eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nałęczów › Dostawa i montaż windy osobowej do budynku Głównego Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego SPZOZ w Nałęczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Nałęczów: Dostawa i montaż windy osobowej do budynku Głównego Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego SPZOZ w Nałęczowie
Numer ogłoszenia: 68806 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy w Nałęczowie SP ZOZ , ul. Górskiego 6, 24-140 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 81 5014208 wew. 32, faks 81 5014302.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ebip.lublin.pl/5/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy osobowej do budynku Głównego Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego SPZOZ w Nałęczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych dźwigu elektrycznego linowego z górną maszynownią Lp. Element dźwigu Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych 1. Udźwig 450kg/5osób 2. Wysokość podnoszenia 12,5 m 3. Ilość przystanków 5 4. Ilość drzwi przystankowych 5-rozmieszczenie jednostronne 5. Drzwi I drzwi szybowe: 2AT teleskopowe dwupanelowe o wymiarach w świetle : 750 x 2000 mm , wykładane laminatem , standartowy próg aluminiowy , kurtyna świetlna 6. Drzwi II drzwi szybowe : 2AT teleskopowe dwupanelowe o wymiarach w świetle 750 x 2000 mm , malowane proszkowo RAL o kolorze jasnoszarym , na dwóch przystankach ( -1,0) drzwi o odporności ogniowej EI 60 ,pozostałe drzwi bez odporności ogniowej 7. Kabina nieprzelotowa : o wymiarach min. Szer. X głęb. X wys. : 1000 x 1150 x 2100 mm 8. Wyposażenie kabiny kaseta dyspozycji na ścianie bocznej ( wykonana ze stali nierdzewnej - satyna; elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałek kierunku jazdy , podświetlane przyciski z potwierdzeniem sygnalizacją świetlną przyjęcia dyspozycji ,stacyjka blokady otwarcia drzwi ,sygnalizacja dźwiękowa i świetlna przeciążenia kabiny , oświetlenie - umieszczone w suficie , oświetlenie awaryjne akumulatorowe - min. 2 godz.; poręcz- stal nierdzewna - na ścianie tylnej kabiny , lustro - na ścianie tylnej ? wysokości kabiny , listwy przypodłogowe i odbojowe na wysokości 150 - 350 mm oraz 850 - 1000 mm , podłoga- wykładzina przeciwpoślizgowa niepalna , panele kabinowe-stalowe wykładane laminatem ; System łączności głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą GSM ( opłata za koszty karty SIM po stronie użytkownika) 9. Kasety wezwań pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej - wyposażone w strzałki kierunku dalszej jazdy , na przystanku podstawowym dodatkowo w wyświetlacz pięter 10. Napęd elektryczny , linowy regulowany falownikowo z enkoderem , silnik zabezpieczony termistorowo przed przegrzaniem i niepełnym zasilaniem , 180 załączeń na godzinę 11. Sterowanie sterowanie mikroprocesorowe , zbiorczość góra-dół , funkcja -jazda pożarowa -stacyjka na kluczyk lub sygnał z centralki p.poż. 12. Wymiary istniejącego szybu szerokość x głębokość: 1370 x 1680 mm, głębokość podszybia: 1750 mm, wysokość nadszybia: 3500 mm 13. Uwagi Z istniejącego dźwigu pozostają klocki przeciwwagi Zakres prac związanych z wymianą dźwigu osobowego o numerze ewidencyjnym 31-13 60550 - demontaż podzespołów dźwigowych istniejącego dźwigu -dostawa i montaż nowego dźwigu wg parametrów podanych poniżej -wykonanie prac budowlanych i instalacji towarzyszących montażowi nowego dźwigu w zakresie wykonania instalacji pionów zasilających dźwig - wykonanie badań w zakresie oceny zgodności przez jednostką notyfikowaną - dokonania rejestracji nowo zamontowanego dźwigu w jednostce dozoru technicznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy / usług w zakresie objętym niniejszą specyfikacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. obejmującą dostawę i montaż dźwigu, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto w ramach jednej umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/5/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy w Nałęczowie SP ZOZ Adres zamawiającego: Górskiego 6 Kod Miejscowość: 24-140 Nałęczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy w Nałęczowie SP ZOZ Adres zamawiającego: Górskiego 6 Kod Miejscowość: 24-140 Nałęczów pokój Nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.03.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.