eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Kraków: Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Numer ogłoszenia: 688 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380396 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także innych usług wymienionych w załączniku nr 1 do części II SIWZ, oraz, wg wyboru Zamawiającego usług: 1) sporządzenia sprawozdania finansowego za ostatni rok obrachunkowy, albo 2) przygotowania lub weryfikacji polityki rachunkowości danego podmiotu, na rzecz maksymalnie 8 podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego przez Zamawiającego. Przewidywany czas świadczenia usługi na rzecz jednego podmiotu wynosi nie więcej niż 6 miesięcy. Wskazania, która usługa spośród określonych w pkt 1) i 2) będzie świadczona na rzecz danego podmiotu, dokona przedstawiciel Zamawiającego, pisemnie powiadamiając o tym Wykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje że podmiotami, które będą korzystały z usług w ramach niniejszego zamówienia, będą podmioty ekonomii społecznej (w szczególności spółdzielnie socjalne) działające na obszarze województwa małopolskiego, zarówno te, które już prowadza działalność w tej formie, jak i te, które dopiero rozpoczną działalność. Zamawiający przewiduje realizacje usług dla maksymalnie 8 podmiotów. Są to podmioty, które mają niewielką ilość dokumentów księgowych i niewielki obrót finansowy. 3. Większość podmiotów, o których mowa w pkt. 2. powyżej, została utworzona przy wsparciu projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I. W ramach tego projektu, od 2011 roku przyznawane są dotacje na założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej w wysokości do 20 000 zł na osobę, udzielane jest także wsparcie pomostowe dla beneficjentów Projektu. Niektórzy Beneficjenci Projektu zatrudniają osoby niepełnosprawne, które korzystają z systemu SOD PFRON. 4. Więcej informacji na temat Projektu i podmiotów, które będą korzystać z usług księgowych na stronie: www.es.malopolska.pl. 5. Zasady płatności przewidziane są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ. 6. Wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawa Podatkowego Biuro Rachunkowe Justyna Bartosiewicz, ul. Szewska 12, 40-649 Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41328,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47232,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.