eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Wyposażenie oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Krośnice: Wyposażenie oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach
Numer ogłoszenia: 69065 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax 071 3846015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia oraz aranżacja pomieszczeń zmodernizowanego obiektu na schronisko młodzieżowe w Krośnicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący dostawę i aranżację stanowią załącznik nr 1, 6, 7 ,8 do SIWZ. Projekt aranżacji w szczególności winien zawierać: 1) dobór niezbędnych mebli i wyposażenia dla zapewnienia właściwego funkcjonowania pomieszczeń, 2) wybór kolorystyki podłogi przy zastosowaniu materiałów budowlanych jak w załącznikach nr 6, 7 i 8 do SIWZ, 3) wybór kolorystyki i faktury ścian, 4) przestrzenną prezentację zagospodarowania pomieszczeń (aksonometria).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 2) Dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia. 3) Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem technicznym gwarantującym należyte wykonanie zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (należy uwzględnić dostawy do klientów zakończone w okresie od 16 kwietnia 2005 roku do 16 kwietnia 2008 roku - dla podmiotów prowadzących działalność przez okres co najmniej 3 lat.). b) przez dostawy odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć dostawę wyposażenia meblowego oraz technologicznego kuchni i pralni na kwotę jednorazowo nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 4) Pozostają w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, to znaczy posiadają zdolność do sfinansowania robót z własnych środków i/lub środków kredytowych. 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 6) Udziela co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na cały zakres dostawy wyposażenia. 7) Przedłożą aranżację ustawienia elementów wyposażenia oraz projekt kolorystyczny w oparciu o załączone przez Zamawiającego rzuty piwnicy, przyziemia i poddasza (element projektu budowlanego). 8) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw do klientów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; 4) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 PLN wraz z dowodem opłacenia należnej składki z tytułu ubezpieczenia. 6) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 8) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 4 do SIWZ; 9) Kopia dowodu wniesienia wadium. 10) Parafowanego projektu umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 11) Projekt aranżacji wykonany w oparciu o rzuty piwnicy, przyziemia i poddasza ( rzuty stanowią załączniki nr 6,7,8 do SIWZ). Projekty należy przedstawić w formie ujęcia z trzech narożników pomieszczenia będącego przedmiotem aranżacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Projekt aranżacji - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice (pokój nr 20).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.