eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Tuczno w leśnictwie Krępa przez okres od 12.02.2009r. do 31.12.2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Tuczno: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Tuczno w leśnictwie Krępa przez okres od 12.02.2009r. do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 6882 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno , ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, faks 067 2593299.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Tuczno w leśnictwie Krępa przez okres od 12.02.2009r. do 31.12.2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmujących zagospodarowanie lasu oraz pozyskiwanie i zrywkę drewna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.23.16.00 - Usługi zalesiania 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 1300 zł, 1)Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. oWałcz Nr rachunku : 58 1020 2847 0000 1102 0039 0948 z dopiskiem na blankiecie przelewu - wadium przetargowe na wykonanie usług leśnych w leśnictwie Krępa. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.01.2009r. 4)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6)Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, c)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1) Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Ad. 2) 1. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, doświadczenie w realizacji usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej ), i wartości nie mniejszej niż 600.000 zł za wszystkie lata łącznie. 2. dysponują odpowiednią ilością pracowników niezbędnych do wykonywania Usług wybranej części zamówienia, 3. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania usług tj. : - pracownicy o kwalifikacjach drwala pilarza - minimum 4 pracowników z kwalifikacjami drwala pilarza - kierowcy ciągników 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz siłą pociągową w tym względzie - wykażą posiadanie lub dostęp do takiego sprzętu jak : Rodzaj wymaganego sprzętu/siły pociągowej i Minimalna ilość w szt. 1)Wykaszarka spalinowa na wysięgniku z wymienną końcówką (tarcza/żyłka)- 2 szt. 2)Pilarka spalinowa - 5 szt. 3)Ciągnik o mocy min 45 KM wyposażony w urządzenie zrywkowe -1szt. 4)Przyczepa ciągnikowa - 1szt. 5)Konie - 2szt. 6)Specjalistyczny ciągnik zrywkowy - 1 szt. 7)Urządzenie do rozdrabniania pozostałości zrębowych - 1szt. 8)Pług leśny z pogłębiaczem - 1szt. Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie usług w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne udokumentowane środki finansowe lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/10 ceny ofertowej, 2. posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej przynajmniej w zakresie podstawowym na sumę nie mniejszą niż 50.000 zł i zobowiążą się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji usług, Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2)wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy opracowany na podstawie informacji o przedmiocie zamówienia załącznik nr 1a, 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji, 4)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji, 5)Spółki cywilne - umowa spółki. 6)Kopia dowodu wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat Usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, rodzaju usług, terminu wykonywania i odbiorców usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy polecające lub inne) - załącznik nr 4 do SIWZ. 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (dyplomy, uprawnienia, zaświadczenia i świadectwa ukończenia kursów i inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje) - załącznik 5 do niniejszej specyfikacji -Personel Wykonawcy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli ww wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3)Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania oraz nazwą i adresem podwykonawcy - załącznik 6 do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania Usług podwykonawcy. 4)Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jeżeli w ww wykazie wskazał sprzęt , którym będzie dysponował. 5)Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego wykonawca nie jest właścicielem. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 zł w zakresie przynajmniej podstawowym na jedno i wszystkie zdarzenia . 3)Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia Usług. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zał. nr 3), 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. informacja z KRK o niekaralności osób z kierownictwa firmy ( reprezentacja wg rejestru sądowego lub wg zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), 4. zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne ( US, ZUS lub KRUS ), 5. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym (zał. nr 7), 2. oświadczenie art.22 ust.1 pkt.1-3 (zał. nr 2), 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia (zał. nr 5, nr 6), 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego (zał. nr 4), Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Forma dokumentów i oświadczeń. 1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów lub kserokopii, 2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/tuczno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.