eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Budowa hali widowiskowo - sportowej w Cypriance

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Fabianki: Budowa hali widowiskowo - sportowej w Cypriance
Numer ogłoszenia: 69021 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki , Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo - sportowej w Cypriance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa szkolnej hali widowiskowo - sportowej z salami dydaktycznymi przy Szkole Podstawowej w Cypriance . W zakres projektu wchodzą: - sala widowiskowo - sportowa; - mała sala gimnastyczna (siłownia); - zaplecze socjalne oraz pięć sal dydaktycznych z zapleczem(szatnie, toalety); Dane techniczne; - ilość kondygnacji nadziemnych - 2 - kubatura - 9070,00 m3 - powierzchnia zabudowy - 1280,00 m2 - wysokość budynku ok. 9,29 m - wysokość kondygnacji - 3,0 - 7,2 m Konstrukcja budynku tradycyjna - ściany dwuwarstwowe, dach dwuspadowy i jednospadowy - wiązary deskowe o spadku minimalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: -dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Fabianki www.bip.fabianki.lo.pl lub w siedzibie zamawiającego. -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej j.w.lub w siedzibie zamawiającego; - wzór kosztorysu ofertowego dostępny na stronie internetowej j.w. lub w siedzibie zamawiającego (pok. nr 17).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy będzie wymagał wadium w kwocie - 100.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty porównywalne z niniejszym zamówieniem - za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie uważał, budowę lub rozbudowę obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3 (w przypadku rozbudowy - kubatura min. 8000 m3 dotyczy części rozbudowywanej); c) dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów o udostępnieniu osób posiadających kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem, w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba, sanitarnej - min. 1 soba, elektrycznej - min. 1 osoba; d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 30% wartości brutto niniejszego zamówienia; e) posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 50 pracowników f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, musi złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2.Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez Zamawiającego i dokumentacji projektowej- wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3.Dowód wpłacenia wadium, W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika. 4.Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie jest wymagane wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z zaświadczenia lub odpisu wymaganego w pkt. 7 niniejszego paragrafu. 5.Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty - wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie co najmniej 3-letniej gwarancji. 6.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - § 8 ust. 1 należy przedłożyć następujące dokumenty: 7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 9.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 10.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 11.aktualną informację z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 12.aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot 13.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 30 % wartości brutto zamówienie (cena ofertowa) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej tej kwoty. Z informacji tej musi jasno wynikać kwota jaką posiada oferent lub na jaką może zaciągnąć kredyt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. Oceniana natomiast będzie łączna sytuacja ekonomiczna. 14.informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 Do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. Warunek mogą spełniać łącznie. 15.Wypełnić druk Wykaz kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia lub przygotować Wykaz ... według tego wzoru - druku, tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykazane osoby muszą posiadać minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu podobnymi pracami. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do kierowania robotami zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz kopię wpisu do Izby Inżynierów i techników budownictwa, w przypadku nie dysponowania tymi osobami przedstawią również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli np. roboty elektryczne zostaną zlecone podwykonawcy, można wskazać kierownika robót elektrycznych - pracownika podwykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. Warunek mogą spełniać łącznie. 16.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 17.Sporządzić Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat porównywalnych przedmiotem zamówienia i wartością, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie co najmniej 2 robót spełniających warunki. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie - wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji zostało wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; - wskazanie zakresu (przedmiotu) realizowanego zamówienia - minimum kubatura budowanego lub rozbudowywanego budynku; - wskazanie daty wykonania; - opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie; - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek zainteresowanego, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym obejmującym koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiajacego - pok. nr 18 (sekretariat) Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 21.05.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiajacego pok nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.