eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Strzelin: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 68982 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3923016 wew. 61, 63, faks 071 3923015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacji technicznej koparko-ładowarki. Warunki płatności: Czynsz inicjalny - 1%. Równe raty leasingowe miesięczne. Czas trwania umowy 60 miesięcy. Ilość rat - 60. Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu - 3 %. Koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy leży po stronie Wykonawcy Środkiem rozliczeniowym będzie PLN..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 4.)Zaakceptowany wzór umowy (parafowany na każdej stronie), 5.)Parametry techniczne maszyny , 6.)Upoważnienie do reprezentowania firmy. 7.)Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówieni, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisane przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on -nie dotyczy-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul.Kamienna 3 57-100 Strzelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg ul.Kamienna 3 57-100 Strzelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.