eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Drużbice: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r
Numer ogłoszenia: 68778 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43476 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r. Zakres czynności obejmuje: 1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. 3. usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3. Załącznik nr 1 Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów. 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji; 1.2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 11 do Specyfikacji. 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f; 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 11 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością jeden raz w kwartale przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie z częstotliwością wskazaną przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj, a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Zamawiający wymaga również złożenia sprawozdania rocznego. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Załącznik nr 2 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2. Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. wykonanie trzech zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 18 kwietnia 2011r. - poniedziałek, 08 sierpnia 2011r. - poniedziałek, 19 kwietnia 2011r. - wtorek; 09 sierpnia 2011r. - wtorek; 07 listopada 2011r. - poniedziałek, 08 listopada 2011r. - wtorek; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3. uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4. złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5. zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6. sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.7. usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.8. uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.9. złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy; 2.10. sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. 3. W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)-20 01 11, Zużyty sprzęt AGD i RTV-20 01 23, 20 01 36, Zużyte opony-20 03 99, Baterie i akumulatory-20 01 33, 20 01 34, Złom metalowy-20 01 40, Przeterminowane lekarstwa-20 01 32, Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe-20 01 39, Zużyte meble i elementy stolarki-20 03 07. Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych Załącznik nr 3 Usuwanie odpadów zawierających azbest. 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2011 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. odbiór z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest, w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia, 2.2. transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji, 2.3. powiadomienie mieszkańców o terminie odbioru odpadów zawierających azbest, 2.4. zapewnienie załadunku na ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, 2.5. przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2.6. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów, zawierających azbest, które zawiera dane: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, masę odebranych odpadów, 2.7. przedłożenie Zamawiającemu do każdej faktury sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji), 2.8. Wykonawca ponosi koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 3. Wykonawca nie może powierzyć wykonania tej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011r. 5. Przewidywana do zebrania w roku 2011 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 50 000 kilogramów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-REGION Sp. z o.o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84973,10

  • Oferta z najniższą ceną: 84973,10 / Oferta z najwyższą ceną: 84973,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.