eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sukcesywna dostawa etyliny bezołowiowej przeznaczonej do napędu pojazdów i maszyn PGK Spółka z o.o. w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Koszalin: Sukcesywna dostawa etyliny bezołowiowej przeznaczonej do napędu pojazdów i maszyn PGK Spółka z o.o. w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 68941 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa etyliny bezołowiowej przeznaczonej do napędu pojazdów i maszyn PGK Spółka z o.o. w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa etyliny bezołowiowej przeznaczonej do napędu pojazdów i maszyn PGK Spółka z o.o. w Koszalinie w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej za okres jednego tygodnia. Orientacyjne ilości przewidywane do odbioru etyliny bezołowiowej do 13000 litrów w ciągu 12 miesięcy do 52000 litrów w ciągu 48 miesięcy przy czym Zamawiający zobowiązuje się do zakupu co najmniej 60% wyżej wymienionej ilości w ciągu 48 miesięcy Sposób realizacji zamówienia Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa, wykaz pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi oraz maszyn, należącymi do PGK Spółka z o.o. w Koszalinie, które będą tankowane w ramach tego zamówienia. Wykonawca wyda Zamawiającemu karty identyfikacyjne pojazdów i kierowców oraz będzie je uzupełniał w przypadku zgubienia, zniszczenia karty lub zakupu nowego sprzętu lub pojazdu oraz w przypadku zmian personalnych lub upoważnienia kolejnego pracownika. Warunkiem koniecznym do zatankowania pojazdu jest równoczesne okazanie dwóch kart, tj. karty identyfikacyjnej pojazdu oraz karty identyfikacyjnej kierowcy. Upoważnione osoby przez Zamawiającego po zatankowaniu będą zobowiązane do pokwitowania ilości wydanego paliwa na karcie wydania, na której wpisana będzie dzienna cena brutto. Udzielony przez Wykonawcę upust na sprzedawane paliwa będzie obniżał ich cenę jako rabat od dziennych cen sprzedaży detalicznej (wysokość rabatu określona zostanie w ofercie Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest posiadać na stacji benzynowej wyznaczonej do realizacji zamówienia świadectwo jakości wyrobu (paliwa) i udostępnić je na każde żądanie zamawiającego. Produkt musi posiadać atesty i świadectwo jakości producenta (lub jednostki upoważnionej do wykonywania stosownych badań w tym zakresie). Sposób rozliczeń po rozstrzygnięciu postępowania Cena, jaką Zamawiający zapłaci za każde pobranie paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny detalicznej za 1 litr paliwa obowiązującej na danej stacji w dniu tankowania, pomniejszonej o stały w okresie obowiązywania umowy upust, który Wykonawca przedstawi w formularzu ofertowym. Rozliczenie za zakupione paliwa będzie dokonywane przez Strony na koniec każdego tygodnia, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT. Podstawą do wystawienia faktur VAT będą dzienne dokumenty WZ na paliwa pobrane dla poszczególnych pojazdów, które stanowić będą załączniki do faktur. Termin realizacji zamówienia 48 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi aktualną , kopię posiadanej koncesji na obrót paliwami płynnymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania 3 usług głównych dostaw i dystrybucji paliw (etyliny) w ilości co najmniej 100 tys. litrów rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej dwóch stacji paliw zlokalizowanych na terenie Miasta Koszalin. Ocenie będzie podlegać jedna stacja zlokalizowana najbliżej siedziby zamawiającego. Druga będzie stacją rezerwową w okresie braku możliwości korzystania ze stacji najbliższej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ODLEGŁOŚĆ NAJBLIŻSZEJ Z POSIADANYCH STACJI PALIW OD SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty Wykonawcy: a) zmianę wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie brutto ulega odpowiedniej zmianie; b) zmiany wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli mają wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek A Sekretariat Przedsiębiorstwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.