eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót remontowych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i ul. Dobrzańskiego 33, 35 z podziałem na 5 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Lublin: Wykonanie robót remontowych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i ul. Dobrzańskiego 33, 35 z podziałem na 5 części
Numer ogłoszenia: 69147 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i ul. Dobrzańskiego 33, 35 z podziałem na 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6, 8, 12 i ul. Dobrzańskiego 33, 35 z podziałem na 5 części: Część 1 - roboty remontowo - malarskie w domu studenckim CEBION przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie, Część 2 - roboty remontowo - malarskie w domach studenckich DODEK i ESKUAP przy ul. Langiewicza 8 i 12 w Lublinie, Część 3 - roboty remontowo - malarskie w domach studenckich MANHATTAN i BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie, Część 4 - remont zsypów w domach studenckich MANHATTAN i BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie, Część 5 - prace remontowe po robotach przystosowujących dom studencki BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowania wniesienie wadium: W części 1 - w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), W części 2 - w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), W części 3 - w wysokości 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100), W części 4 - w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), W części 5 - w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w - Citi Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Lublinie nr konta 06103011910000000056642201 Wadium złożone w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno znajdować się na koncie Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) do godz. 930 dnia 21.05.2009 r. Dowód przelewu bankowego należy dostarczyć do Sekcji ds. Zamówień Publicznych 20-950 Lublin ul. Akademicka 13 pok. nr 54 w osobnej, zaklejonej kopercie niezwiązanej z ofertą dotyczącą przedmiotu zamówienia do dnia 21.05.2009 r. do godz. 1000 3. Dowód wniesienia wadium w pozostałych formach wymienionych wyżej zgodnie z wyborem Wykonawcy należy dostarczyć do Sekcji ds. Zamówień Publicznych 20-950 Lublin ul. Akademicka 13 pok. nr 54 w osobnej, zaklejonej kopercie niezwiązanej z ofertą dotyczącą przedmiotu zamówienia do dn. dnia 21.05.2009 r. do godz. 1000 4. Sposób oznakowania koperty zawierającej dowód wniesienia wadium (dotyczy wszystkich form wniesienia wadium): Koperta winna być oznakowana w sposób opisany w rozdz. XIII ust. 19 do SIWZ, ponadto koperta winna zawierać nazwę Wykonawcy biorącego udział w zamówieniu oraz jego adres lub zostać oznakowana pieczęcią Wykonawcy w celu identyfikacji Wykonawcy. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego 3/ zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2/ który został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ma wykazać, że: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadają posiadania takich uprawnień tj. posiada zezwolenie do usuwania azbestu oraz posiada zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: a/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - na poparcie warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (5 lat), licząc przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w: części 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto), części 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto), części 3 - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym 1 robota w skład której wchodzą prace remontowo - budowlane oraz układanie wykładzin PCV zgrzewalnych) o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto), części 4 - co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), polegające na remoncie lub budowie zsypów, a w co najmniej jednym obiekcie na usunięciu wyrobów zawierających azbest i przetransportowaniu ich na miejsce utylizacji, części 5 - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), b/ dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na poparcie warunku, Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował: w części 1 - osobami, które posiadają uprawnienia wykonawcze budowlane i elektryczne lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w części 2 - osobami, które posiadają uprawnienia wykonawcze budowlane, elektryczne i sanitarne lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w części 3 - co najmniej jedną osobą, która posiada wykonawcze uprawnienia budowlane lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w części 4 - co najmniej jedną osobą, która posiada wykonawcze uprawnienia budowlane lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w części 5 - osobami, które posiadają wykonawcze uprawnienia budowlane i sanitarne lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ zgodnie z art. 22 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów zawartych w rozdziale IX SIWZ. Niespełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo regulujące sposób reprezentacji. 2) w części 4 - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) 3) w części 4 - zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych - potwierdzony aktualną decyzją właściwego organu, 4) wykaz, zgodnie z załącznikiem nr 8 do s.i.w.z. robót budowlanych, 5) dokument/y potwierdzający/e, że robota/y, o której/ych mowa w Rozdziale VIII pkt. 2a została/y wykonana/e należycie, 6) uprawnienia wykonawcze: W części 1 - budowlane i elektryczne, W części 2 - budowlane, elektryczne i sanitarne, W części 3 - budowlane, W części 4 - budowlane, W części 5 - budowlane i sanitarne. 7) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników robót w w branżach, o których mowa w pkt 6 8) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 rozdział IX siwz składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oprócz dokumentów, o których mowa powyżej oferta musi zawierać: 10) wypełniony formularz Oferta wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 10) w części 1, 2, 3, 4, 5 kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, wykonany w oparciu o opis przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1-5 do SIWZ, 11) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 12) w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e. Pozostałe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty remontowo - malarskie w domu studenckim CEBION przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty remontowo - malarskie w domu studenckim CEBION przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie, w oparciu o załącznik nr 1 (specyfikacja techniczna, przedmiar robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty remontowo - malarskie w domach studenckich DODEK i ESKUAP przy ul. Langiewicza 8 i 12 w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty remontowo - malarskie w domach studenckich DODEK i ESKUAP przy ul. Langiewicza 8 i 12 w Lublinie, w oparciu o załącznik nr 2 (specyfikacja techniczna, przedmiar robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roboty remontowo - malarskie w domach studenckich MANHATTAN i BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty remontowo - malarskie w domach studenckich MANHATTAN i BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 33 i 35 w Lublinie, w oparciu o załącznik nr 3 (specyfikacja techniczna, przedmiar robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont zsypów w domach studenckich MANHATTAN przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont zsypów w domach studenckich MANHATTAN przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie, w oparciu o załącznik nr 4 (specyfikacja techniczna, przedmiar robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: prace remontowe po robotach przystosowujących dom studencki BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace remontowe po robotach przystosowujących dom studencki BROADWAY przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie, w oparciu o załącznik nr 5 (specyfikacja techniczna, przedmiar robót).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.