eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › III przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Orły: III przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 68907 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugorly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest, zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich Wymagania dotyczące pojazdu autobus fabrycznie nowy, dopuszcza się samochód wyprodukowany w 2013r, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych spełniających następujące parametry i posiadający następujące wyposażenie-przystosowanie autobusu do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim Szyny do mocowania wózka. Stanowisko wózka inwalidzkiego wyposażone w pasy 4 pkt. do mocowania wózka, pasy 2 pkt. do mocowania pasażera. Autobus wyposażony w zestaw do szybkiego demontażu oraz najazdy składane - 2m. -ilość miejsc 19+1 -pojemność silnika 1900 - 2500 cm3 -moc powyżej 160 KM -rodzaj silnika wysokoprężny z turbo doładowaniem -wersja silnika min. Euro 5 -skrzynia biegów manualna, 6-biegowa -dźwignia zmiany biegów w formie joysticka -kolor karoserii dowolny -akumulator w technologii AGM 12V min 95Ah -oś przednia mim.1,85 t -oś tylna 3,5t -ESP - Elektroniczny układ stabilizacji jazdy -ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania -ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych -EBV - elektroniczny korektor siły hamowania -BAS asystent hamowania -wzmocniony stabilizator tylnej osi pod ramą -wzmocniony stabilizator przedniej osi -regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach -rezygnacja ze ściany działowej -układ zarządzania energią elektryczną -lusterko wsteczne wewnętrzne -lusterka zewnętrzne sterowane i ogrzewane elektrycznie -tachograf cyfrowy UE -filtr paliwa z separatorem wody i grzałką 600 W -lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów -boczne światła pozycyjne -chlapacze przednie -chlapacze tylne -opony letnie -komplet opon zimowych -układ hamulcowy hydrauliczny -hamulce przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe wentylowane, hamulec postojowy -wskaźnik zużycia klocków hamulcowych -wskaźnik temperatury zewnętrznej -poduszka bezpieczeństwa kierowcy -dogrzewacz elektryczny -włącznik główny instalacji elektrycznej -nadwozie z wysokim dachem -nadwozie samonośne całkowicie stalowe, ocynkowane wszystkie drzwi, a także maska, błotniki, podłużnice i poprzecznice -resor poprzeczny piórowy z przodu -zawieszenie tylne z resorami parabolicznymi -boczne listwy ochronne -wszystkie szyby termoizolacyjne -dach lakierowany w kolorze nadwozia -napęd na tylne koła -hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego -blokada koła kierownicy -osłony piast kół -immobiliser -centralny zamek sterowany falami radiowymi -szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie -zagłówek kierowcy regulowany na wysokość -osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera -gniazdo 12V w kabinie kierowcy i w przestrzeni bagażowej -instalacja elektryczna 12 V -złącze rozruchowe (dodatkowy biegun dodatni) -2 kliny pod koła w uchwycie przestrzeni ładunkowej -koło zapasowe z koszem mocującym, zestawem narzędzi i podnośnikiem -uchwyt wejściowy do przestrzeni pasażerskiej przy drzwiach wejściowych -wyłącznik główny akumulatora -alternator min. 14V/180 A -światła do jazdy dziennej -czujnik temperatury zewnętrznej (wskaźnik na desce rozdzielczej) -zbiornik paliwa min. 75 l -szyby przyciemniane, szyba przednia z filtrem -klimatyzacja fabryczna kabiny kierowcy, min. manualna + klimatyzacja dachowa -stopień wejściowy z oświetleniem -ogranicznik prędkości do min.90 km/h -tempomat -wygłuszenie hałasu (pochodzącego z silnika i skrzyni biegów) -fotel kierowcy z regulacją z 3 płaszczyznach, regulacja kąta poduszki siedzenia oraz regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i amortyzacja -alarm antywłamaniowy -izolacja dźwiękowo - termiczna przedziału pasażerskiego -parapety wokół okien z tworzywa ABS - łatwo zmywalne, wykończenie wnętrza nakładkami ABS -wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian -młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych -oznaczenie wyjść awaryjnych -drzwi przesuwne z prawej strony -fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, z regulacją oparcia ,podłokietnikiem regulowanym (oprócz ostatniego rzędu) -tapicerka z izolacją termiczną -przegroda fotela podwójnego za kierowcą -przegroda fotela pojedynczego -poręcz zabezpieczająca umiejscowiona przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych -półki bagażowe (prawa, lewa strona) -głośniki ( min 4 sztuki) montaż, instalacja -pasy bezpieczeństwa trzypunktowe -zasłonki przeciwsłoneczne(komplet 2 szt. na okno) -dodatkowa gaśnica 2 kg -obniżony stopień wejściowy -luk dachowy przeszklony w centralnej części dachu pojazdu, spełniający rolę wyjścia awaryjnego -dodatkowe oświetlenie - 3 punkty przedziału pasażerskiego, lampki przystosowane do jazdy nocnej dla każdego rzędu -oświetlenie przy stopniu bocznym - wejściowym -ogrzewanie niezależne od pracy silnika -zestaw wskaźników metryczny -trzecie światło hamowania -dokument COC -tabliczki i dokumentacja w języku polskim -szyba przednia ze szkła klejonego -sygnał info. kierowcę o nie zapiętym pasie bezpieczeństwa -kontrolka informująca o awarii oświetlenia pojazdu -gniazdo diagnostyczne -obrotomierz elektroniczny -kontrolka informująca o braku płynu do mycia szyb -filtr cząstek stałych -kierunkowskazy boczne zintegrowane w lusterkach -regulacja zasięgu reflektorów -apteczka autobusowa -szyny do mocowania foteli -tylne drzwi autobusu przeszklone -minimum 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne -minimum 3 lata gwarancji na powłokę lakierniczą -minimum 10 lat gwarancji na perforację nadwozia Uwaga; Zamawiający doprecyzowuje że za drzwi przesuwane uzna każdy system przesuwu lub uchyłku drzwi wykluczając tylko otwieranie w płaszczyźnie prostopadłej do nadwozia ,bez wspomagania mechanicznego. Autobus powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie UE. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodu przekazać -kartę pojazdu, -aktualne świadectwo homologacji na auto bazowe oraz aktualne świadectwo homologacji pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo zgodności Unii Europejskiej, -książkę gwarancyjną, -książkę przeglądów serwisowych, -instrukcję obsługi w języku polskim, -dwa komplety kluczyków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 PLN (słownie, sześć tysięcy złotych zero groszy) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.04.2014 r. do godz. 9.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form, pieniądzu , przelewem na rachunek bankowy w banku - BS Żurawica odział Orły 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 - z oznaczeniem, wadium do przetargu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjachubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, i ,e oryginały dokumentów należy zdeponować w Urzędzie Gminy Orły w pokoju nr 10 w terminie do 08.04.2014r. do godz. 9 00, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wówczas z jej treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania z ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanowił wymagań w tym zakresie .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie ustanowiono wymagań w tym zakresie .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orły - pokój nr 10, ul.Przemyska 3 37-716 Orły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców ul.Przemyska 3 37-716 Orły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.