Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-08
Rybnik: Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników w ciągu dróg wojewódzkich
oraz urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych
Numer ogłoszenia: 69105 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników w ciągu dróg wojewódzkich oraz urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na oczyszczaniu nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników w ciągu dróg wojewódzkich oraz urządzeń drogowych kanalizacji deszczowych w pasach drogowych dróg wojewódzkich i powiatowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania : Zadanie nr 1 : Czyszczenie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników w ciągu dróg wojewódzkich. Zadanie nr 2 : Czyszczenie urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych. Zadanie realizowane będzie w pasach drogowych dróg wojewódzkich i powiatowych , przy czym przyjęto realizację około 85% wielkości zadania na drogach wojewódzkich, a pozostała część tj. około 15% na drogach powiatowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2, 90.61.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami, które wykorzysta przy realizacji zamówienia: dla Zadania nr 1 wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 zamiatarką samojezdną uliczną, dla Zadania nr 2 wymagane jest dysponowanie co najmniej 1 samochodem ciśnieniowo -ssącym lub 1 samochodem z urządzeniem ciśnieniowym i jeden samochodem z urządzeniem ssącym do czyszczenia kanalizacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w atr. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp., w odniesieniu do podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rybniku 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój nr 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NAZWA Czyszczenie nawierzchni jezdni i chodników w ciągu dróg wojewódzkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowana będzie w całości w pasach drogowych dróg wojewódzkich i polegać będzie na jednokrotnym oczyszczeniu nawierzchni jezdni dróg z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń zalegających na jezdniach w pasach przykrawężnikowych (w tym zatok przystanków komunikacji autobusowej) wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń. Całkowita długość odcinków jezdni do oczyszczenia wynosi 65,9 km zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich o łącznej długości 97,8 km. W zadaniu uwzględniono również usługi związane z oczyszczeniem nawierzchni chodników, w zakresie wynikającym z doraźnych potrzeb..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czyszczenie urządzeń kanalizacji deszczowych w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie zadania polegać będzie na jednokrotnym oczyszczeniu z namułu i innych zanieczyszczeń urządzeń kanalizacji deszczowych, takich jak drogowe studzienki ściekowe, studnie rewizyjne i kanały wraz z wywozem i utylizacją zanieczyszczeń. W zakresie zadania przyjęto szacunkowe ilości urządzeń do oczyszczenia: - studzienki ściekowe wraz z przykanalikami ( długość przykanalika do 2,50m ) - 740 szt. - kanały deszczowe o średnicy 200 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 50 m, - kanały deszczowe o średnicy 200 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 50 m,. - kanały deszczowe o średnicy 300 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 200 m, - kanały deszczowe o średnicy 300 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 200 m, - kanały deszczowe o średnicy 400 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 200 m, - kanały deszczowe o średnicy 400 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 200 m. - kanały deszczowe o średnicy 500 m wypełnionych osadem do 1/2 wysokości kanału - 80 m, - kanały deszczowe o średnicy 500 m wypełnionych osadem do 2/3 wysokości kanału - 80 m. - studnie rewizyjne kanalizacji deszczowych - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Wycena majątku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- wywóz nieczystości.
- konserwacja i naprawy awaryjne sygnalizacji świetlnych.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.