eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich, wodno - kanalizacyjnych i innych dla potrzeb SPZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Sanok: dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich, wodno - kanalizacyjnych i innych dla potrzeb SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 68788 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich, wodno - kanalizacyjnych i innych dla potrzeb SPZOZ w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, ślusarskich, stolarskich, wodno-kanalizacyjnych i innych dla SPZOZ w Sanoku, z podziałem na 11 zadań, zgodnie z częścią IV SIWZ - Opis części zamówienia Wspólny słownik zamówień CPV: 31.21.42.00-1 wyłączniki 26.26.10.00-5 płytki ceramiczne 28.81.14.00-4 farby i okładziny ścienne 31.52.41.10-9 lampy stosowane na salach operacyjnych 20.20.00.00-8 płyty drewniane i fornirowe 28.63.33.00-1 zawiasy, mocowania i osprzęt 28.41.74.00-2 drobne artykuły metalowe 25.21.21.00-1 przewody rurowe z tworzyw sztucznych 28.51.10.00-7 wyroby metalowe do łazienek i kuchni 24.62.00.00-6 kleje 27.21.00.00-0 rury i osprzęt z żelaza 26.26.30.00-9 cement, zaprawa oraz beton ogniotrwałe W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania materiałów budowlanych do siedziby Zamawiającego. Dostarczane wyroby muszą być: - oznakowane i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, I gatunku, posiadać minimum 12 - miesięczną gwarancję producenta lub minimum 12 - miesięczny okres przydatności do użytku licząc od daty faktycznej dostawy do Zamawiającego, posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z wyrobu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, schematy, itp. Przedmiotowe dostawy będą realizowane zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego składanymi stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, przy czym wykonawca będzie realizował dostawy w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego w ramach przedmiotowej dostawy. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.42.00-1, 26.26.10.00-5, 28.81.14.00-4, 31.52.41.10-9, 20.20.00.00-8, 28.63.33.00-1, 28.41.74.00-2, 25.21.21.00-1, 24.62.00.00-6, 27.21.00.00-0, 26.26.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. Wykonawca zaoferuje 30 dniowy termin płatności, 5.2. Wykonawca zaoferuje niezmienność cen przez okres obowiązywania umowy. 5.3.W zadaniu nr 11 - zaoferowany wyrób musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: 1.Formularz ofertowy - zał. nr 1 2.Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2 3.Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 4.Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu i używania dla zadania nr 11 - zał. nr 4 5.Parafowany wzór umowy - zał. nr 5 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilnej), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2.1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.2) W zakresie zadanie nr 11 - Oświadczenie dotyczące dopuszczenia do obrotu i używania zaoferowanych wyrobów na terenie Polski. 2.3) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.4) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.5) Wymagane dokumenty na potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.6) Wymagane dokumenty na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku. 2.7) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3 a) , składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2006 r., Nr 87, poz. 605)) tj. dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, Budynek Administracji, pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna farb oraz różnych wyrobów malarskich w 32 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.14.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyroby hutnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna wyrobów hutniczych w 22 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.21.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rury PCV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcsywna rur, kształtek kanalizacyjnych PCV w 32 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały wodno-kanalizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna materiałów wodno-kanalizacyjnych w 70 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały metalowo-ślusarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna materiałów metalowo - ślusarskich w 65 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.74.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zamiki drzwiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna zamków drzwiowych i innych w 29 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.33.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna materiałów ogólnobudowlanych różnych w 21 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: płytki ceramiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna płytek ceramicznych , klejów do płytek, fug, listew ww 11 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.10.00-5, 24.62.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna materiałów elektrycznych różnych w67 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.42.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: płyty meblowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sukcesywna płyt meblowych oraz różnych akcesoriów stolarskich w 8 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa lamp bakteriobójczych przepływowych z licznikiem czasu pracy i promienników bakteriobójczych w 2 pozycjach asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.