To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69311 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Wrocław: Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 28113-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Trzebnicka
33,
50231
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3286611/12, faks
071 3286611/12, e-mail
sekretariat@zzm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów oraz kabin sanitarnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/11/2017/DZZ
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia Zadanie I Usługa polegająca na dostarczeniu i obsłudze kontenerów sanitarnych damsko-męskich, kontenera dla matki z dzieckiem oraz kontenera portiernia na terenie Wyspy Słodowej we Wrocławiu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie: a)2 kontenerów sanitarnych damsko-męskich z wyposażeniem: Część damska: min. 3 toalety, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody. Część męska: min. 4 pisuary, 1 toaleta, 2 umywalki, 1 suszarka do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody. b)1 kontenera dla matki z dzieckiem wyposażonego w przewijak dla niemowląt, 1 toaletę, 1 umywalkę, 1 suszarkę do rąk, 1 grzejnik elektryczny, 1 podgrzewacz elektryczny wody, dozownik na mydło, podajnik ręczników papierowych, drzwi o szerokości umożliwiającej wjazd wózków, podjazd dla wózków. c)1 kontenera portiernia wyposażonego w okno z roletą zewnętrzną, 1 grzejnik elektryczny, wentylację oraz niezbędne meble. 2)Kontenery muszą być: pomalowane jednolicie na kolor jasnoszary lub biały, bez wgnieceń, zadrapań, uszkodzeń mechanicznych i zanieczyszczeń, utrzymywane w czystości również od zewnątrz, w tym malowane w miarę potrzeb (min. 2 razy w sezonie). 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania obudowy drewnianej wokół kontenerów lub założenia plandek z wydrukami na powierzchnię ścian kontenerów. Powyższe prace zostaną zaplanowane w taki sposób, aby nie ingerować w konstrukcję kontenerów i nie pozostawiać stałych śladów na kontenerach. 4)Kontenery do czasu dostarczenia Zamawiającemu powinny być użytkowane maksymalnie przez 3 sezony. 5)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia kontenerów na teren Wyspy Słodowej we Wrocławiu i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)przekazania Zamawiającemu kontenerów na podstawie protokołu przekazania, c)zabrania kontenerów po zakończeniu świadczenia usługi, d)codziennego otwierania kontenerów o godz. 10.00 i zamykania o godz. 24.00 w okresie od 15 marca do 19 maja oraz otwierania kontenerów o godz. 9.00 i zamykania o godz. 3.00 w okresie od 20 maja do 31 października, e)stałego utrzymywania kontenerów w czystości (wewnątrz i na zewnątrz), f)utrzymania w czystości terenu przyległego do kontenerów w promieniu 5m, g)utrzymania kontenerów w należytym stanie technicznym, h)zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu awarii kontenerów faksem lub e-mailem, i)przystąpienia do usuwania awarii kontenerów w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii Zamawiającemu lub stwierdzenia awarii na miejscu przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie), j)usunięcia awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, k)zawiadamiania policji w przypadku zniszczenia lub kradzieży kontenerów, l)zatrudnienia portierów prowadzących kontrolę nad prawidłowym korzystaniem z kontenerów - 1 osoba na zmianie, m)wykonania we własnym zakresie przyłącza energetycznego od kontenerów do rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, n)przedstawienia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia o wykonaniu linii zasilania czasowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz dołączonym protokołem z pomiarów rezystancji izolacji i pomiarów ochrony przeciwporażeniowej przed włączeniem linii do rozdzielnicy, o)wykonania we własnym zakresie zasilania w wodę kontenerów ze skrzynki hydrantowej DN 25 zlokalizowanej na zieleńcu przy kontenerach, p)wykonania we własnym zakresie przyłączy do odprowadzenia ścieków do istniejących studni kanalizacyjnych O 400 - 2 szt. połączonych z siecią sanitarną kanalizacji miejskiej, q)otwierania i zamykania słupków ograniczających wjazd na teren Wyspy Słodowej zgodnie z poleceniami Zamawiającego, r)ubezpieczenia kontenerów od wandalizmu i dewastacji na okres wykonywania zamówienia na kwotę co najmniej 80 000 zł. 6)Koszty zużycia energii, wody i odprowadzenia ścieków pokrywa Zamawiający. 7)Zamawiający nie zapewnia ochrony kontenerów przez firmę ochroniarską. Zadanie II Usługa polegająca na dostarczeniu i serwisie zestawów przenośnych kabin sanitarnych na terenach parkowych i zieleńcu we Wrocławiu 1)Przedmiot zamówienia polega na dostarczeniu, serwisie pośrednim i zabraniu 10 zestawów przenośnych kabin składających się z jednej, bądź dwóch szt. kabin sanitarnych oraz 1 szt. umywalki wolnostojącej. 2)Minimalne wyposażenie: Kabina sanitarna powinna być wyposażona w pisuar, podajnik na papier toaletowy, antypoślizgową podłogę, przepuszczający światło dach, zamek wolne/ zajęte. Umywalka wolnostojąca powinna być wyposażona w dwie pompki nożne do podawania wody, pojemnik na wodę czystą i brudną, dwa dozowniki mydła w płynie, podajnik na ręczniki papierowe. 3)Zestawy przenośnych kabin należy dostarczać na teren: a)Parku Południowego - 2 kabiny + umywalka, b)Parku Grabiszyńskiego - 1 kabina + umywalka, c)Parku Strachocińskiego - 2 kabiny + umywalka, d)Parku Słoneczny Gaj - 2 kabiny + umywalka, e)Parku Tołpy - 1 kabina + umywalka, f)Parku Staszica - 1 kabina + umywalka, g)Parku Leśnickiego - 1 kabina + umywalka, h)Parku Zachodniego - 2 kabiny + umywalka, i)Parku Jedności na Zakrzowie - 1 kabina + umywalka, j)Polany Karłowickiej 2 kabiny + umywalka, w terminach: 22.04.2017r. (tylko teren Parku Grabiszyńskiego), 29.04.2017r.-3.05.2017r., 6-7.05.2017r, 13-14.05.2017r., 20-21.05.2017r., 27-28.05.2017r., 3-4.06.2017r., 10-11.06.2017r., 17-18.06.2017r., 24-25.06.2017r., 1-2.07.2017r., 8-9.07.2017r., 15-16.07.2017r., 22-23.07.2017r., 29-30.07.2017r., 5-6.08.2017r., 12-13.08.2017r., 19-20.08.2017r., 26-27.08.2017r., 2-3.09.2017r., 9-10.09.2017r., 16-17.09.2017r., 23-24.09.2017r., 30.09.2017r. - 1.10.2017r. 4)Wykonawca zobowiązany jest do: a)dostarczenia czystych i zdezynfekowanych kabin i umywalek w każdą sobotę na godz. 8.00 i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b)wykonania serwisów pośrednich kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących w każdą niedzielę oraz 1 i 2 maja do godziny 8.00, polegających na opróżnianiu, czyszczeniu i dezynfekcji oraz uzupełnieniu wody, mydła i papieru toaletowego, c)zabrania kabin i umywalek w każdą niedzielę po godzinie 22.00 (dostarczoną w dniu 22.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać tego samego dnia po godz. 22.00, dostarczoną w dniu 29.04.2017r. do godz. 8.00 kabinę i umywalkę należy zabrać po godz. 22.00 w dniu 3.05.2017r. ), d)usuwania wszelkich zbędnych materiałów oraz odpadów powstałych w czasie realizacji usługi, e)przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego dotyczących awarii kabin, f)przystąpienia do usuwania awarii kabin w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (w zależności od czasu reakcji serwisu podanego w ofercie), g)usunięcia zgłoszonej awarii w uzgodnionym z Zamawiającym terminie, h)wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, i)wykonania przedmiotu umowy przez osoby posiadające odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90400000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125287.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 96555.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65123.34 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34429.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu." - ETAP IV
- Dostawa odczynników dla Ogrodów Doświadczeń
- Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice Śląskie
- WM/SZP/TP/8/2024/G_Świadczenie usług deratyzacji terenów zewnętrznych oraz części wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław, usytuowanych w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- UBEZPIECZENIE MIENIA, UTRATY ZYSKU, OC Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI I POSIADANEGO MIENIA, FLOTY POJAZDÓW ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH SPÓŁKĄ KAPITAŁOWĄ ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.