To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-25
Świnoujście: Nadzór inwestorski na zadaniach
inwestycyjnych Gminy Miasto Świnoujście obejmujących: poprawę funkcjonalności Stadionu Miejskiego w
Świnoujściu przy ul. Jana Matejki 22, poprzez budowę infrastruktury lekkoatletycznej, budowę Centrum
Kultury i Sportu przy ul. Matejki, budowę publicznego ciągu pieszego - przejścia na plażę na przedłużeniu
ul. Uzdrowiskowej.
Numer ogłoszenia: 68796 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45652 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski na zadaniach inwestycyjnych Gminy Miasto Świnoujście obejmujących: poprawę funkcjonalności Stadionu Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Jana Matejki 22, poprzez budowę infrastruktury lekkoatletycznej, budowę Centrum Kultury i Sportu przy ul. Matejki, budowę publicznego ciągu pieszego - przejścia na plażę na przedłużeniu ul. Uzdrowiskowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski na zadaniach inwestycyjnych Gminy Miasto Świnoujście: Poprawa funkcjonalności Stadionu Miejskiego w Świnoujściu przy ul. Jana Matejki 22, poprzez budowę infrastruktury lekkoatletycznej i oświetlenia areny sportowej. Budowa Centrum Kultury i Sportu przy ul. Matejki. Zagospodarowanie terenu i modernizacja akustyczna. Budowa publicznego ciągu pieszego - przejścia na plażę na przedłużeniu ul. Uzdrowiskowej wraz z toaletą publiczna; poprzez zorganizowanie i wdrożenie systemu zarządzania dla każdego ze wskazanych wyżej przedsięwzięć oraz zarządzanie nimi od chwili wejścia w życie umowy do jej zakończenia, w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót: wykonania robót w terminie i zgodnie z dokumentacją projektową przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii; rozliczenia robót w oparciu o umowne ryczałtowe koszty ich realizacji; obejmujące w szczególności: zarządzanie umowami zawartymi przez Zamawiającego w ramach Przedsięwzięcia, oraz zmianami tych umów w zakresie ograniczonym do proponowania koniecznych zmian i opiniowania zmian proponowanych przez Strony Trzecie - zgodnie z potrzebami, w formie umożliwiającej Zamawiającemu podjęcie decyzji oraz dokonanie ewentualnej zmiany umowy zgodnie z przyjętymi procedurami i obowiązującym prawem, zarządzanie dokumentacją techniczną, ekonomiczną i organizacyjną przedsięwzięcia, identyfikacja przeszkód w realizacji Przedsięwzięcia, informowanie o nich Zamawiającego, proponowanie i podejmowanie uzgodnionych z Zamawiającym działań korygujących. Zorganizowanie i realizacja w całym okresie umowy: nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej i sanitarnej, robót budowlanych i dostaw wykonywanych w ramach Przedsięwzięcia we wszystkich specjalnościach, koordynacji czynności inspektorów nadzoru, weryfikacji dokumentacji odbiorowej i powykonawczej w poszczególnych branżach pod względem jej zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi i wymaganiami umowy z wykonawca Przedsięwzięcia, udział w czynnościach odbioru końcowego, udział w czynnościach odbiorowych potwierdzających usunięcie usterek stwierdzonych podczas czynności odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia określają załączniki do SIWZ: nr 2.1. Zakres zadań i czynności zarządzającego w ramach Przedsięwzięć, nr 2.3. Skrócony opis robót budowlanych w ramach Przedsięwzięć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST S.A.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A., ul. Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59286,00
Oferta z najniższą ceną: 59286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97170,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawę testów do stacji uzdatniania wody w Stacji Dializ dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu dla następujących zadań w formule zaprojektuj i wybuduj:1)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..),2)Budowa pkt selektywnego zbierania odpadów(..)
- Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj.
- "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad roboty budowlanymi pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty - II etap""
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.