.pl/przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Warszawskiej Opery Kameralnej, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest częścią Projektu Miejskiego pn. Dostosowanie nowej siedziby do prowadzenia działalności artystycznej Opera Off, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.