eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenów jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Radom: Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenów jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 68764 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych stałych z terenów jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wywóz odpadów komunalnych stałych z terenów jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Przedmiot zamówienia obejmuje 63 Zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach tych Zadań: 1. Zadanie nr 1: KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23 - powiat białobrzeski 2. Zadanie nr 2: KP Łaskarzew ul. Szkolna 3 - powiat garwoliński 3. Zadanie nr 3: PP Wilga ul. Warszawska 38 - powiat garwoliński 4. Zadanie nr 4: KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17 - powiat gostyniński 5. Zadanie nr 5: PP Sanniki ul. Warszawska 155 - powiat gostyniński 6. Zadanie nr 6: KPP Grójec ul. Brzozowa 108 - powiat grójecki 7. Zadanie nr 7: KP Warka ul. Polna 4A - powiat grójecki 8. Zadanie nr 8: PP Nowe Miasto n. Pilicą ul. Warszawska 16 - powiat grójecki 9. Zadanie nr 9: PP Mogielnica ul. Mostowa 27 - powiat grójecki 10. Zadanie nr 10: KPP Kozienice ul. Radomska 1 - powiat kozienicki 11. Zadanie nr 11: KP Gniewoszów ul. Lubelska 39 - powiat kozienicki 12. Zadanie nr 12: KP Grabów n. Pilicą ul. Pułaskiego 30 - powiat kozienicki 13. Zadanie nr 13: KPP Lipsko ul. Spacerowa 31 A - powiat lipski 14. Zadanie nr 14: KPP Łosice ul. Kolejowa 6 - powiat łosicki 15. Zadanie nr 15: KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3 - powiat makowski 16. Zadanie nr 16: PP Krasnosielc ul. Młynarska 2 - powiat makowski 17. Zadanie nr 17: KPP Mława ul. Sienkiewicza 2 - powiat mławski 18. Zadanie nr 18: PP Kadzidło ul. Słoneczna 2 - powiat ostrołęcki 19. Zadanie nr 19: PP Goworowo ul. Szkolna 10 - powiat ostrołęcki 20. Zadanie nr 20: PP Baranowo ul. Plac Trzydziestolecia 7 - powiat ostrołęcki 21. Zadanie nr 21: KWP Laskowiec ul. Słoneczna - powiat ostrołęcki 22. Zadanie nr 22: KPP Ostrów Mazowiecka ul. Piłata 12 - powiat ostrowski 23. Zadanie nr 23: KP Małkinia Górna ul. Nurska 39 - powiat ostrowski 24. Zadanie nr 24: PP Bodzanów ul. Głowackiego 13 - powiat płocki 25. Zadanie nr 25: KP Raciąż ul. Błonie 1 - powiat płoński 26. Zadanie nr 26: PP Nowe Miasto ul. Rynek Główny 33 - powiat płoński 27. Zadanie nr 27: KPP Przysucha ul. Plac 3-go Maja 8 - powiat przysuski 28. Zadanie nr 28: PP Odrzywół ul. Warszawska 53 - powiat przysuski 29. Zadanie nr 29: KMP Radom ul. 11 Listopada 37/59 - powiat radomski 30. Zadanie nr 30: KMP Radom ul. 11 Listopada 37/59 (psy) - powiat radomski 31. Zadanie nr 31: I KP Radom ul. Traugutta 30/30a - powiat radomski 32. Zadanie nr 32: II KP Radom ul. Radomskiego 2 - powiat radomski 33. Zadanie nr 33: III KP Radom ul. Batalionów Chłopskich 6/8 -powiat radomski 34. Zadanie nr 34: WPI KMP Radom ul. Młodzianowska 24 - powiat radomski 35. Zadanie nr 35: KP Iłża ul. Przy Malenie 1a - powiat radomski 36. Zadanie nr 36: KP Jedlińsk ul. Warszawska 2 - powiat radomski 37. Zadanie nr 37: KP Pionki ul. Leśna 15 - powiat radomski 38. Zadanie nr 38: KP Zakrzew 29 - powiat radomski 39. Zadanie nr 39: PP Wierzbica ul. Krasickiego 20 - powiat radomski 40. Zadanie nr 40: RDz. Radom ul. Reja 5 - powiat radomski 41. Zadanie nr 41: KWP Radom Laboratorium Kryminalistyczne ul. Limanowskiego 95 - powiat radomski 42. Zadanie nr 42: KWP Radom ul. Garbarska 55/57 - powiat radomski 43. Zadanie nr 43: KWP Radom ul. Energetyków 14 (SOT) - powiat radomski 44. Zadanie nr 44: KWP Radom ul. Energetyków 14 (MAGAZYNY) - powiat radomski 45. Zadanie nr 45: KPP Sochaczew ul. Warszawska 23/25 - powiat sochaczewski 46. Zadanie nr 46: PP Nowa Sucha 60 - powiat sochaczewski 47. Zadanie nr 47: PP Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 58 - powiat sochaczewski 48. Zadanie nr 48: PP Teresin ul. Lipowa 15 - powiat sochaczewski 49. Zadanie nr 49: KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50 - powiat sokołowski 50. Zadanie nr 50: PP Kosów Lacki ul. Łąkowa 3 - powiat sokołowski 51. Zadanie nr 51: PP Sterdyń ul. Seroczyńska 1 - powiat sokołowski 52. Zadanie nr 52: KWP o/z Siedlce ul. Kazimierzowska 102 - powiat siedlecki 53. Zadanie nr 53: KMP Siedlce ul. Starowiejska 66 - powiat siedlecki 54. Zadanie nr 54: KP Mordy ul. Kilińskiego 5 - powiat siedlecki 55. Zadanie nr 55: KP Mokobody ul. Ks. Brzóski 1 - powiat siedlecki 56. Zadanie nr 56: KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24c - powiat sierpecki 57. Zadanie nr 57: KPP Wyszków ul. Kościuszki 13 - powiat wyszkowski 58. Zadanie nr 58: PP Długosiodło ul. Kościuszki 5 - powiat wyszkowski 59. Zadanie nr 59: KPP Zwoleń ul. Kochanowskiego 10 - powiat zwoleński 60. Zadanie nr 60: KPP Żuromin ul. Warszawska 8 - powiat żuromiński 61. Zadanie nr 61: KPP Żyrardów ul. Chopina 4/6 - powiat żyrardowski 62. Zadanie nr 62: KP Mszczonów ul. Kościuszki 3 - powiat żyrardowski 63. Zadanie nr 63: PP Puszcza Mariańska ul. Papczyńskiego 1 - powiat żyrardowski Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach do SIWZ - stanowiących wykazy cenniki asortymentowo ilościowe wraz ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia. Wymagania ogólne: 1. Wykonawca zobowiązuje się postępować z przekazanymi odpadami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie stosownych delegacji ustawowych. 2. Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa, niezbędne do realizacji przedmiotowej umowy, a w szczególności wpisy, zezwolenia i decyzje właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami oraz zobowiązuje się do ich posiadania przez cały okres obowiązywania umowy oraz okazywania ich niezwłocznie na każde żądanie Zamawiającego. 3. W razie utraty uprawnień, o których mowa powyżej, a w szczególności zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Zamawiającego w związku z odbiorem przez Wykonawcę odpadów po utracie posiadanego przez niego wpisu lub uprawnienia do gospodarowania tymi odpadami, a w szczególności jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu zapłaconych przez niego kar, opłat, odszkodowań lub innych należności. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy przy dołożeniu najwyższej staranności uwzględniającej profesjonalny charakter świadczonych przez niego usług oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez Strony, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego zgłoszenia odbioru odpadów w terminie innym niż uprzednio ustalono. Realizacja telefonicznego zlecenia nastąpi w terminie zgodnym ze złożoną ofertą. 6. Wykonawca będzie odbierał odpady własnym transportem z miejsc wskazanych przez Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego kosztami transportu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór przez niego odpadów, który będzie każdorazowo podpisywany przez osobę przekazującą odpady ze strony Zamawiającego. W przypadku telefonicznego zgłoszenia zlecenia przedmiotowy dokument musi dodatkowo zawierać datę zgłoszenia i datę odbioru odpadów. 8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pojemnika/ów przystosowanego/ych do składowania odpadów komunalnych na rzecz Zamawiającego, przez okres trwania umowy. 9. W przypadku przejęcia przez Miasto lub Gminę gospodarki odpadami komunalnymi dla nieruchomości niezamieszkałych na podstawie uchwały Rady Miasta lub Gminy, stosownie do postanowień ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) przed upływem terminu obowiązywania umowy, umowa wygasa. Zamawiajacy zawiadamia o powyższym Wykonawcę forma pisemną, za potwierdzeniem odbioru..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 63.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, to wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: W przypadku spółki cywilnej - w przypadku ustanowienia pełnomocnika reprezentującego spółkę należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu umożliwienia sporządzenia umowy zaleca się dołączenie kopii umowy spółki cywilnej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Formularz ofertowy - (zgodny w treści z Załącznikiem nr 66 do SIWZ). 4) Wykaz - cennik asortymentowo- ilościowy (wzór stanowią Załączniki nr 1 - 63 do SIWZ) stanowiące integralną część formularza ofertowego. 5) w przypadku dokumentu określonego w pkt. III.4.3.1. w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - czas realizacji telefonicznego zlecenia odbioru odpadów komunalnych - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po upływie terminu przewidzianego w art. 94 ustawy Pzp. 1.Dopuszcza się zmianę treści Umowy. W szczególności zmiany mogą dotyczyć zmiany miejsca świadczenia usług, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: a) nastąpiła zmiana lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrębie tej samej miejscowości - umowa uwzględnia zmiany w zakresie adresu jednostki, a Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi na warunkach określonych w umowie b) nastąpiła zmiana wysokości podatku VAT od towarów i usług; c) nastąpiła zmiana przepisów dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę-jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego; d) wejdą w życie zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega, że Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w przypadku mniejszych potrzeb Zamawiającego niż objętych kwotą maksymalną, o której mowa w § 5ust.1 umowy. 3. Zamawiający ma prawo do zmian w ilości, pojemności i częstotliwości opróżniania pojemników. Ilości zamawianych usług wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość świadczonych usług nie przekroczy kwoty określonej w § 5 ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.