Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-26
Grudziądz: Dostawa wyposażenia dla zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 68981 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych z podziałem na zadania (1-25).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.62.00-2, 33.19.20.00-2, 33.19.41.10-0, 33.19.21.20-9, 39.71.72.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - wg załącznika do SIWZ. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa nr WPW.I.433.3.5.2012 o dofinansowanie w formie zaliczki i refundacji Projektu Modernizacja Zakładów Pielęgnacyjno - Opiekuńczych Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu i Brodnicy Nr RPKP.03.02.00-04-023/11 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Rozwój infrastruktury społecznej Działania 3.2 Rozwój infrastruktury ochrony zdrowia i pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy do żywienia dojelitowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompy infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pompy osobiste - morfinowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy osobiste - morfinowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koncentratory tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentratory tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ssaki elektryczne, pulsoksymetry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssaki elektryczne, pulsoksymetry.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.19.21.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózki inwalidzkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki inwalidzkie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wózek toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek toaletowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kardiomonitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Defibrylator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparatura medyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura medyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: System podwieszania do odciążenia dla celów terapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System podwieszania do odciążenia dla celów terapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Rotory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Aparat do ćwiczeń metodą S.E.T..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do ćwiczeń metodą S.E.T..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Aparat do EMG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do EMG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Lejce do łóżek chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lejce do łóżek chorych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Diadynamic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diadynamic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kriosan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kriosan.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Lampa SOLUX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa SOLUX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Klimatyzator na salę chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klimatyzator na salę chorych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.