eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › ROZBUDOWA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY WRAZ Z BUDOWĄ BIURA WYSTAW ARTYSTYCZNYCH I USŁUG PLASTYCZNYCH W PILE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Piła: ROZBUDOWA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY WRAZ Z BUDOWĄ BIURA WYSTAW ARTYSTYCZNYCH I USŁUG PLASTYCZNYCH W PILE
Numer ogłoszenia: 69031 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA MŁODZIEŻOWEGO DOMU KULTURY WRAZ Z BUDOWĄ BIURA WYSTAW ARTYSTYCZNYCH I USŁUG PLASTYCZNYCH W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji Rozbudowa Młodzieżowego Domu Kultury wraz z budową Biura Wystaw Artystycznych i Usług Plastycznych w Pile. Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie robót wyburzeniowych zgodnie z projektem, - utworzenie nowego obiektu skupiającego w sobie funkcje o charakterze kulturalno- oświatowym. Zaprojektowany budynek jest parterowy, nie podpiwniczony, składający się z dwóch skrzydeł. Skrzydło południowo-wschodnie mieści w sobie program funkcjonalny dla Młodzieżowego Domu Kultury, natomiast skrzydło północno-zachodnie - Biura Wystaw Artystycznych i Usług Plastycznych. Skrzydła budynku połączone ze sobą częścią wspólną (przedsionek, hall, sala konferencyjno- widowiskowa, recepcja, szatnie, w.c.). Łączna powierzchnia użytkowa 2 142,71 m2. Obiekt ma być wyposażony w instalację elektryczną, wentylacyjną, wodno- kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i częściowo klimatyzacyjną. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 150 000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym względzie udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat (2003 - 2007), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie pełniąc funkcję wykonawcy uczestniczyli w realizacji co najmniej dwóch zakończonych zadań związanych z budową, przebudową, rozbudową budynków zaliczanych do klas 113 i 126 w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz.U. z 1999 r. nr 112, poz. 1316) o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000 000 złotych. 3. Zatrudnią kierownika budowy z niemniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz kierowników robót branżowych. 4. Dysponują sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 50% ceny ofertowej. 6. Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy w wiarygodnym zakładzie ubezpieczeń w następującym zakresie: a) ubezpieczenie na bazie wszystkich ryzyk robót będących przedmiotem umowy na sumę równą łącznej cenie oferty. b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonych prac budowlanych za szkody wyrządzone osobom trzecim na sumę co najmniej 300.000 złotych. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy - umów ubezpieczenia na powyższych warunkach. Umowy ubezpieczenia muszą być ważne przez cały okres realizacji umowy. 7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę 60 miesięcy. 8. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. 9. Wyrażą zgodę na następujące warunki płatności: 9.1. Wykonawca będzie wystawiał Faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty. 9.2. Termin zapłaty faktur - 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 9.3. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 10% ceny oferty. 9.4. Zapłata należności za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana: a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót. b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli podwykonawców zatrudni). 10. Harmonogram robót i płatności. 10.1. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram robót i płatności zgodnie z instrukcją zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 9. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót załącznik Nr 4 do SIWZ. Informacja winna zawierać rodzaj i numery uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 10. Informację o sprzęcie, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnym do realizacji robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 - Wykaz sprzętu. 11. Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Zobowiązanie do ubezpieczenia budowy na warunkach wymaganych w pkt. 6.6. SIWZ. 13. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ. 14. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane roboty. 15. Harmonogram robót i płatności - wykonany zgodnie z Zał. Nr 7 do SIWZ. 16. Kosztorys ofertowy. 17. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.