eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa betonów towarowych do bieżącego utrzymania nawierzchni ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68932 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Suwałki: Dostawa betonów towarowych do bieżącego utrzymania nawierzchni ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38373-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000, ul. ul. Sejneńska  84, 16400   Suwałki, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26, e-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa betonów towarowych do bieżącego utrzymania nawierzchni ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/271-5/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa betonów towarowych do bieżącego utrzymania nawierzchni ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnego (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) zamówienia Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z wytycznymi Polskiej Normy (PN-EN), musi posiadać deklarację zgodności lub aprobatę techniczną dla tych materiałów, dla których jest wymagana. 5. Przedmiot zamówienia winien posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm (PN-EN), aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 6. W przypadku materiałów, dla których zgodnie z PN-EN ww. dokumenty są wymagane, Wykonawca do każdej zamówionej partii betonów towarowych załącza powyższe dokumenty. 7. W przypadku, gdy dostarczone materiały wzbudzą wątpliwości co do spełnienia wymaganych norm, Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wykonania, co najmniej jednego badania kontrolnego dla zastrzeżonej partii produkcyjnej w niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. 8. Wymienione w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, ilości materiałów mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości materiałów niż podane ilości szacunkowe bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych ilości materiałów do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 9. Wykonawca zapewni dyspozycyjność wybranego asortymentu w ilości nie większej niż 5 m3 w ciągu 24 godzin oraz odbiór od godz. 6:00 do godz. 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku - przy złożeniu przez Zamawiającego zamówienia w formie pisemnej (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień odbioru. 10. Wykonawca zapewni dyspozycyjność wybranego asortymentu do 15 dni od dnia złożenia zamówienia, dla materiałów, których ilość przekracza 5 m3 przy złożeniu zamówienia w formie pisemnej (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em). 11. Z uwagi na szybki czas wiązania mieszanki betonowej i odbiór własnym transportem (z wyłączeniem betonu, o którym mowa w pkt. 6 Formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SIWZ), Zamawiający zastrzega, że punkt odbioru materiału nie może być oddalony od siedziby Zmawiającego dalej niż 20 km. 12. Miejsce odbioru w trakcie trwania umowy, o którym mowa w pkt. 11, zadeklarowane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, nie może być zmienione na dalsze względem siedziby Zamawiającego. 13. Wykonawca zapewni dostawę i rozładunek betonu, o którym mowa w pkt. 6 Formularza cenowego - Załącznik nr 2 do SIWZ, własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Suwałk. 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44114100-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno-Budowlany "BETONEX" Sikorski, Sokołowski Spółka Jawna,  betonex@suwalki.com.pl,  Bród Mały nr 1,  16-402,  Suwałki,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86573.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86573.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 112323.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.