eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69329 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Jasło: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek  18, 38200   Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 483 410, e-mail inwestycje@powiat.jasło.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (URL): https://powiat.jaslo.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, Sekretariat Starosty (pok. 314)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych.
Numer referencyjny: IN.II.272.08.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pomiary geodezyjne oraz opracowanie dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań z zakresu regulacji własności i zwrotów nieruchomości oraz odszkodowań w ramach następujących Zadań: 1) Zadanie nr 1: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji w zakresie: a) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych obejmującej wykaz synchronizacyjny dla parcel gruntowych: - l. kat 64/1, 64/9, 64/10, 158 położonych w Potakówce (obejmujących m.in. działki ewid. nr 91,92,93,98), - l. kat 221, 312, 313, 910/1, 911/2, położonych we Wrocance (obejmujących m.in. działki ewid. nr 140, 142, 144, 181, 186, 180), - l. kat 120, 121, 122/1, 123/1, 123/2, 123/3, położonych w Tarnowcu; (obejmujących m.in. działki ewid. nr 1121/3, 1274, 1275, 1276, 1277 i 1278/2), - l. kat 45/2, 47, 55/1, 53 położonych w Nowym Żmigrodzie (obejmujących m.in. działki ewid. nr 801, 802, 803, 808) b) sporządzenie mapy uzupełniającej z projektem podziału nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów jako działka nr 465 o pow. 0,2841 ha obręb Świątkowa Wielka gm. Krempna (podział na dwie działki ewid.), c) sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapą uzupełniającą zmiany użytków gruntowych dla działki ewid. nr 310 o pow. 0,7796 ha położonej w obrębie Sieklówka Dolna, gm. Kołaczyce, d) ustalenie, przyjęcie i pomiar granic działki (Ls) nr ewid. 1051 o pow. 1051 ha z 6 działkami sąsiednimi w obrębie Świerchowa gm. Osiek Jasielski, e) ustalenie, przyjęcie i pomiar granic działki (Ls) nr ewid 1059/2 o pow. 0,2920 ha z 5 działkami sąsiednimi w obrębie Świerchowa gm. Osiek Jasielski. 2) Zadanie nr 2: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) dla działki ewid. nr 6 o pow. 0,0480 ha, położonej w Jaśle obręb nr 05-Hankówka oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic w/w działki ewid. nr 6. 3) Zadanie nr 3: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) dla działki ewid. nr 2 o pow. 0,0148 ha, położonej w Jaśle obręb nr 06 - Zachód oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic w/w działki ewid. nr 2. 4) Zadanie nr 4: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) działki ewid. nr 227 o pow. 0,1876 ha, położonej w Rzeszowie, obręb nr 217 - Rzeszów-Pobitno oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic działki ewid. nr 227 o pow. 0,1876 ha, położonej w Rzeszowie, obręb nr 217 - Rzeszów-Pobitno. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby w okresie realizacji zamówienia (w zakresie każdej części zamówienia) osoby, które będą świadczyły pracę u wykonawcy lub podwykonawcy związaną z wykonywaniem niezbędnych czynności do realizacji zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to: w Zadaniu nr 1 - ustalenie, przyjęcie i pomiar granic działek oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych, w Zadaniach nr 2, 3 i 4 - czynności związane z wyznaczeniem punktów granicznych. 4. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w rozdziale "Istotne postanowienia przyszłej umowy".

II.5) Główny kod CPV: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 56


II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - do 42 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 - do 56 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 3 - do 56 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 4 - do 56 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
skrócenie terminu realizacji zamówienia40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.). Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 16. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji w zakresie: a) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych obejmującej wykaz synchronizacyjny dla parcel gruntowych: - l. kat 64/1, 64/9, 64/10, 158 położonych w Potakówce (obejmujących m.in. działki ewid. nr 91,92,93,98), - l. kat 221, 312, 313, 910/1, 911/2, położonych we Wrocance (obejmujących m.in. działki ewid. nr 140, 142, 144, 181, 186, 180), - l. kat 120, 121, 122/1, 123/1, 123/2, 123/3, położonych w Tarnowcu; (obejmujących m.in. działki ewid. nr 1121/3, 1274, 1275, 1276, 1277 i 1278/2), - l. kat 45/2, 47, 55/1, 53 położonych w Nowym Żmigrodzie (obejmujących m.in. działki ewid. nr 801, 802, 803, 808) b) sporządzenie mapy uzupełniającej z projektem podziału nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów jako działka nr 465 o pow. 0,2841 ha obręb Świątkowa Wielka gm. Krempna (podział na dwie działki ewid.), c) sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapą uzupełniającą zmiany użytków gruntowych dla działki ewid. nr 310 o pow. 0,7796 ha położonej w obrębie Sieklówka Dolna, gm. Kołaczyce, d) ustalenie, przyjęcie i pomiar granic działki (Ls) nr ewid. 1051 o pow. 1051 ha z 6 działkami sąsiednimi w obrębie Świerchowa gm. Osiek Jasielski, e) ustalenie, przyjęcie i pomiar granic działki (Ls) nr ewid 1059/2 o pow. 0,2920 ha z 5 działkami sąsiednimi w obrębie Świerchowa gm. Osiek Jasielski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
skrócenie terminu realizacji zamówienia40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryterium oceny ofert: I - Kryterium - Cena oferty - 60.00 II - Kryterium - skrócenie terminu realizacji zamówienia: o co najmniej 4 dni - 20,00 pkt., o co najmniej 8 dni - 40,00 pkt.


Część nr: 2    Nazwa: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) dla działki ewid. nr 6 o pow. 0,0480 ha, położonej w Jaśle obręb nr 05-Hankówka oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic w/w działki ewid. nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
skrócenie terminu realizacji zamówienia40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryterium oceny ofert: I - Kryterium - Cena oferty - 60.00 II - Kryterium - skrócenie terminu realizacji zamówienia: o co najmniej 7 dni - 20,00 pkt., o co najmniej 14 dni - 40,00 pkt.


Część nr: 3    Nazwa: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) dla działki ewid. nr 2 o pow. 0,0148 ha, położonej w Jaśle obręb nr 06 - Zachód oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic w/w działki ewid. nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
skrócenie terminu realizacji zamówienia40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryterium oceny ofert: I - Kryterium - Cena oferty - 60.00 II - Kryterium - skrócenie terminu realizacji zamówienia: o co najmniej 7 dni - 20,00 pkt., o co najmniej 14 dni - 40,00 pkt.


Część nr: 4    Nazwa: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno-kartograficznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4: Wyznaczenie punktów granicznych: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) działki ewid. nr 227 o pow. 0,1876 ha, położonej w Rzeszowie, obręb nr 217 - Rzeszów-Pobitno oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzanych przez Zamawiającego, w celu okazania granic działki ewid. nr 227 o pow. 0,1876 ha, położonej w Rzeszowie, obręb nr 217 - Rzeszów-Pobitno.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60.00
skrócenie terminu realizacji zamówienia40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryterium oceny ofert: I - Kryterium - Cena oferty - 60.00 II - Kryterium - skrócenie terminu realizacji zamówienia: o co najmniej 7 dni - 20,00 pkt., o co najmniej 14 dni - 40,00 pkt.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.