eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa systemu do zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Radomiu wraz z dostawą dwóch infokiosków i wykonaniem map cmentarza, inwentaryzacja Cmentarza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Radom: Dostawa systemu do zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Radomiu wraz z dostawą dwóch infokiosków i wykonaniem map cmentarza, inwentaryzacja Cmentarza
Numer ogłoszenia: 69176 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy , ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 345 12 60, faks 48 345 12 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmk.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Radomiu wraz z dostawą dwóch infokiosków i wykonaniem map cmentarza, inwentaryzacja Cmentarza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa systemu komputerowego do zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Radomiu wraz z dostawą dwóch infokiosków i wykonaniem map cmentarza, inwentaryzacja cmentarza Zakres przedmiotu zamówienia: 1/ Inwentaryzacja w formacie cyfrowym Cmentarza Komunalnego w Radomiu, obejmująca: usytuowanie grobów i nagrobków, identyfikację, lokalizację i przypisanie rezerw, pomiary alei, budynków i budowli, elementów małej architektury i architektury sakralnej, sieci uzbrojenia terenu, punktów czerpania wody, miejsc na odpady, zieleni wysokiej i niskiej (w zakresie lokalizacji powierzchni), zebranie danych o osobach pochowanych, dysponentach i opłatach z ksiąg cmentarnych i danych finansowych, opracowanie cyfrowej mapy obejmującej wszystkie zinwentaryzowane obiekty. 2/ Dostawa systemu komputerowego do zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Radomiu. 3/ Wprowadzenie danych i informacji powstałych w wyniku inwentaryzacji i dostarczonych przez Zamawiającego do dostarczonego systemu komputerowego. 4/ Integracja systemu komputerowego do zarządzania cmentarzem ze stroną internetową Cmentarza Komunalnego w Radomiu w sposób umożliwiający wyszukiwanie grobów osób zmarłych i prezentację interaktywnej mapy cmentarza komunalnego za pośrednictwem strony internetowej, bez dostępu do innych danych, zbędnych do wyszukiwania grobów i korzystania z mapy. Ilość grobów na cmentarzu na dzień 23.03.2016 r. wynosi 27.357: Ilość osób pochowanych na dzień 23.03.2016 r. wynosi ok. 37.273. Powierzchnia cmentarza - 31 hektarów. 5/ Dostawa i montaż 2 szt. infokiosków, dostawa i wdrożenie strony internetowej oraz oprogramowania do infokiosków. 6/ Skonfigurowanie wszystkich elementów wchodzących w zakres systemu i przeszkolenie pracowników Zamawiającego. 7/ Wykonanie i zamontowanie na istniejących konstrukcjach 3 tablic mapy cmentarza o wymiarach 3 m × 4,5 m. 8/ Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych dotyczących dostarczonego oprogramowania, w zakresie następujących pól eksploatacji: - utrwalenia (z możliwością zmiany) na stanowiskach pracy w siedzibie Zamawiającego bez ograniczenia liczby stanowisk - publicznego udostępniania oprogramowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym za pośrednictwem strony internetowej Cmentarza Komunalnego w celu skorzystania z interaktywnej mapy i wyszukiwarki grobów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w postępowaniu musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu systemu komputerowego do zarządzania cmentarzem oraz inwentaryzacji cmentarza wraz z infrastrukturą o wielkości każdego minimum 4 000 grobów i wprowadzeniem danych z inwentaryzacji do systemu komputerowego. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu stanowi załączniki nr 4 do SIWZ), wraz z załączonymi do wykazu dowodami, wskazującymi czy usługi zostały wykonane należycie. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wykonane w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie (np. referencje, protokoły odbioru, oświadczenia zamawiających) lub w wyjątkowych przypadkach oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w postępowaniu musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie jako grafik komputerowy, tj. wykonała co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu aplikacji CMS - system zarządzania informacją obejmująca: - budowę systemu uprawnień dla wielu administratorów, - budowę systemów dostosowanych do urządzeń dotykowych, - wyposażone w responsywny interfejs webowy. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: Wykaz osób, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z uwzględnieniem wskazanego wyżej wymogu. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga także złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w formie pisemnej. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jak wyżej nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) W celu wykazania, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, bądź że jest producentem urządzeń (infokiosków), lub że w jego imieniu usługi serwisowe i gwarancyjne będzie świadczył autoryzowany przedstawiciel producenta, który posiada uprawnienia do sprzedaży urządzenia będącego przedmiotem zamówienia oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego. b) Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia (infokioski) są zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 nr 155 poz. 1089). c) Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów dotyczących osiągów procesorów w infokioskach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowa gwarancja na sprzęt (infokioski) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję siły wyższej; 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji umowy jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub zależnych od Zamawiającego nie ma możliwości zakończenia prac w terminie wskazanym w umowie. Do Zmawiającego pozostaje decyzja czy wyrazi zgodę na zmianę terminu; 3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy lub zakresu przedmiotu zamówienia do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania zamówienia i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania zamówienia i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian; 5) Zamawiający dopuszcza zmiany osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji zamówienia, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających im pełnienie funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania zamówienia i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmk.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Cmentarz Komunalny Zakład Budżetowy, ul. Ofiar Firleja 45, 26-600 Radom - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.