eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Remont i konserwacja zabytkowego obiektu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwoleniu oraz wyposażenie do prowadzenia działalności Domu Kultury w Zwoleniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Zwoleń: Remont i konserwacja zabytkowego obiektu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwoleniu oraz wyposażenie do prowadzenia działalności Domu Kultury w Zwoleniu
Numer ogłoszenia: 69085 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47653 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. Jana Kochanowskiego, Aleja Jana Pawła II 6a, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 676 24 19, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja zabytkowego obiektu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwoleniu oraz wyposażenie do prowadzenia działalności Domu Kultury w Zwoleniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej i Domu Kultury w Zwoleniu przy ul. Jana Pawła II, w zakresie: Zadanie 1 - Remont i konserwacja zabytkowego obiektu Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwoleniu obejmujący między innymi: - rozbiórkę starych i wykonanie nowych posadzek, - wykonanie gładzi szpachlowych wraz z robotami malarskimi, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wymianę instalacji c. o i wod.- kan., - wykonanie elewacji budynku wraz z opaską obwodową, - remont schodów zewnętrznych, - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie kanału murowanego dla montażu instalacji kanalizacji sanitarnej, - adaptacja pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych z wyposażeniem - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku biblioteki. w/w zadanie należy wykonać zgodnie z zał. przedmiarami robót oraz opisem i rys. technicznymi. Zadanie 2 - Wyposażenie Sali Widowiskowej do prowadzenia działalności Domu Kultury w Zwoleniu obejmujące między innymi: - wyposażenie sceny w podest oraz wymiana podłogi widowni, - wykonanie wyciszenia ścian i sufitu sali widowiskowej, - wykonanie adaptacji części pomieszczenia magazynowego na pomieszczenie reżyserki, - wykonanie gładzi szpachlowych wraz z robotami malarskimi, - wymiana grzejników i montaż klimakonwektorów w sali widowiskowej i wystawowej, - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowego wyposażenia sali widowiskowej. w/w zadanie należy wykonać zgodnie z zał. przedmiarami robót oraz opisem i rys. technicznymi a dostarczony sprzęt powinien spełniać wymagania techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ /Szczegółowe wymagania dotyczące wyposażenia technicznego/. 2.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, a konieczne do uwzględnienia w cenie oferty oraz inne obowiązki Wykonawcy: -pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą zadania, -zapewnienie osoby /osób/ pełniącej funkcję kierownika budowy i robót budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zasadach określonych w ustawie Prawo budowlane, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, -udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, kierownika budowy i robót budowlanych na każde żądanie Zamawiającego w naradach techniczno - koordynacyjnych na budowie z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i, w razie potrzeby, projektanta, -udział uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy i kierownikiem robót budowlanych w przeglądach gwarancyjnych na każde żądanie Zamawiającego, -ponoszenie pełnej odpowiedzialności za sprzęt i urządzenia na terenie budowy, -doprowadzenie terenu budowy oraz sąsiednich nieruchomości do należytego stanu i porządku po wykonaniu robót budowlanych, w tym odtworzenie utwardzonych ciągów komunikacyjnych, -uruchomienie i zestrojenie zamontowanego wyposażenia sali widowiskowej i wystawowej Domu Kultury wraz z przeszkoleniem obsługi w zakresie jego użytkowania, -przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - m.in. zlecenie wykonania badań instalacji wewnętrznych, zgromadzenie dokumentów potwierdzających dopuszczenie zastosowanych materiałów i wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie, oświadczenie kierownika budowy o jej zakończeniu itp. -roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy prawa, -oraz wszelkie inne prace nie ujęte w SIWZ , a konieczne do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną w celu przekazania go do eksploatacji. -usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013; Priorytet VI. - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji.; Działanie 6.1. Kultura.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARBUD Sp. z o.o., Spółka Komandytowa, ul. Staroopatowska 24, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 667352,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 673359,58

  • Oferta z najniższą ceną: 498600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 673359,58

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.