Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Łódź: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach.
Numer ogłoszenia: 68828 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Wileńska 53/55, 94-016 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochronnych, poprzez założenie opasek lepowych na pnie drzew, na kasztanowcach rosnących na terenie miasta Łodzi (z podziałem na zadania): - Zadanie I: ogółem około 300 szt. drzew na terenie dzielnicy Łódź-Bałuty, w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 35%, 150-200 cm - ok. 35%, >200 cm - ok. 20%; - Zadanie II: ogółem około 300 szt. drzew na terenie dzielnicy Łódź-Górna w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 25%, 150-200 cm - ok. 40%, >200 cm - ok. 25%;; - Zadanie III: ogółem około 400 szt. drzew na terenie dzielnicy Łódź-Polesie i Łódź-Śródmieście w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 30 %, 150-200 cm - ok. 45%, >200 cm - ok. 15 %; - Zadanie IV: ogółem około 700 szt. drzew na terenie dzielnicy Łódź-Widzew w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 15%, 100-150 cm - ok. 50 %, 150-200 cm - ok. 30%, >200 cm - ok. 5 %;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy , tzn.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: 2.1 Warunek określony w podpunkcie 1.1 spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. związaną z utrzymaniem terenów zieleni. 2.2 Warunek określony w podpunkcie 1.2 wykonawcy spełnią, składając oświadczenie zgodnie z art. 22 ust 1. ustawy (druk: Załącznik nr 1.). 2.3 Warunek określony w podpunkcie 1.3 spełnią wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 45.000 zł. 2.4 Warunek określony w podpunkcie 1.4 spełnią wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków (druk: Załącznik nr 1.) oraz dokumenty, o których mowa w części VII SIWZ. 3. Oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w przetargu dokona powołana przez zamawiającego komisja przetargowa, według formuły :spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń - wskazanych w części VII SIWZ. 4.Wykonawcy, którzy nie spełnią ww. warunków udziału w postępowaniu, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty uzna się za odrzucone. 5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - wszyscy wykonawcy łącznie wykażą, że spełniają warunek określony w podpunkcie 1.3; - każdy z wykonawców wykaże, iż spełnia warunki określone w podpunktach: 1.1, 1.2 i 1.4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (druk: Załącznik nr 1.). 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 2.), 1.3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 45.000 zł, (Załącznik nr 3.), 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego jako załącznik nr 2, składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Warunki, jakim mają odpowiadać te dokumenty zostały określone w § 2 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną przez notariusza za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi, Łódź ul. Wileńska 53/55 pokój 110..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi, Łódź ul. Wileńska 53/55 pokój 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochronnych, poprzez założenie opasek lepowych na pnie drzew, na kasztanowcach rosnących na na terenie dzielnicy Łódź-Bałuty ogółem około 300 szt. drzew , w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 35%, 150-200 cm - ok. 35%, >200 cm - ok. 20%;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochronnych, poprzez założenie opasek lepowych na pnie drzew, na kasztanowcach rosnących na terenie dzielnicy Łódź-Górna ogółem około 300 szt. drzew w tym o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 25%, 150-200 cm - ok. 40%, >200 cm - ok. 25%;;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochronnych, poprzez założenie opasek lepowych na pnie drzew, na kasztanowcach rosnących na terenie dzielnicy Łódź-Polesie i Łódź-Śródmieście ogółem około 400 szt. drzew o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 10%, 100-150 cm - ok. 30 %, 150-200 cm - ok. 45%, >200 cm - ok. 15 %;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie zabiegów ochronnych na kasztanowcach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochronnych poprzez założenie opasek lepowych na pnie drzew, na kasztanowcach rosnących na terenie dzielnicy Łódź- Widzew ogółem około 700 szt. drzew o obwodzie pnia: < 100 cm - ok. 15%, 100-150 cm - ok. 50 %, 150-200 cm - ok. 30%, >200 cm - ok. 5 %;..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica w Łodzi przy ul. Czernika 1/3
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odrestaurowanie drzewostanu parkowego
- Usługi w zakresie utrzymania zieleni na terenie cmentarzy komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
- Usługi polegające na bieżącym utrzymaniu drzewostanu w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w 2025 r.
- "Aranżacja rabat krzewami, drzewami i bylinami"
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.