eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Przebudowa Oddziału Pediatrycznego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli część Iprzebudowa pomieszczeń po kuchni mlecznej z przeznaczeniem na izolatkę i gabinet zabiegowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68850 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Stalowa Wola: Przebudowa Oddziału Pediatrycznego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli część I: przebudowa pomieszczeń po kuchni mlecznej z przeznaczeniem na izolatkę i gabinet zabiegowy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny 000312567, ul. ul. Staszica  4, 37450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8433201,, 15 8433397, e-mail zam-publ@szpital-stw.com, faks 15 8433397.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalisyczny w Stalowej Woli

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
przetragi.szpital-stw.com


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 7


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Oddziału Pediatrycznego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli część I: przebudowa pomieszczeń po kuchni mlecznej z przeznaczeniem na izolatkę i gabinet zabiegowy
Numer referencyjny: Spr. 235 ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres I etapu przebudowy, II kwartał 2017 Roboty należy prowadzić na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Biuro Projektowe Art-faktory z Dębicy w 2017 roku i na warunkach pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Stalowowolskiego nr 44/2017 z dnia 6 lutego 2017 roku. W I etapie należy wykonać (numeracja pomieszczeń według projektu budowlanego): Pomieszczenia do przebudowy w całości 4.26.b Węzeł sanitarny przy izolatce 4.26 Śluza 4.26.a Izolatka 4.27 Gabinet zabiegowy 4.28.a Pomieszczenie porządkowe 4.28 Przedsionek 4.29 Gabinet lekarski 4.28.b Węzeł sanitarny 4.30 Kuchenka oddziałowa 4.39 Komunikacja W szczególności należy wykonać: Roboty budowlane w pomieszczeniach po kuchni głównej i kuchence mlecznej: rozbiórka ścianek, skucie płytek, nowe tynki po skutych tynkach i płytkach, montaż drzwi o szerokości skrzydeł jak w projekcie w pomieszczeniach mokrych wymienić warstwy na nowe jak w projekcie, w pozostałych tylko zdjęcie istniejącej posadzki, warstwa wyrównująca, samopoziomująca i posadzka zgodna z projektem, w łazience przy izolatce: w podłodze osadzić wpust liniowy a nie kratkę, strop podwieszony jak w projekcie na +2,70 od posadzki, obudowa stelaży narażonych na zawilgocenie: typu Kanuf aquapanel indoor, przewody poziome wentylacji zabudować pod sufitem nadproża jak w projekcie konstrukcji, Roboty instalacyjne: w kuchence oddziałowej będzie wyparzacz do naczyń dotychczasowy. Dostosować instalację wody i kanalizacji do niego, odpływ będzie poprowadzony przez kuchenkę na ginekologii na II piętrze i trzeba tam zabudować rurę i odmalować pomieszczenie. Przyłącz od wyparzacza do pionu wykonać z PCV odpornego na wrzątek, w pozostałych pomieszczeniach instalacja wody zimnej i ciepłej jak w projekcie, biały montaż: wszystkie baterie ścienne jednouchwytowe, w izolatce i łazience izolatki z termostatycznym mieszaczem, w gabinecie zabiegowym bateria typu lekarskiego, umywalki bez postumentu, miski ustępowe wiszące na konstrukcji typu Geberit, w pomieszczeniu porządkowym zlewik do mycia mopa, w łazience izolatki kotara prysznicowa systemowa i 2 uchwyty ścienne stałe przy prysznicu, bateria natryskowa z mieszaczem termostatycznym, łazienka: odpływ z wpustu liniowego piętro niżej obudować. Nie montować brodzika tylko obniżenie posadzki, śluza: bateria umywalkowa z baterią typu lekarskiego a nie z wyłącznikem kolanowym, CO i wentylacja jak w projekcie. Instalacja gazów medycznych: na obecnym etapie nie wykonywać skrzynki zaworowo - kontrolnej SZSI4, do istniejącego poziomu tlenu i próżni włączyć przyłącza gazów medycznych w izolatce poprzez wlutowanie dodatkowych trójników, a następnie poprowadzić od nich przewody gazów do izolatki, punkty poboru zgodne z wyrobami AGA (Instal Rzeszów), przewidzieć próby sprawdzania gazów po wykonaniu jak w normie. Instalacje elektryczne: WLZ z Rozdzielni piwnicy do tablic piętrowych na III piętrze wykonać według informacji: z Rozdzielni na III piętro poprowadzić wszystkie 4 WLZ po trasie od rozdzielni przez korytarz piwnic do pomieszczenia do starej wymiennikowni (oś 7C), wykorzystując nieużywany przewód wentylacyjny poprowadzić w miejsce docelowe. WLZ zasilające tablice RO 3.1 i RR 3.1 podłączyć zarówno w piwnicy do pola zasilającego jak i na III piętrze do projektowanych tablic. WLZ zasilające tablice RO 3.2 i RR 3.2 pozostawić w zapasie pod sufitem pomieszczenia i obudować. Rozkute miejsca po trasie prowadzonych WLZ od parteru do II piętra zabudować i przywrócić do stanu poprzedniego, istniejące Tablice na III piętrze muszą pozostać (w obecnym etapie będzie przebudowana tylko część pomieszczeń). Dla lokalizacji nowych tablic RO 3.1 i RR 3.1 należy w bezpośredniej bliskości projektu wykuć nowe wnęki i tam zabudować nowe tablice. Należy je wykonać w całości zgodnie z projektem, oprawy oświetleniowe jak w projekcie (uwaga na energooszczędne świetlówki), w izolatce oświetlenie nocne (F1) docelowo będzie wpięte w układ załączany z dyżurki pielęgniarek. Ponieważ będzie wykonywany tylko fragment instalacji przewód na końcu którego będzie dodatkowy wyłącznik obsługujący tę lampę umieścić przed śluzą. Umożliwić podłączenie następnych sal chorych przez puszkę natynkową tymczasową zamontowaną powyżej przyszłego stropu podwieszonego, oświetlenie komunikacji nr 4.40 i 4.41 pozostawić istniejące. Oświetlenie komunikacji 4.39 wykonać według projektu stosując odpowiednie dodatkowe łączniki, lampa bakteriobójcza będzie montowana jako ścienna przepływowa umiejscowiona w izolatce, gabinet zabiegowy: w środkowej części będzie zawieszona lampa typu zabiegowego zakupiona i zamontowana przez Zamawiającego. Dla zasilania tej lampy zamontować dodatkowy przewód zakończony zapasem kabla na suficie i łącznikiem przy drzwiach, gabinet lekarski: wykonać zasilanie z RO3.1 przewodem YDY 3x2,5 mm2 dla podłączenia klimatyzatora pod oknem i zakończyć puszką podtynkową z zapasem kabla, do potrzebnych urządzeń teletechnicznych przewidzieć napięcie 24VDC, w kuchni podłączyć przewodem YDY 5x2,5 wyparzacz 400V, o mocy 6kW a nie klasyczną zmywarkę, w przebudowywanych pomieszczeniach wszystkie przewody prowadzić pod tynkiem lub w tynku, w komunikacji 3.39 przewody ponad stropem podwieszonym układać na korytkach metalowych odrębnych dla sieci prądowych i teletechnicznych, w komunikacji nr 4.40 i 4.41 przewody prowadzić w istniejących lub nowych korytkach PCV, Instalacje teletechniczne: Sygnalizacja Alarmu Pożaru: zasadę ideowego wykonania SAP należy wykorzystać z projektu "Dostosowanie pożarowe II Pawilonu". Dla potrzeb przebudowywanej części należy wykonać nową pętlę z istniejącej centrali Aritech zlokalizowanej na parterze w okolicy wejścia do budynku dokładając w centrali dodatkową kartę do obsługi pętli. Pętlę na III piętro należy prowadzić w nowym korytku naściennym PCV po trasie jak w projekcie dostosowania pożarowego. Do pętli tej należy dołączyć wszystkie elementy sieci alarmowania ujęte w projekcie Pediatrii oraz dodatkowo zasilacz buforowy dla sterowania drzwiami i sygnalizatorem akustycznym (zasilacz podłączyć z tablicy RR 3.1). Instalacja musi sterować kontrolą dostępu (otwarciem zamka rewersyjnego drzwi na korytarzu) w przypadku alarmu pożaru. Rozmieszczenie elementów pętli według obecnego projektu. Ponieważ robimy tylko fragment należy podłączyć pomieszczenia i zapewnić możliwość wykonania dalszej części. System bezwzględnie Aritech 2000. Wizja lokalna i kontakt z konserwatorem SAP Zamawiającego konieczna, Instalacja telefoniczna: do gniazd telefonicznych w gabinecie lekarskim poprowadzić przewód 2 parowy z istniejącej łączówki w korytarzu, Instalacja strukturalna: na kondygnacji znajduje się szafa RACK podłączona światłowodem z serwerem Szpitala. Linie komputerowe do przebudowywanych pomieszczeń poprowadzić szafy RACK w nowych lub istniejących korytkach przyściennych PCV na komunikacji i pod tynkiem w rurkach w pomieszczeniach. Dołączyć kable krosowe do szafy. Uwaga na materiał - odpowiednik AMP. Przewidzieć badania linii zgodnie z projektem i przedstawić wyniki na wydrukach (wersja elektroniczna jako uzupełnienie), Instalacja przyzywowa: w izolatce wykonać instalację wykorzystując elementy współpracujące z systemem cyfrowym. Obecnie z uwagi na wykonywanie tylko fragmentu skonfigurować tak, żeby można było zamontować sygnalizator świetlny i akustyczny przed drzwiami śluzy, a żeby można było kiedyś wykorzystać przyciski do podłączenia całej kondygnacji. Dla zasilania w energię wykonać montaż odpowiedniego zasilacza napięcia DC, Instalacja telewizji Szpitalnej: dla podłączenia sygnału telewizyjnego wykonać montaż pod tynkiem rury PCV śr 18 mm z pilotem od korytarza pod okno pomieszczenia. Zasilanie w energię elektryczną ujęte w części elektrycznej, System domofonowy: istniejący system domofonowy zdemontować, przy drzwiach pomiędzy pom. 4.39 i 4.40 od strony wejścia zamontować domofon (panel wywołań z mikrofonem i głośnikiem, natomiast na posterunku pielęgniarskim zamontować panel odbiorczy domofonu wyposażony w mikrofon, głośnik i przycisk zdalnego otwierania drzwi ALU1, drzwi ALU1 będą mogły być pozostawione w pozycji otwartej za pomocą trzymaczy elektromagnetycznych. Panel odbiorczy domofonu ma mieć przycisk trwałego wyłączenia blokady drzwi. System Wideodomofonu: przed drzwiami do oddziału zamontować wideodomofon z kamerą wysokiej czułości, mikrofonem i głośnikiem, na posterunku pielęgniarskim zamontować panel odbiorczy wideodomofonu wyposażonyw monitor min 7", mikrofon i głośnik oraz przycisk do otwierania drzwi. Przycisk musi mieć możliwość trwałego odblokowania zamka rewersyjnego drzwi. Inne informacje: Komunikacja 4.39 Wykonać cały zakres objęty projektem łącznie z wymianą drzwi do pomieszczeń 4.1 i 4.2 oraz stropem podwieszonym kasetonowym z wypełnieniem z wełny mineralnej, korytkami elektrycznymi i oświetleniem. Drzwi ALU1 zgodnie z projektem architektury i kontrolą dostępu jak opis w teletechnice. Zdalne zwalnianie zaczepu z posterunku pielęgniarskiego poprzez przycisk. Samozamykacze z funkcją blokady w pozycji otwartej za pomocą elektrotrzymaczy. Obok tych drzwi domofon z doprowadzeniem do posterunku pielęgniarskiego zapewniający również łączność głosową. Drzwi od strony 4.37 Hall Drzwi w dobrym stanie pozostają. Wymienić zamek elektromagnetyczny na nowy z systemu wideodomofonu współpracujący z systemem SAP. Drzwi te mają mieć kontrolę dostępu jak w opisie teletechniki i jak informacja dla ALU1. Obok należy zainstalować wideodomofon Ustalenia organizacyjne Roboty będą prowadzone przyczynnym oddziale. Dla zapewnienia pracy oddziału przewiduje się tymczasowe ścianki z płyt oddzielające komunikację (możliwość wejścia na Oddział z wjechaniem łóżkiem) od przebudowywanych pomieszczeń. Roboty w korytarzu 4.39 będą prowadzone po zamontowaniu ALU1 w terminach i sposobie prowadzenia uzgodnionym z Użytkownikiem. Transport gruzu i materiałów tylko z zewnątrz budynku. Pracownicy sporadycznie mogą poruszać się po klatce schodowej, natomiast głównie to z zewnątrz. Roboty na innych kondygnacjach (prowadzenie WLZ, odprowadzenie kanalizacyjne) możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem danej kondygnacji. Prowadzenie robót związanych z układanie korytek i montażu przewodów w pomieszczeniach 4.40 i 4.41 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Użytkownikiem i przedstawieniu sposobu ograniczenia utrudnień dla personelu i pacjentów w zakresie hałasu i rozprzestrzeniania się kurzu. UWAGA: Z uwagi na prowadzenie robót przy czynnym oddziale szpitala bez możliwości wyłączenia go z działalności medycznej dla prawidłowej wyceny robót przygotowawczych zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej do uzgodnienia z P. Stanisławem Szymańskim tel kontaktowy: 15 843-32-84.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
Dodatkowe kody CPV:45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421146-9, 45421152-4, 45432130-4, 45431000-7, 45440000-3, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45316000-5, 45317000-2, 45330000-9, 45331000-6, 45333000-0, 45330000-9, 45320000-6, 45331000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 110


II.9) Informacje dodatkowe: Deklarowany termin wykonania zamówienia od 90 dni do 110 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Zamawiający informuje, że nie planuje w niniejszym postępowaniu przetargowym udzielać zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy, ale dopuszcza zmianę zakresu robót zgodnie z brzmieniem § 14 wzoru umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Potwierdzenie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opłacona polisa , a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (jeżeli dowód opłacenia składki nie wynika z w/w dokumentu należy go dołączyć do oferty)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał prace budowlane remontowe obejmujące swym zakresem roboty budowlane wykończeniowe, roboty instalacyjne i roboty elektryczne na funkcjonujących oddziałach szpitalnych o wartości min 150 000.zł netto o czasie realizacji nie dłuższym niż 12 miesięcy w obiektach służby zdrowia użytkowanych przez podmioty prowadzące działalność leczniczą na podstawie ustawy o działalności leczniczej wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach wymaganego warunku wiedzy i doświadczenia. Warunek ten musi być spełniony: - samodzielnie przez Wykonawcę, lub - przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który jednocześnie zrealizuje te roboty budowlane ,lub - w przypadku wykonawców wspólnych ubiegających się o zamówienie samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie oraz Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: a) Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - Kierownik budowy, b) Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - Kierownik robót, c) Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Kierownik robót, Osoby wymienione wyżej posiadają uprawnienia budowlane lub odpowiadające im stwierdzenia przygotowania zawodowego wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wykazują się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykazu robót budowlanych godnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ 3. Dokument potwierdzając że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zmówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (jeżeli dowód opłacenia składki nie wynika z w/w dokumentu należy go dołączyć do oferty)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego 2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawce do realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę wg. złącznika nr 11 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zestawienie kosztorysów ofertowych zadania "Przebudowa Oddziału Pediatrycznego I etap: przebudowa pomieszczeń po kuchni mlecznej z przeznaczeniem na izolatkę i gabinety"- Załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie:trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto NADSAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W STALOWEJ WOLI Nr konta 51 9430 0006 0024 0002 2000 0003 z dopiskiem "wadium przetargowe - 235 ZP / 2017". 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 15.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60
Gwarancja Robót Budowlanych15
Termin wykonania25


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Termin wykonania przedmiotu umowy może zostać zmieniony na skutek okoliczności i na warunkach określonych w § 2, ust. 3 i 9 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zaistnieje możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż przewidziane w dokumentacji projektowej, usprawniających wykonanie przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że zmiany nie będą miały istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy jeżeli dla jego prawidłowego wykonania, konieczne jest wykonanie robót dodatkowych, a konieczność tej zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a także wartość robót dodatkowych nie przekroczy 15% wartości określonej w § 8 ust. 1 umowy. Zakres niniejszych zmian ustalony będzie na podstawie protokołu konieczności, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wycena robót dodatkowych będzie sporządzona na podstawie wskaźników cenotwórczych, przyjętych w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do niniejszej umowy. Wykonanie robót dodatkowych może stanowić podstawę do żądania przez Wykonawcę zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy poprzez rezygnację z wybranych elementów robót, jeżeli na etapie realizacji okaże się, że wykonanie pełnego zakresu robót nie jest konieczne dla uzyskania zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, a Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł tego przewidzieć. Pomniejszenie zakresu realizacji umowy nie może przekraczać kwoty odpowiadającej 5% wartości określonej w §8 ust.1 umowy. Zakres niniejszych zmian ustalony będzie na podstawie protokołu konieczności, zaakceptowanego przez Zamawiającego, a wartość robót zostanie oszacowana przy wykorzystaniu wskaźników cenotwórczych ujętych w ofercie Wykonawcy, będącej załącznikiem do niniejszej umowy. 5. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 6. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.