eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 69203 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Warszawa: Sprzątanie terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42929


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego  29, 01-882   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.8.2017.MMA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze sprzątaniem terenów zieleni o powierzchni 56 ha w dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Są to tereny 7 parków oraz zieleńce i skwery. W szczególności usługa obejmować będzie wykonywanie sprzątania na ww. terenach składającego się z następujących składowych: - powierzchniowe zbieranie śmieci i opróżnianie koszy, - zebranie odpadów typu gruz, odpady komunalne, gabarytowe, gałęzie i inne organiczne z wywozem na zwałkę, - oczyszczanie chodnika z darni, - zamiatanie alejek parkowych i zimowe oczyszczanie, - rozstawienie skrzyń z piaskiem. 2. Dla wykonywania ww. usługi wymagane jest posiadanie aktualnych zezwoleń w zakresie zbierania odpadów komunalnych i na świadczenie usług w tym zakresie, zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn.zm.) i rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 r., poz.1923 z późn. zm.) obejmujące wszystkie odpady o kodach z grupy 20 oraz uwzględniające odpady o kodach:15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05,15 01 06, 15 01 07, 15 01 09, 15 01 10, 15 01 11, 16 01 03, 16 04 02,16 81 01, 16 81 02, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 02, 17 03 80, 17 04 07, 17 04 11, 17 05 03, 17 06 01, 17 06 04, 17 06 05, 17 08 02, 17 09 04. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący także załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz ogólna specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (zwana w skrócie OST) stanowiąca załącznik nr 2a do Ogłoszenia i szczegółowa specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót (zwana w skrócie SST) stanowiąca załącznik nr 2b do Ogłoszenia i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 4. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie realizacji usługi, skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem "zatrudnionej/ych" należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę - w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666z późn. zm.) pracowników do wykonywania czynności w realizacji zamówienia wykonywanych w ramach prac dotyczących usługi sprzątania (z wyłączeniem transportu): a) Zbieranie śmieci luzem i opróżnianie koszy, z wywozem na zwałkę; b) Zebranie z terenów zieleni odpadów typu gruz, odpady komunalne, gabarytowe wraz z wywozem na zwałkę; c) Zebranie z terenów zieleni odpadów typu gałęzie i inne organiczne wraz z wywozem na zwałkę; d) Interwencyjne sprzątanie terenów zieleni parkowej wraz z opróżnianiem koszy, z wywozem na zwałkę; e) Oczyszczenie chodnika z darni z wywozem na zwałkę; f) Zamiatanie alejek parkowych; g) Rozstawienie skrzyń z piaskiem; h) Zimowe oczyszczanie alejek parkowych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia oraz zamieszczonym równocześnie w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511300-5
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT574074.07
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AG-COMPLEX Spółka z ograniczona odpowiedzialnością,  ,  Płytowa 14,  03-046,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 619000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.