eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Pomoc przy wdrażaniu" dla projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-02

POZYCJA 68

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: "Pomoc przy wdrażaniu" dla projektu: "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II" Nr 2004/PL/16/C/PE/010 współfinansowanego z Funduszu Spójności Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Łódź, do kontaktów: Hieronim Salamon, Marzejna Świątek, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, tel. +48 042 638 49 12, fax +48 042 638 49 09, e-mail: sekretariat.wgk@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Łódzi. Wydział Gospodarki Komunalnej, Hieronim Salamon, Marzejna Świątek, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Łódzi. Wydział Gospodarki Komunalnej, Hieronim Salamon, Marzejna Świątek, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Łódzi. Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, tel. +48 042 638 49 38, 042 638 49 19, fax +48 042 638 49 09. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Pomoc przy wdrażaniu" dla projektu: "Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II" Nr 2004/PL/16/C/PE/010 współfinansowanego z Funduszu Spójności. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Opracowanie pięciu specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla robót realizowanych w ramach projektu w tym: - czterech realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC - żółta książka, według publikacji: "Warunki kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy; Dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę. - pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opracowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs Conseils - FIDIC) P.o.BoX 311, CH-1215 Genewa 15 Szwajcaria; drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1 wydania 1999), dla niżej wymienionych zadań: - Nr 2004/PL/167C/PE/010-02 Modernizacja systemu zasilania Łodzi w wodę. - Nr 2004/PL/16/C/PE/010-04 Modernizacja kanalizacji deszczowej w Łodzi. - Nr 2004/PL/16/C/PE/010-07 Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Bałuty i Widzew. - Nr 2004/PL/16/C/PE/010-08 Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Górna i Polesie. - oraz jednej na warunkach kontraktowych FIDIC - czerwona książka; według publikacji: "Warunki kontraktu na budowę; Dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego; opracowane przez Międzynarodową Federacje Inzynierów Konsultantów (Federation Internationale das Ingenierus Conseils - FIDIC) P.o.Box; wydanie angielsko - polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999), dla zadania: - Nr 2004/PL/16/C/PE/010-05 Modernizacja kanalizacji ogólnospławowej i przelewów burzowych w Łódzi; Etap I b) Opracowanie pięciu ogłoszeń o zamówieniu c) Prowadzenie cykli szkoleńdot. warunków kontraktowych FIDIC - żółta i czerwona książka wraz z warsztatami sprawdzającymi d) Prpwadzenie cykli szkolen z zakresu Ustawy Prawo zamówień publicznych dla członków komisji przetargowych; e) Stałe doradztwo na rzecz Jednostki Realizującej Projekt: f) Działania promocyjne i informujące o Projekcie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Łódź, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Całkowita Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wyrażoną w złotych polskich kwotę 130 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 44;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 12.500 Euro Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie wspóifinansowane ze środków UE z Funduszu Spójności w ramach projektu" Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II" Nr 2004/PL/16/C/PE/010. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału: 1. Status prawny: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2. Zdolność techniczna Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie mniejszego zamówienia, oceniony będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1) wykonać w okresie ostatnich trzech lat do daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dokumentacje przetargowe dotyczące robót budowlanych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości min 1 min euro każda, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, w tym co najmniej 1 dokumentację przetargową zgodnie z u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. 2) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a) Kierownika Zespołu (Ekspert 1), posiadającego wykształcenie wyższe techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia jako lider zespołu lub menadżer projektu z zakresu ochrony środowiska, posiadającego doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika Zespołu dla przynajmniej jednej inwestycji z zakresu ochrony środowiska realizowanej według warunków kontraktowych FIDIC; b) Kosztorysanta (Ekspert 2) mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kosztorysant budowlany; c) Technologa uzdatniania wody (Ekspert 3) posiadającego wyższe wykształcenie techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym w projektowaniu i rozruchu minimum trzech Stacji Uzdatniania Wody; d) Inżynierów sanitarnych (Eksperci 4 i 5),- mających co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, oraz każdy z nich wykonał co najmniej 5 projektów sieci kanalizacji sanitarnej i 5 projektów sieci wodociągowej w warunkach miejskich; e) Inżyniera drogowego (Ekspert 6), mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie projektowania dróg i organizacji ruchu, oraz wykonał co najmniej 5 projektów dróg i organizacji ruchu w warunkach miejskich. f) Szkoleniowca (Ekspert 7) z zakresu warunków kontraktowych FIDIC, posiadającego wyższe wykształcenie techniczne, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przeprowadzaniu szkoleń, w tym minimum 10 szkoleń jako wykładowca w zakresie warunków kontraktowych FIDIC; g) Szkoleniowca (Ekspert 8) z zakresu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, posiadającego wykształcenie wyższe, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń, w tym minimum 10 szkoleń jako wykładowca w zakresie ustawy prawo zamówień publicznych. h) Specjalistę ds. Public Relations (Ekspert 9) posiadającego wyższe wykształcenie, mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego. Specjalista musi wykazać się doświadczenie w organizacji co najmniej 5 konferencji prasowych ze środkami masowego przekazu lub też uczestnictwem w organizacji przedsięwzięć w zakresie promocji i reklamy usług, wystaw bądź imprez. Wszystkie osoby zgłoszone jako personel do wykonania zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, za wyjątkiem Kierownika Zespołu (Eksperta nr 1), który może posługiwać się tłumaczem, 3. Zdolność ekonomiczna, Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obroty w kwocie rrunimum 250.000 euro. 2) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 42.500 euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 42.500 euro. 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000 euro. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w ppkcie 3 powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. Ten sam kurs będzie przyjęty przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 6, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badaniu sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3-ch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców (cześć I SIWZ) 2. Życiorysy osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich doświadczenia zawodowego oraz zrealizowanych wymaganych przedsięwzięć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ). 3. Wykaz wykonanych usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców (część I SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GKom.X.3421-2/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.02.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Łódzi wydzuiał Gospodarki Komunalnej 90-447 Łódź, ul. Piotrowska 175, I piętro. sala 120.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach projektu: "Wodociągu i oczyszczalnia ścieków w Łódzi II" Nr 2004/PL/C/PE/010. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.