eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy 2/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Międzyrzec Podlaski: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy 2/2014
Numer ogłoszenia: 69001 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46307 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim Nr sprawy 2/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, wenflonów, cewników, drenów, rurek intubacyjnych, papierów rejestracyjnych, materiałów do sterylizacji i innego drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych od nr 1 do nr 12 stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia. 4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących i uzasadnionych potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzach cenowych. 5. Kod przedmiotu zamówienia CPV 33100000-1 6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na poszczególne formularze cenowe. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wszystkie zaoferowane wyroby spełniają warunki określone w formularzach cenowych oraz niniejszym rozdziale. c) Opakowanie musi zawierać informacje: nazwę producenta, nazwę produktu, ilość, numer serii, datę ważności. d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ważności podanej na opakowaniu. e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres trwania umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do magazynu Zamawiającego, w ciągu 4 dni roboczych, w godz. 8:00 - 14:00 poniedziałek - piątek. 8. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną część niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o.,, ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60879,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53778,38

  • Oferta z najniższą ceną: 53778,38 / Oferta z najwyższą ceną: 53778,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o.,, ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12684,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12464,07

  • Oferta z najniższą ceną: 12464,07 / Oferta z najwyższą ceną: 12464,07

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska,, ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice,, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30725,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33534,32

  • Oferta z najniższą ceną: 33534,32 / Oferta z najwyższą ceną: 33534,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys Sp. z o.o.,, ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze,, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11999,49

  • Oferta z najniższą ceną: 11999,49 / Oferta z najwyższą ceną: 13695,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom Sp. z o.o.,, ul. M. Skłodowskiej -Curie 34,, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8166,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5965,92

  • Oferta z najniższą ceną: 5965,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6753,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.,, ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6858,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6315,84

  • Oferta z najniższą ceną: 6315,84 / Oferta z najwyższą ceną: 9126,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Informer Med Sp .z o.o. ,, ul. Winogrady 118,, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1240,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 959,52

  • Oferta z najniższą ceną: 959,52 / Oferta z najwyższą ceną: 1221,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 8.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ,, ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4158,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2973,24

  • Oferta z najniższą ceną: 2973,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3214,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 9.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o.,, ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska,, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2365,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2365,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2689,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 10.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLYMPUS POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11638,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12484,68

  • Oferta z najniższą ceną: 12484,68 / Oferta z najwyższą ceną: 12484,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 11.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Covidien Polska Sp. z o.o.,, Al. Jerozolimskie 162,, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19918,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18717,48

  • Oferta z najniższą ceną: 18717,48 / Oferta z najwyższą ceną: 18717,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: FORMULARZ CENOWY nr 12.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERBE Polska Sp. z o.o.,, ul. Marconich 8,, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.