eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej. S.270.1.2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 69178 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Zawadzkie: Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej. S.270.1.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31154-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39426-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie, krajowy numer identyfikacyjny 53055901000000, ul. ul. Strzelecka  6, 47120   Zawadzkie, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 049 656, faks 774 049 661, e-mail zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zawadzkie.towice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zawadzkie.towice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej. S.270.1.2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej. Zakres prac dla zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z uwzględnieniem opinii Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Przebudowa i rozbudowa budynku Nadleśnictwa w Zawadzkiem wraz z remontem budynku gospodarczego izby przyrodniczej polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie których należy wykonać: - przebudowę i rozbudowę budynku administracyjnego, - remont izby leśno-przyrodniczej, - instalacje teletechniczne: sygnalizacji pożaru, włamania i napadu, instalacja okablowania strukturalnego LAN i CCCTV-IP, -instalację wodociągową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji oraz pomp ciepła - instalacje elektryczne, instalacje oświetlenia zewnętrznego, zasilania rezerwowego (zewnętrzny agregat prądotwórczy), - wewnętrzny układ komunikacyjny, parkingi, tereny zieleni wraz z małą architekturą, - ogrodzenie terenu, - rozbiórkę budynku garażu, - uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu Decyzji pozwolenia na użytkowanie, - opracowanie "Świadectwa charakterystyki energetycznej" dla obiektów, które tego wymagają. - opracowanie "Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego" dla całego zadania, - przygotowanie dokumentacji odbiorowej w celu zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia: a/ uwzględnienia w cenie oferty; - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych; - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia; - gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie obejmujące ich wywóz oraz segregację wraz z opłatami za wysypisko, odpady w postaci ziemi i czystego gruzu powstałe podczas wykonywania należy wywieźć na miejsce składowania do 1 km; - wykonanie planu organizacji robót i miejsc składowych z uwzględnieniem miejsc na elementy złomowe, drewniane ( nie obejmujące stolarki okiennej), które zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego celem dalszego zagospodarowania; b/. warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy; - wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SIWZ oraz jej pozostałymi załącznikami, c/. gwarancja; - na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 60 miesięcy liczony od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie załącznikiem do umowy - w przypadku gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45111300-1, 45300000-0, 45400000-1, 45251130-1, 45332200-5, 45231300-8, 45331200-8, 45320000-6, 45421000-3, 45331000-6, 45310000-3, 45315100-9, 32300000-6, 45312200-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5132216.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PMH MODERN-BUD Sp. z o.o. Sp.K.,  biuro@modern-bud.pl,  ul. Oleska 406,  42-161,  Starokrzepice,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6147101.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6147101.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7234293.97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.