eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizuj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Szczecin-Zdunowo: Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 68780 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: -Opisy - karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych. -Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do właściwego rejestru). -Certyfikat ISO 9001 lub równoważny certyfikat niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi wystawiony dla producenta, poświadczający stosowanie odpowiednich norm europejskich przy projektowaniu i produkcji oferowanego sprzętu - dotyczy części 5 zamówienia - dostawa materacy przeciwodleżynowych. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, -posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: -Opisy - karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych. -Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do właściwego rejestru). -Certyfikat ISO 9001 lub równoważny certyfikat niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi wystawiony dla producenta, poświadczający stosowanie odpowiednich norm europejskich przy projektowaniu i produkcji oferowanego sprzętu - dotyczy części 5 zamówienia - dostawa materacy przeciwodleżynowych. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, -posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego; ul. A. Sokołowskiego 11; 70-891 Szczecin - Zdunowo; Referat ds zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Referat ds zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.04.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja: podnośnika dla pacjentów - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja: szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja: szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja: sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: materacy przeciwodleżynowych - szt. 6, w tym: 1)Materac przeciwodleżynowy, pneumatyczny dla pacjentów narażonych na odleżyny lub pacjentów z odleżynami do II stopnia włącznie - szt. 5. 2)Materac przeciwodleżynowy, pneumatyczny dla pacjentów narażonych na odleżyny lub z odleżynami do IV stopnia włącznie - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6. zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja: stołów rehabilitacyjnych - szt. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.