eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Infrastruktura aktywnego wypoczynkubudowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69358 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Orzesze: Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31228


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36998, 38196


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny 276257653, ul. ul. Św. Wawrzyńca  21, 43-180  Orzesze, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48323248800, faks +48323248826, e-mail rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WRZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2 Przedmiot zamówienia: 1.2.1.Infrastruktura aktywnego wypoczynku: budowa skateparku przy ul. Bukowina w Orzeszu oraz rozbiórka budynku gospodarczego Obecnie w miejscu planowanej inwestycji znajduje się budynek z pozwoleniem na rozbiórkę oraz drzewa przeznaczone do wycinki. Plan zagospodarowania terenu obejmuje lokalizację: - Płyty betonowej skateparku wraz urządzeniami - ciągu pieszego - małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci - tablicy z regulaminem Płyta skateparku. Płyta nawierzchniowa betonowa z betonu C20/25 XF3 (W8, F150), zatarta na gładko mechanicznie, grubości 15cm, zbrojona włóknami polipropylenowymi, mieszanka pół na pół, z włókien o dł. 38mm i 54mm, w ilości 1 kg/m^3. Urządzenia skateparku. Urządzenia przyjęto jako systemowe powtarzalne i gotowe do montażu. Wszystkie urządzenia sportowe muszą bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania z zakresu bezpieczeństwa użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 14974+A1:2010) oraz certyfikaty posiadające akredytacje PCA. WYKAZ URZĄDZEŃ. 1. Quarter pipe + Bank ramp - 1szt. Wymiary: 416x488x150. Strefa bezpieczeństwa: 888x916. 2. Funbox + grindbox - 1szt. Wymiary: 720x244x60. Strefa bezpieczeństwa: 644x1760 3. Funbox + poręcz - 1szt. Wymiary: 720x244x60. Strefa bezpieczeństwa: 644x1720 4. Poręcz prosta, profil [] - 1szt. Wymiary: 400x3x35. Strefa bezpieczeństwa: 400x1400 5. Quarter pipe - 1szt. Wymiary: 320x244x150. Strefa bezpieczeństwa: 644x830 6. Poręcz prosta, profil O - 1szt. Wymiary: 400x5x35. Strefa bezpieczeństwa: 400x1400 Chodniki z kostki betonowej jasnoszarej i ciemnoszarej prostokątnej gr. 6cm na podbudowie cementowo-piaskowej gr. 10cm, o szer. 1,5m. Obrzeże systemowe betonowe 100x30x8cm. Mała architektura. W wschodniej części terenu przewidziano ustawienie 4 ławek. Obok ławek przewidziano 2 kosze na śmieci. Powierzchnia istniejącego terenu: ~1240m^2 Powierzchnia płyty skateparku: 450,8m^2 Powierzchnia chodnika: 7,0m^2 Powierzchnia zieleni: 250,0m^2 1.2.2. Rozbiórkę budynku gospodarczego przy obiekcie sportowym MKS "Sokół". Zakres opracowania: a) Obiekt przeznaczony do wyburzenia składa się z dwóch budynków połączonych ścianami szczytowymi i wewnętrzną ścianą działową, obiekty są nie podpiwniczone. b) Charakterystyka obiektu Parametry zabudowy przeznaczonej do rozbiórki: Długość - 20,42 m Szerokość - 12,75m Kubatura bud ok 365m3 Powierzchnia zabudowy 46,8 m2 Konstrukcja dachu : płyty korytkowe na płatwiach żelbetowych Pokrycie dachu : papa na lepiku Konstrukcja ścian : prefabrykacja żelbetowa (płyty panelowe gr ok. 8cm) na fundamentach w postaci belek podwalinowych. Przyjęto sposób rozbiórki bez użycia ciężkiego sprzętu wyburzeniowego. Rozbiórka będzie prowadzona systemem ręcznym z użyciem sprzętu mechanicznego. Materiał rozbiórkowy powinien być usuwany bezpośrednio po rozbiórce Materiały porozbiórkowe po segregacji należy poddać zagospodarowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska poprzez recykling i utylizację. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45223821-7 Elementy gotowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robót, m.in. czynności związane z układaniem nawierzchni, czynności związane z pracami ziemnymi przygotowanie tereny pod budowę, czynności betonowania, czynności brukarskie, czynności związane z pracami rozbiórkowymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45220000-5, 45111000-8, 45111200-5, 45112710-5, 45223821-7, 45233200-1, 45262300-4, 45262310-7, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT182412.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna ,  ,  Majątkowa 42,  44-200,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244980,45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211191,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283516,23
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.