Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Kłodawa: Przebudowa nawierzchni dróg w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 68899 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg w Kłodawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie nawierzchni odcinków dróg w miejscowości Kłodawa ul. Lazurowa, ul. Leśna i ul. Spokojna, które zostało podzielone na trzy następujące części: Część I - Przebudowa nawierzchni drogi ul. Lazurowej w Kłodawie (dz. nr 600/9) Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Część II - Przebudowa nawierzchni drogi ul. Leśnej w Kłodawie (dz. nr 214) Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Część III - Przebudowa nawierzchni drogi ul. Spokojnej w Kłodawie (dz. nr 226, 221, 245) Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: a) dla części I : 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) dla części II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), c) dla części III: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych przez ustawę Pzp form może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania - części jest wnoszone. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 250 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, modernizacji, przebudowie lub remoncie: nawierzchni dróg, ulic, chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych, parkingów lub miejsc postojowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną mu powierzone tj.: a) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2013r., poz. 1409 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Uproszczony kosztorys ofertowy (dla każdej z wybranych części) sporządzony na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania, np. ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub inne określone w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gorzowska 40 (pokój nr 2 - parter), 66-415 Kłodawa (woj. lubuskie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa (woj. lubuskie) - sekretariat (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Lazurowej w Kłodawie (dz. nr 600/9).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Leśnej w Kłodawie (dz. nr 214).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Spokojnej w Kłodawie (dz. nr 226, 221, 245).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w m. Straszków oraz Stacji Uzdatniania Wody w Kłodawie
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Kłodawa i Mironice
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
- REMONT KORYTARZY NA I i II PIĘTRZE ORAZ SANITARIATU NA I PIĘTRZE W ZSOiT W KŁODAWIE
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.