eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Zakup 22 zestawów komputerowych, dwóch monitorów i kolorowej drukarki laserowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Wejherowo: Zakup 22 zestawów komputerowych, dwóch monitorów i kolorowej drukarki laserowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 68853 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wejherowie, ul. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 677-71-05, fax 0-58 677-71-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 22 zestawów komputerowych, dwóch monitorów i kolorowej drukarki laserowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 22 zestawów komputerowych, dwóch monitorów i kolorowej drukarki laserowej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie posiadających następujące minimalne warunki techniczne: ZESTAW KOMPUTEROWY - szt. 22 Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym MS Windows Vista lub równoważny* o następującej minimalnej konfiguracji: Procesor: zestaw komputerowy z procesorem klasy x86 musi spełniać następujące wymagania: 1. maksymalny czas generowania wykresu w programie Excel 2003 przy zainstalowanej pamięci RAM 2 x 1GB według testu przeprowadzonego przez Tygodnik Komputerowy [mm:ss] 01:13 (patrz www.egielda.com.pl) Płyta główna: 1. porty minimum: 1 x szeregowy, 1 x równoległy (SPP, EPP, ECP), 8 portów USB zgodnych ze specyfikacją USB2.0 w tym dwa w przedniej części obudowy i jeden wewnątrz umożliwiający podłączenie czytnika kart magnetycznych, port myszy PS/2, port klawiatury PS/2; 2. sloty: 1 x PCI-E 16x, 1 x PCI; 3. kontroler ATA; 4. kontroler SATA 5. zintegrowana karta graficzna ze złączami D-Sub 15 pin i DVI 6. zintegrowana karta dźwiękowa 4-kanałowa 7. zintegrowana karta sieciowa Ethernet 10/100/1000 Mb 8. obsługa czujnika otwarcia obudowy 9. minimalny okres gwarancji producenta płyty głównej: 36 miesięcy Pamięć operacyjna: 1. minimum 2048 MB DDRII (Dual Channel) 2. prędkość odczytu powyżej 11 GB/s według Memtest86+(www.memtest.org) Dysk twardy: 1. minimum 250 GB 2. interfejs SATA II 3. prędkość obrotowa minimum 7200 obr./min. 4. pamięć cache 16 MB 5. dysk w przypadku uszkodzenia pozostaje u użytkownika Napęd optyczny: 1. wewnętrzny napęd typu DVD-RW 2. prędkość zapisu DVD±R16x 3. tego samego koloru co obudowa 4. Double Layer Klawiatura: 1. polska klawiatura programisty (w układzie QWERTY) 2. standard PS/2 3. ilość klawiszy - 102 4. wydzielony klawisz - insert 5. odległość minimalna klawisza kursor - strzałka w górę i end - 1,5cm 6. długość przewodu minimum 170cm Mysz: 1. tego samego koloru i producenta co klawiatura 2. standard PS/2 3. optyczna 4. minimum 3 przyciski: przycisk w rolce przewijanej w pionie 5. profil dla prawo i leworęcznych Obudowa: 1. standard obudowy: stojąca lub stojąco leżąca 2. zasilacz minimum 400W PFC z wyłącznikiem 3. 1 wolne miejsce na napęd 5,25 cali (na dodatkowy napęd optyczny)oraz 1 wolne miejsce na napęd 3,5 cali (na czytnik kart lub FDD) po zainstalowaniu wszystkich wymaganych urządzeń 4. Możliwość zabezpieczenia przed nieautoryzowanym otwarciem Oprogramowanie: 1. Microsoft Windows Vista Business Edition 32 bit PL wraz z nośnikami Dodatkowe oprogramowanie; 1. oprogramowanie umożliwiające odtwarzanie filmów DVD inne niż dołączone (wbudowane) do systemu operacyjnego, wraz z nośnikami instalacyjnymi 2. oprogramowanie umożliwiające nagrywanie nośników CD/DVD Nero w wersji minimum 7.0, wraz z nośnikami instalacyjnymi (brak równoważności) Inne: 1. Zestaw powinien zawierać wszystkie niezbędne sterowniki dla zainstalowanego systemu operacyjnego 2. Plomby gwarancyjne nie mogą uniemożliwiać otwarcia obudowy w celu dokonania czynności serwisowych we własnym zakresie (bez utraty gwarancji) lub czynności serwisowe polegające na rozbudowie zestawu w okresie gwarancji będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych kosztów (dojazd, transport, robocizna) 3. Zestaw powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne do uruchomienia przewody 4. Poziom ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-EN ISO 7779:2005 oraz PN-ISO 9296 nie powinien przekroczyć 29dB. Gwarancje: 1. gwarancja 36 miesięcy w siedzibie zamawiającego obejmującą transport, części i robociznę. 2. Dyski twarde pozostają w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych kosztów, zarówno na czas testowania, jak i po wymianie na nowy w przypadku zdiagnozowania uszkodzenia. * - za równoważny komputer Zamawiający uzna urządzenie o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w powyższym zestawieniu i wyposażone w oprogramowanie funkcjonalności nie gorszej od przedstawionego powyżej. MONITOR 19 cali - szt. 24 1. LCD 19 cali 2. kontrast 1100:1 3. jasność 320 cd/m2 4. rozdzielczość nominalna1280 x 1024 pikseli 5. złącze monitorowe Dsub 15 pin analog oraz DVI 6. zgodność z normą TCO 99 oraz ISO 13406-2 7. maksymalny czas reakcji 5 ms 8. kąt widzenia 160°/160° 9. głośniki 10. przewody sygnałowe D-sub 15 pin i DVI Gwarancja: 1. Gwarancja 36 miesięcy (obejmująca transport, części i robociznę) KOLOROWA DRUKARKA LASEROWA A4 - szt. 1 1. Prędkość druku w kolorze 17 [str/min] 2. Prędkość druku w czerni 17 [str/min] 3. Czas wydruku pierwszej strony w kolorze <15s 4. Czas wydruku pierwszej strony w czerni <15s 5. Normatywny cykl pracy 50000 str/miesięcznie 6. Interfejs USB 2.0 i sieciowy Ethernet 10/100 7. Podajnik na minimum 250 arkuszy Gwarancja: 1. Gwarancja 24 miesiące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) należy wnieść na rachunek bankowy - Bank Millennium Oddział Wejherowo nr 14116022020000000061963861..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto każde. 2. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz, co najmniej trzech zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto każde. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. 6. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 6 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego, 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195, pokój nr 106..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 5) Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Pl. Jakuba Wejhera Nr 8 do dnia 14.04.2008 r. do godz. 8:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.