eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Rozbudowa i przebudowa kompleksu obiektów budowlanych Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku wraz ze zmianą przeznaczenia istniejących budynków na nowe mieszkania aktywizujące na potrzeby rehabilitacji i terapii zajęciowej, a także wykonanie niezbędnej infrastruktury i rewitalizacji stawów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Opatów: Rozbudowa i przebudowa kompleksu obiektów budowlanych Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku wraz ze zmianą przeznaczenia istniejących budynków na nowe mieszkania aktywizujące na potrzeby rehabilitacji i terapii zajęciowej, a także wykonanie niezbędnej infrastruktury i rewitalizacji stawów
Numer ogłoszenia: 69234 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378808 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku, Zochcinek 42, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8682818, faks 15 8682818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa kompleksu obiektów budowlanych Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku wraz ze zmianą przeznaczenia istniejących budynków na nowe mieszkania aktywizujące na potrzeby rehabilitacji i terapii zajęciowej, a także wykonanie niezbędnej infrastruktury i rewitalizacji stawów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa kompleksu obiektów budowlanych Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku wraz ze zmianą przeznaczenia istniejących budynków na nowe mieszkania aktywizujące na potrzeby rehabilitacji i terapii zajęciowej, a także wykonanie niezbędnej infrastruktury i rewitalizacji stawów w ramach projektu: Wzrost jakości usług w Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku poprzez wprowadzenie nowych form terapii wraz z utworzeniem nowych lokali aktywizujących i zakupem wyposażenia oraz podniesieniem kwalifikacji kadry merytorycznej i medycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, Cel 2: Poprawa usług podstawowej opieki społecznej na peryferyjnych i zmarginalizowanych terenach obszarów objętych koncentracją geograficzną, z preferencją dla wielosektorowego podejścia programowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt budowlany - Załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) Przedmiary robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ, 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SIWZ, 4) Projekt wykonawczy - Załącznik nr 12 do SWIZ 3. Zamawiający zastrzega, iż załączone przedmiary mają charakter pomocniczy (informacyjny) i ujęto w nich jedynie szacunkowy zakres robót, natomiast obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną zamówienia w celu określenia wszystkich kosztów związanych z realizacją inwestycji. W związku z powyższym, nie przewiduje się dodatkowego wynagrodzenia w ramach oddzielnej umowy za roboty wynikające z dokumentacji, a ewentualnie pominięte w przedmiarze robót. 4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie dokumentacją, o której mowa w pkt. 3 oraz pozostałymi załącznikami do SIWZ. 5. Na zakres rzeczowy przedmiotu umowy składają się w szczególności: Budynek nr 1: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku po byłej oczyszczalni ścieków na potrzeby stajni dla koni. Budynek nr 2: Przebudowa z rozbudową budynku gospodarczego z przeznaczeniem dla małych zwierząt. Budynek nr 3: Remont i odtworzenie budynku drewnianego gospodarczego, z przeznaczeniem na wozownię. Budynek nr 4: Rozbudowa z przebudową kuchni ze stołówką z przeznaczeniem na gastroterapię - pracownia kulinarna z przebudową i adaptacją pomieszczeń poddasza na mieszkania aktywizujące. Budynek nr 5: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejących budynków warsztatów i magazynowo - garażowego z przeznaczeniem na mieszkania aktywizujące na parterze: segment A, B i C. Budynek nr 6: Przebudowa istniejącego budynku stacji trafo (pustostan) z przeznaczeniem na pracownię do terapii zajęciowej. Obiekty (stawy) nr 7a i 7b: Rewitalizacja i przebudowa 2 stawów wraz z urządzeniami melioracyjnymi do poboru i zrzutu wody - dla potrzeb rehabilitacji pensjonariuszy. Obiekt nr 8 (Zagospodarowanie terenu): Przebudowa dróg wewnętrznych i ciągu komunikacji pieszej z parkingiem w ilości 28 miejsc postojowych, oświetlenie terenu i alejkami, zagospodarowanie terenów zielonych wraz z obiektami małej architektury. 6. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej - w terminie trzech dni od dnia przekazania przez zamawiającego placu budowy, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, bezpieczeństwem, obowiązującymi przepisami prawa, 3) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu własnych materiałów, fabrycznie nowych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, sprzętu oraz wszelkich innych rzeczy zarówno o charakterze tymczasowym jak i finalnym, niezbędnych do wykonania i utrzymania robót w stopniu, w jakim wymaga tego jakość robót, 4) zamontowania na cele budowlane podliczników energii elektrycznej i wody oraz dokonania rozliczeń za zużytą podczas wykonywania przedmiotu umowy energię elektryczną i wodę, 5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej budowy (wytyczenie geodezyjne przedmiotu zamówienia, obsługa geodezyjna budowy w toku realizacji, inwentaryzacja powykonawcza), 6) sporządzenie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) oznakowanie i zabezpieczenie robót, 8) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w terminie, w którym ustalony jest odbiór końcowy, 9) prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż., 10) wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, 11) prowadzenie Dziennika budowy, dbanie o porządek na terenie prowadzonych robót i utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 7. Obiekt nie będzie wyłączony z użytkowania podczas prowadzenia robót budowlanych, dlatego też poszczególne etapy robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym. Zabezpieczenie miejsc wykonywanych robót i oddzielenie od ruchu mieszkańców DPS leży po stronie wykonawcy. O wszelkich niedających się uniknąć uciążliwościach związanych z budową, w szczególności ciężkim transporcie czy hałasie, należy informować Zamawiającego z wyprzedzeniem 7 dni. Szkody powstałe w wyniku czynności związanych z budową wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie naprawić. 8. Wykonawca jest obowiązany wykonywać roboty w zakresie budynku nr 4: rozbudowy z przebudową kuchni ze stołówką z przeznaczeniem na gastroterapię - pracownia kulinarna z przebudową i adaptacją pomieszczeń poddasza na mieszkania aktywizujące - z uwzględnieniem okoliczności wykonywania prac w czynnym budynku stołówki. Wykonawca jest obowiązany wykonywać roboty w czasie i sposób nie zakłócający funkcjonowanie stołówki. 9. Jeżeli Zamawiający gdziekolwiek w SIWZ, w tym dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, posługuje się nazwami wyrobów, znakami towarowymi, patentami, miejscem pochodzenia, nazwami własnymi, należy to rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składania ofert w wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, i spełniających wymagania jakościowo-techniczne określone w dokumentacji. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 10. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Wszelaki złom metalowy pozyskany pozostaje własnością Zamawiającego i jego przeznaczenie należy uzgodnić z Zmawiającym. Miejsce składowania odpadów, złomu oraz ich przeznaczenie należy ustalić z Zamawiającym. Zamawiający będzie protokolarnie odbierał złom od Wykonawcy z częstotliwością raz w tygodniu. Do czasu protokolarnego przekazania, odpowiedzialność za zabezpieczenie złomu przed kradzieżą pozostaje po stronie wykonawcy. W przypadku kradzieży Wykonawca zwróci Zamawiającemu równowartość finansową skradzionego złomu (obliczone na podstawie stawek rynkowych z rejonu realizacji robót). 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonanych robót na okres 60 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót i ulegającej odpowiedniemu wydłużeniu o czas trwania napraw gwarancyjnych. Okres rękojmi ustala się na okres 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany ADMA Marian Macias, ul. Klasztorna 18, 28-236 Rytwiany, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3787018,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4227153,33

  • Oferta z najniższą ceną: 4227153,33 / Oferta z najwyższą ceną: 5289219,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.