eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, inwentaryzacji stanu lasów dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie miasta i gminy Nasielsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Nowy Dwór Mazowiecki: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, inwentaryzacji stanu lasów dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie miasta i gminy Nasielsk
Numer ogłoszenia: 69049 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48763 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów, inwentaryzacji stanu lasów dla osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie miasta i gminy Nasielsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów bądź inwentaryzacji stanu lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie miasta i gminy Nasielsk, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na okres lat 10 (od 1 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2025r.). Z ewidencji gruntów i budynków wynika, że dokumentację należy wykonać dla powierzchni ok. 1721 ha lasów zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Nasielsk. Zamawiający zastrzega, że powierzchnia lasów oraz liczba działek objętych przedmiotem zamówienia jest wartością przybliżoną, określoną na podstawie danych z ewidencji gruntów i może ulec zmianie; przy czym zmiana powierzchni opracowania - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy - nie spowoduje jego zmiany w stosunku do kwoty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Koszty związane z pozyskaniem danych do opracowania dokumentacji należą do Wykonawcy. Opłata za udostępnienie materiałów z Powiatowego Ośrodka Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami naliczana będzie na podstawie tabeli III lp. 5 załącznika Nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz.U. z 2004r. Nr 37, poz. 333). Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z: - ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2011 r. Nr 12 poz. 59 z późn. zmianami); - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012 r. poz. 1302); - rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych (Dz.U. z 2012 r. poz. 949); - ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1235); - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 627). Dokumentację dla wymienionych obrębów należy wykonać w trzech egzemplarzach, stosując przy wydruku tabel z opisem taksacyjnym i rejestrem działek czcionkę min 10. Mapy gospodarcze należy wykonać na podkładzie mapy ewidencyjnej w skali 1:5000 i dołączyć do każdego dokumentu urządzenia lasu, przy czym jeden egzemplarz do korzystania w terenie musi być zalaminowany. Do opracowania należy dołączyć część opisową również w formie elektronicznej umożliwiającej wyszukiwanie wg nazwisk i numerów działek oraz umożliwiającą wprowadzanie danych o ilości pozyskanego drewna (w formie arkusza kalkulacyjnego Excel). Do opracowania należy dołączyć mapy gospodarcze w formie elektronicznej w formacie shp w układzie 2000 strefa 7. Dla każdego obrębu powinny zostać sporządzone 2 egzemplarze mapy w skali 1:5000 (wydruk kolorowy) przedstawiające: - lokalizację planowanych zabiegów na terenie lasów objętych opracowaniem; - lokalizację poszczególnych typów siedliskowych lasów na terenie lasów objętych opracowaniem. Do uproszczonych planów urządzenia lasów należy wykonać po jednym egzemplarzu (dla każdego właściciela/współwłaściciela) karty zadań dotyczących gospodarki leśnej, Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyłożenie na okres 2 miesięcy (zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o lasach) do publicznego wglądu projektów uproszczonych planów urządzenia lasów w Urzędzie Miasta i Gminy Nasielsk oraz odniesienie się do zgłoszonych uwag, i - w zależności od potrzeb, uwzględnienie ich w uproszczonych planach urządzenia lasu, po postępowaniu, o którym mowa w art. 21 ust. 5 ustawy o lasach, przeprowadzonym przez Starostę Nowodworskiego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzyskanie opinii dotyczących uproszczonych planów urządzenia lasu od właściwego terytorialnie nadleśniczego oraz odniesienie się do zgłoszonych uwag i w zależności od potrzeb uwzględnienie ich w uproszczonych planach urządzenia lasu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.19.00 - Usługi sektorowego planowania lasów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAXUS UL Sp. z o.o., ul. Płomyka 56A, 02-491 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62480,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65225,90

  • Oferta z najniższą ceną: 65225,90 / Oferta z najwyższą ceną: 71745,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.