To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Łomianki: Budowa ul. Skrzetuskiego - zad 18/09
Numer ogłoszenia: 6893 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359802 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Skrzetuskiego - zad 18/09.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy ul. Skrzetuskiego w zakresie wykonania nawierzchni jezdni z kostki betonowej, chodnika oraz odwodnienia. 1. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest: 1. Zastosować materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 2. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów. 3. Przed złożeniem oferty na realizację przedmiotu zamówienia zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, w celu zapoznania się z warunkami w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 4. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Warunki gwarancji. 1. 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 2. W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 3. Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLONIX WOJCIECH TOKARSKI PAWEŁ KONIEC SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PLONIX WOJCIECH TOKARSKI PAWEŁ KONIEC SPÓŁKA CYWILNA
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PLONIX s.c. Wojciech Tokarski, Paweł Koniec, Agnieszka Tokarska, Monika Koniec, ul. Krańcowa 12, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1176386,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 509798,10
Oferta z najniższą ceną: 509798,10 / Oferta z najwyższą ceną: 869459,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Oprac. kompl. dokum.i projekt.-koszt. w celu rozbud. ul. Poniatowskiego na odc. od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ram. zad. inwest. nr 2023/21 pn.: "Oprac. projektu przebud. ul. Poniatowskiego"
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa rowerowego placu zabaw - pumptrack w Nowogrodzie Bobrzańskim
- "Modernizacja sieci dróg na terenie Gminy Janowiec Kościelny" w formie zaprojektuj i wybuduj
- Docieplenie ścian fundamentowych i ścian podpiwniczenia w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy
- Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.