eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Budowa drogi Turze - Damaszka, woj. pomorskie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Tczew: Budowa drogi Turze - Damaszka, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 68960 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tczewie, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5324632 do 37 w. 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi Turze - Damaszka, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi Turze-Damaszka, woj. pomorskie Zamówienie obejmuje między innymi naprawę dróg gruntowych, wykonanie koryta, budowę nawierzchni z tłucznia kamiennego oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o opis techniczny, wizję terenu związanego z remontem, przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. Kosztorys ofertowy musi zawierać pozycje katalogowe (zbieżne z nazwami i kolejnością przedstawioną w przedmiarze robót), jednostki obmiarowe, wartości jednostkowe oraz łączną wartość. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie do wyceny materiałów innych producentów niż ujęto w projekcie pod warunkiem, że będą one spełniały te same funkcje i wymogi a parametry techniczne będą zbliżone. Przedmiotowa zmiana jest możliwa po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego przed składaniem ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. w formach określonych w ustawie tj w: 1.pieniądzu 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych 4.gwarancjach ubezpieczeniowych 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2002r. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Nr konta Zamawiającego, na które należy wnosić wadium: Bank Spółdzielczy Tczew nr 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004 dopiskiem: wadium na budowe drogi Turze - Damaszka. Wadium należy wnieść z takim wyprzedzeniem, aby na koncie (forma pieniężna) lub w siedzibie Zamawiającego (pozostałe formy) znalazło się przed upływem terminu składania ofert. W siedzibie Zamawiającego można składać wadium w wszystkich innych formach oprócz pieniężnej - pomieszczenie kasy (kasa czynna w godz. 8.00-13.30).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia będącego przedmiotem postępowania mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Chcąc uczestniczyć w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty opisane poniżej. 2.1W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.1, zobowiązany jest złożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.2W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.2, zobowiązany jest złożyć: aktualny dokumenty (kopię uprawnień) stwierdzające, że osoba, które będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 2.3W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 1.4, zobowiązany jest złożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 3.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii. 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów oraz oświadczeń załączonych do oferty. 5.Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust.1 Prawa zamówienia publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodny w treści wypełniony i podpisany druk pn. Oferta - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny dokument (kopię uprawnień) stwierdzający, że osoba, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy lub kierownika robót jest uprawniona do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Dane dotyczące podwykonawców zgodnie z wytycznymi pkt. 10 - jeżeli dotyczy - załącznik nr 3. 6.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia (za wyjątkiem pkt 1 i 4 ) muszą być złożone przez każdy podmiot. 7.W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy ustanowiony zostanie pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. 8.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartym w pkt 3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Gminy Tczew w pok. Nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Tczewie ul. Lecha 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.