eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa soczewek, wiskoelastyków, materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawę aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Lublin: Dostawa soczewek, wiskoelastyków, materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawę aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji
Numer ogłoszenia: 68789 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48791 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek, wiskoelastyków, materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawę aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa soczewek, wiskoelastyków, materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji, w tym: Część nr 1 - Dostawa materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji. Część nr 2 - Soczewki wewnątrzgałkowe Część nr 3 - - Wiskoelastyk Część nr 4 - Dostawa materiałów pomocniczych do operacji 1.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz graniczne wymagania techniczne aparatu do operacji zaćmy, zawarte są w załączonych FORMULARZACH CENOWYCH..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów do operacji usunięcia zaćmy oraz dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optotech Medical Sp. J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. Św. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78812,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80409,96

  • Oferta z najniższą ceną: 80409,96 / Oferta z najwyższą ceną: 80409,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optotech Medical Sp. J. A. Śmigacz, T. Chabik, ul. Św. Barbary 18, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wiskoelastyk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VALEANT Sp. z o.o. Sp. j., Ul. Przemysłowa 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27131,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28263,06

  • Oferta z najniższą ceną: 28263,06 / Oferta z najwyższą ceną: 28263,06

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów pomocniczych do operacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16962,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21146,40

  • Oferta z najniższą ceną: 21146,40 / Oferta z najwyższą ceną: 21146,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.