eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. J. DIETLA W KRAKOWIE - NR SPRAWYZP/11/2009r. do 206.000,00Euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kraków: DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. J. DIETLA W KRAKOWIE - NR SPRAWY: ZP/11/2009r. do 206.000,00Euro
Numer ogłoszenia: 69109 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. J. DIETLA W KRAKOWIE - NR SPRAWY: ZP/11/2009r. do 206.000,00Euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie w następującym zakresie: Pakiet nr 1 - elektrody o kodzie CPV - 31711140-6 Pakiet nr 2 - drobny sprzęt medyczny o kodzie CPV - 33000000-1 Pakiet nr 3 - pojemniki plastikowe na odpady szpitalne+pokrywa o kodzie CPV - 4461 3800-8 Pakiet nr 4 - kaczki plastikowe męskie, baseny plastikowe, miski nerkowe plastikowe duże i małe o kodzie CPV - 4461 3800-8 Pakiet nr 5 - termometry elektroniczne typu Hartmann, Braun o kodzie CPV - 4461 3800-8 Pakiet nr 6 - golarki o kodzie CPV - 33721000-0 Pakiet nr 7 - słuchawki lekarskie pojedyncze, aparaty do mierzenia ciśnienia tętniczego o kodzie CPV - 33000000-1 Pakiet nr 8 - aparaty Ambu , + maski o kodzie CPV - 3315 7400-9 Pakiet nr 9 - papiery medyczne do EKG itp. o kodzie CPV - 22990000-6 Pakiet nr 10 - żele do EKG o kodzie CPV - 33680000-0 Pakiet nr 11 - worki papierowe 3 warstwowe o kodzie CPV - 33772000-2 Pakiet nr 12 koce o kodzie CPV - 39511000-7 Pakiet nr 13 kołdry i poduszki antyalergiczne, narzuty o kodzie CPV - 395180000-6 Pakiet nr 14 materace szpitalne z elastycznej pianki poliuretanowej, paroprzepuszczalnej T 2538 o kodzie CPV - 39143112-4 Pakiet nr 15 materace p/ odleżynowe, zmiennociśnieniowe, bąbelkowe o kodzie CPV - 39143112-4. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40 - Elektrody 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe 33.72.10.00 - Golarki 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 39.51.10.00 - Koce i pledy 39.14.31.12 - Materace .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. WYMAGANE WARUNKI DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP. 2. Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów oraz pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale VIII, albo złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich przedłożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, wystawionym przez podmioty uprawnione do kontroli jakości (np. deklaracja zgodności CE producenta dla wszystkich klas wyrobu medycznego lub certyfikat PZH, lub normy EN), dotyczy wszystkich pozycji pakietów, 4) wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych dla pakietów nr 7 i 8, 5) opis oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacje techniczne w postaci np. katalogu, folderu lub ulotki informacyjnej, 6) pełnomocnictwo do składania oświadczeń, wniosków, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt. 2. IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY SKŁADANEJ PRZEZ WYKONAWCÓW 1. Na ofertę składają się (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z rozdziałem VIII SIWZ). 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ należy sporządzić w oparciu o wzory określone przez Zamawiającego. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być poświadczone za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 7. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą po 1 sztuce próbek asortymentów z metką dla pakietów: nr 12,13,14,15 (jeżeli w ostatnich 12 miesiącach od daty ogłoszenia niniejszego zmówienia próbka koca z metką była przekazana do Zamawiającego nie wymaga się dostarczenia kolejnej próbki). Próbki są integralna częścią oferty. Brak wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający na ich pisemny wniosek zwróci złożone próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 PZP. X. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓRY MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. XI. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 i 2 SIWZ dla każdego ze wspólników tej spółki wraz z umową spółki oraz pełnomocnictwem do reprezentowania wspólników. XII. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: 1) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 3) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji jakości, 4) określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 5) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu terminu gwarancji, 6) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 7) stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. 4. Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. 5. Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt 1 i 2 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 6. Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w rozdziale VII ust. 1 SIWZ będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 7. Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków ul.Skarbowa 4 III p pok 325.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro, nie później niż do dnia 18.05.2009 r. do godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.