eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont nawierzchni boiska i bieżni do skoku w dal na terenie Szkoły Podstawowej Nr 293 przy ul.Kochanowskiego 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Warszawa: Remont nawierzchni boiska i bieżni do skoku w dal na terenie Szkoły Podstawowej Nr 293 przy ul.Kochanowskiego 8
Numer ogłoszenia: 69171 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48727 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni boiska i bieżni do skoku w dal na terenie Szkoły Podstawowej Nr 293 przy ul.Kochanowskiego 8.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni boiska i bieżni do skoku w dal na terenie Szkoły Podstawowej Nr 293 przy ul. Kochanowskiego 8. 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany w dniu 14.04.2016 r. przez mgr inż. Izabellę Krawczyk, działającą pod firmą Izabella Krawczyk (stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia) oraz wzór umowy zawarty w sekcji IV - pkt 4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia). 2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1). Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych na cały Przedmiot Umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. ( Dz. U. 2013 r. poz. 1129 ) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania przepisów techniczno budowlanych. 2). Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie sporządzonych projektów budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniu prowadzenia robót w obiekcie czynnym. 3). Pełnienie nadzoru autorskiego. 4). Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, skierowanie majstra - do prowadzenia i nadzorowania robót objętych umową, na cały okres realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych, na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. II. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art.29 ust.4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Wykonawca/Podwykonawca realizujący zamówienie musi zatrudniać majstra, na zasadach o których mowa w sekcji II - pkt 1.4) ppkt I.2.4). Ogłoszenia . Równocześnie informuje się, iż wymóg ten zostanie przez Wykonawcę/Podwykonawcę spełniony (przy uwzględnieniu powyższego) poprzez: zatrudnienie nowego majstra lub wyznaczenie do realizacji zamówienia - majstra już zatrudnionego; b)Pozostałe wymagania związane z zatrudnieniem ww. osoby określone są we wzorze umowy zawartym w sekcji IV. - pkt 4.15) i 4.16) Ogłoszenia (stanowiącym równocześnie załącznik nr 8 do Ogłoszenia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRANABUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Rafał Gębal, ul.Górczewska 116A lok.70, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97366,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119761,32

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.