eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Wyposażenie Oddziału Ortopedyczno - Urazowego w SP ZOZ Włoszczowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Włoszczowa: Wyposażenie Oddziału Ortopedyczno - Urazowego w SP ZOZ Włoszczowa.
Numer ogłoszenia: 68856 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, fax 041 3883877.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Oddziału Ortopedyczno - Urazowego w SP ZOZ Włoszczowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Oddziału Ortopedyczno - Urazowego - Kod CPV 33192000-2. W skład wyposażenia wchodzą: 1. Łóżko rehabilitacyjne z podwójną ramą wyciągową - 12 szt., kod CPV 33192110-6 2. Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem - 10 szt., kod CPV 33192110-6 3. Szafka przyłóżkowa z rozkładanym blatem - 7 szt., kod CPV 33192300-5 4. Szafka przyłóżkowa - 15 szt., kod CPV - 33192300-5 5. Taboret - 25 szt., kod CPV 33192300-5 6. Taboret obrotowy - 2 szt., kod CPV 33192300- 5 7. Uniwersalny stół do badań - 1 szt., kod CPV 33192210-7 8. Parawan - 3 szt., kod CPV 33192300-5 9. Kozetka lekarska 2 szt., kod CPV 33192300-5 10. Pompa strzykawkowa - 1 szt, Kod CPV 33194110-0 Szczegółowe wymagania dotyczące powyższego asortymentu opisane są załącznikach od nr 1 do nr 10 do niniejszej SIWZ. Oferowane wyroby muszą spełniać wymogi zawarte w ustawach i rozporządzeniach: - Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr.93 poz. 896), - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie wzoru oznakowania wyrobów medycznych znakiem CE ( Dz.U. Nr 104 poz. 1111) - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 100 poz. 1027) - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251 poz. 2414).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.10 - Łóżka ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.10 - Łóżka ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.22.10 - Stoły do badania Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.10 - Stoły do badania Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywa się według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty bezwzględnie wymagane składające się na ofertę: 1.1 Formularz ofertowy, 1.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 p.z.p., 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.4 Zaakceptowany projekt umowy. 1.5 Wypełnione załączniki od 1 do 10 opis parametrów wyposażenia. 1.6 Foldery określające zgodność oferowanego wyposażenia z opisami parametrów. 1.7 Dokument potwierdzający oznakowanie wyrobu znakiem CE (deklaracja zgodności) 1.8 Oświadczenie, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr. 93 poz. 896 ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty określone w Rozdziale III pkt. 1.3, SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, w taki sposób, aby jasno wynikało, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Włoszczowa Dział Obsługi Administacyjno- Technicznej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Włoszczowa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.