eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbrosławice › Dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem i oprogramowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Zbrosławice: Dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem i oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 68764 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbrosławice , ul. Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice, woj. śląskie, tel. 032 2337012, faks 032 2337100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem i oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa na okres od 15 marca 2013 r. do 14 listopada 2013 r. dla Straży Gminnej w Zbrosławicach systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) składającego się z następujących elementów: 1.1 Urządzenie radarowe-fotoradar - 1 szt., 1.2 Komputery wraz z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej: 2.1 Komputer główny - Serwer - 1 szt. 2.2 Komputer przenośny - notebook do obsługi fotoradaru - 1 szt. 2 Wykonawca musi zapewnić realizowanie czynności diagnostycznych lub serwisowych w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, jego naprawa oraz diagnostyka nie może zakłócić harmonogramu realizacji usług 3 Wykonawca musi zapewnić naprawianie programu, usuwanie błędów z programu i inne czynności zmierzające do zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu, nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu. 4 Ubezpieczenie urządzenia do pomiaru należy do zadań Wykonawcy. Ubezpieczenie niniejsze musi obejmować okres obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu nieograniczonego. Wykonawca przedkłada dokument potwierdzający ubezpieczenie /polisa ubezpieczeniowa/ po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie urządzenia do pomiaru jest równoznaczne z odmową podpisania przez wykonawcę umowy na warunkach określonych w ofercie. 5 Przyrząd do pomiaru prędkości (urządzenie radarowe) ma posiadać następujące parametry techniczne: 5.1 przystosowany do przewozu tzn. możliwy będzie łatwy transport przyrządu w bagażniku pojazdu, ciężar przyrządu powinien umożliwiać jego załadunek i rozładunek przez 1 osobę, przystosowany do pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze, w konfiguracji w kontenerze - służącym jako pełna osłona wszystkich podzespołów w szczególności: anteny, kamery, akumulatorów, generatora, lampy błyskowej oraz innych urządzeń dodatkowych (np. modem WiFi), 5.2 posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie od 25 - 250 km/h z zakresem działki elementarnej 1km/h. Ma posiadać funkcję zapisu dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej, 5.3 być przystosowany do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do dwóch pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego, 5.4 posiadać możliwość zdalnego sterowania wszystkimi funkcjami przyrządu (np. zmiana prędkości dozwolonej i progowej, włączanie-wyłączanie lampy błyskowej itp.) z odległości do 300 m za pomocą sieci bezprzewodowej WiFi, 5.5 po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej, rejestrować w pamięci wykonany pomiar oraz zdarzenie drogowe z możliwością ich natychmiastowego odtworzenia na miejscu lub w dowolnym innym czasie bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia, 5.6 wykonywać jednoczesny pomiar prędkości i rejestracji zdarzeń drogowych pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu, 5.7 odróżniać i rejestrować prędkości pojazdów oraz zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych, 5.8 wykonywać identyfikację w dokumentacji pomiarowej: nr zdjęcia, nr przyrządu którym wykonano pomiar, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, adres pomiaru, kierunek pomiaru, 5.9 być wyposażony w system pamięci pozwalający na zarejestrowanie min. 30.000 zdarzeń drogowych bez ingerencji z zewnątrz i zapisem zdjęć w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie innym programem graficznym niż dostarczony przez Wykonawcę, 5.10 ma posiadać funkcję przenoszenia zawartości pamięci przyrządu do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do importu zawartości pamięci do innych programów analitycznych, 5.11 ma posiadać funkcję wykonywania jednocześnie zdjęć dla pojazdów zbliżających jak i oddalających się względem urządzenia, oraz możliwość ustawienia odrębnych limitów prędkości w tym samym okresie czasu /jednocześnie/dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających np. 60km/h i dla pojazdów ciężarowych odjeżdżających np. 40 km/h, 5.12 ma posiadać funkcję rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu z możliwością wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia i ustawienia jasności, ostrości oraz kontrastu, 5.13 Aparat cyfrowy ma pracować w technice cyfrowej z podaniem nazwy i typu oraz ma być wyposażony w matrycę monochromatyczną do 3 mln pikseli, czyli odpowiednio zapis obrazu w kolorze czarno-białym wyposażony w odpowiednie filtry - odblaskowy i antyrefleksyjny, 5.14 umożliwiać wykonanie i rejestrację dwóch zdarzeń drogowych w ciągu 1 sekundy, 5.15 mieć możliwość wykonywania pomiarów i zdjęć wszystkim pojazdom przekraczającym ustalony limit graniczny, 5.16 posiadać lampę błyskową z osobnym źródłem zasilania, zapewniającą : 5.16.1 możliwość wykonywania zdjęć w dzień i w nocy w sposób bezpieczny dla kierowcy, 5.16.2 czas pracy urządzenia bez konieczności ładowania akumulatorów min.8h, 5.16.3 interwał przeładowania lampy błyskowej max.0,5 sek, 5.17 być przystosowany do pracy o każdej porze dnia i w różnych warunkach atmosferycznych, 5.18 być przystosowany do pracy przez całą dobę i w temperaturach zewnętrznych min. 0 stopni C do plus 50 stopni C, 5.19 być wyposażony dodatkowo w notebook przystosowany do możliwości podglądu zarejestrowanych zdarzeń na drodze, komunikacja notebooka z urządzeniem w technologii Wi-Fi 5.20 urządzenie winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych, 5.21 posiadać aktualne orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej o braku zagrożenia dla ludzi oraz środowiska, decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości (zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2004 r., Nr 243, poz. 2441 ze zm.) oraz aktualne Świadectwo Legalizacji, które upoważnia do wprowadzenia przyrządu do obrotu wystawione przez Urząd Miar 6 Komputery mają posiadać następujące parametry: Zastrzega się, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć, jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 6.1 Komputer główny - Serwer: 6.1.1 procesor dwurdzeniowy min. 3,0 Ghz, min 6MB cache L2, 6.1.2 płyta główna rekomendowana przez producenta komputera, min. 1 złącze PCI-E x 16, min. 1 złącze PCI-Ex1, min. 2 złącza PCI, min. 4 złącza USB 2.0, 6.1.3 pamięć RAM min. 4 GB w trybie dual-channel, FSB min. 800 MHz, 6.1.4 dwa dyski twarde z interfejsem SATAII o pojemności min. - 500 GB każdy, zapis w trybie lustrzanym (RAID 1), 6.1.5 karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 256MB, 6.1.6 karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, 6.1.7 karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10/100/1000 Mbps ze złączem RJ45 6.1.8 napęd optyczny - nagrywarka DVD/RW Dual Layer z technologiąLightScribe, 6.1.9 wbudowany czytnik kart pamięci min. SD/MMC/MS, 6.1.10 obudowa w standardzie ATX z zasilaczem min. 400W, aktywny filtr PFC, 6.1.11 klawiatura PS/2, 6.1.12 mysz PS/2, 6.2 Komputer przenośny - notebook: 6.2.1 procesor dwurdzeniowy do urządzeń mobilnych min. 2,0 Ghz, min. 2MB cache L2, 6.2.2 pamięć RAM min. 2 GB, FSB min. 800 Mhz, 6.2.3 dysk twardy z interfejsem SATA o pojemności min. 250 GB, 6.2.4 karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 128MB, 6.2.5 karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, 6.2.6 karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10/100/1000 Mbps ze złączem RJ45, 6.2.7 karta sieciowa bezprzewodowa obsługująca standardy min. WiFi 802.11b/g, 6.2.8 napęd optyczny - nagrywarka DVD+/RW Dual Layer, 6.2.9 wbudowane porty : min. 3 x USB 2.0, min. 1 x HDMI, min. 1 x RJ45, min. 1 x D-SUB, 6.2.10 matryca o przekątnej min. 15,4/TFT, 6.2.11 wbudowany czytnik kart min. SD/MM/MS, 6.2.12 komunikacja bezprzewodowa Bluetooth, 6.2.13 wbudowane urządzenie wskazujące - panel dotykowy, 6.2.14 system operacyjny MS Windows 7 Professional PL Parametry równoważności dla systemu Windows 7 Professional: Dostarczyć należy najnowszą dostępną wersję systemu. Aplikacje jakie posiada Zamawiający i obecnie pracujące pod systemem Windows XP/Vista/7 muszą poprawnie pracować pod systemem równoważnym bez użycia dodatkowych aplikacji. System musi być w języku polskim. System musi być dedykowany do pracy w firmie (Zamawiający nie dopuszcza systemów dedykowanych do pracy w domu) i integrujący się z usługą Active Directory. System operacyjny 32/64-bit, niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu u producenta. Dołączony nośnik z oprogramowaniem. System musi spełniać następujące wymagania poprzez natywne dla niego mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek; możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet - witrynę producenta systemu; darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat); internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim; wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6; zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe, możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu; zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników; zintegrowany z możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki - przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji; wsparcie dla logowania przy pomocy smartcard; posiadający narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk; Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework - możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach; wsparcie dla JScript i VBScript bez emulacji, rozwiązanie służące do automatycznego zbudowania obrazu systemu wraz z aplikacjami. system plików zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe; oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej; możliwość przywracania plików systemowych; możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). 6.2.15 torba do notebooka, 6.2.16 ładowarka samochodowa do notebooka, 6.2.17 mysz ze złączem USB 2.0 , 6.2.18 pamięć przenośna typu pendrive USB 2.0 min. 4 GB. 7 Oprogramowanie do obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, archiwizowania oraz emisji kompletnej dokumentacji mandatowej z licencją na jedno stanowisko komputerowe wraz z instalacją na wskazanych przez zamawiającego stanowiskach komputerowych. Program powinien posiadać następujące cechy funkcjonalne: 7.1 posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć (np. ustawienia ostrości, jasności, kontrastu), 7.2 możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, 7.3 indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych, a także ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, 7.4 posiadać system identyfikacji (administrator, użytkownik) i nadawanie uprawnień użytkownikom przez administratora. 7.5 możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, miejsca, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, numeru sprawy, 7.6 rejestrowanie poszczególnych etapów przebiegu i sposobu zakończenia czynności wyjaśniających, 7.7 zapewnić bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 7.8 możliwość wydruku dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenie: wezwanie zawierające raport z miejsca zdarzenia, oświadczenia, karty MRD5, karty informacyjne, mandaty karne, zwrotne potwierdzenia odbioru, naklejki adresowe, tytuły wykonawcze do egzekucji oraz możliwość samodzielnej edycji wzorów/szablonów przez użytkownika 7.9 możliwość wydruku dokumentów seryjnych tj; wydruk wezwania, raportu zdarzenia, oświadczenia, koperty wraz z możliwością ich samodzielnej edycji przez użytkownika 7.10 sporządzać dokumentacje w postaci raportów mandatów karnych za żądany dany okres, - sporządzać raport mandatów karnych do egzekucji za żądany dany okres, - sporządzać karty PRD nie tylko za przekroczenie prędkości lecz również za inne wykroczenia (telefon komórkowy, linia podwójna ciągła, brak pasów) 7.11 program przy generowaniu wydruków oraz innych procesach nie może wykorzystywać komercyjnego oprogramowania, firm trzecich. 7.12 program musi mieć możliwość oraz zapewniać licencję instalacji na wszystkich służbowych komputerach wykorzystywanych do prowadzenia postępowania mandatowego w siedzibie Zamawiającego 7.13 odrębny i niezależny moduł systemu do windykacji, możliwy do instalacji w innej lokalizacji bez stałego dostępu do bazy danych. Moduł musi zapewniać wymianę danych z systemem poprzez import wszystkich niezbędnych danych z pliku, który będzie generowany w programie z bazy danych znajdującej się na serwerze. Powyższy moduł powinien zapewniać: a). wydruk tytułów wykonawczych, a w tym: - możliwość dowolnej edycji tytułów wykonawczych zarówno w pozycjach stałych jak również zaczytywanych, - import danych z bazy danych mandatów na druk TYT - 1, - tworzenie zbiorczej ewidencji wystawionych tytułów wykonawczych, spis wystawionych tytułów wykonawczych bądź inna forma umożliwiająca sprawdzenie ilości wystawionych TYT - 1, ich numerów, dat wystawienia, danych osoby której dotyczy itd., - tworzenie spisu bądź innej formy wykazu należności oddanych do windykacji w tym zapłaconych i niezapłaconych, - pojedynczy oraz zbiorczy wydruk tytułów wykonawczych TYT - 1 , - pomoc w przydzielaniu urzędów skarbowych właściwych miejscowo poprzez zaczytywanie (tworzenie bazy aby nie wprowadzać każdorazowo odpowiedniego urzędu skarbowego), b). generowanie ewidencji tytułów wykonawczych poprzez zaczytywanie danych z możliwością edycji szablonu (nadanie nr sprawy przez użytkownika) ewidencji oraz jej wydruk c). system windykacyjny umożliwiający m.in. ewidencjonowanie mandatów z informacją dotyczącą historii (nr mandatu, dane osoby, data wystawienia, liczba dni po terminie zapłaty, itd.) d). sporządzanie dokumentów opartych na zdefiniowanych przez użytkownika i system szablonach, które będą zaczytywać dane znajdujące się w bazie (dane osobowe, adres, nr mandatu itp.) e). nadruk na zwrotkach adresu korespondecyjnego, nr sprawy 7.14 możliwość edycji punktów karnych w sprawie, 7.15 zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców, 7.16 wykonywać zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości. 8 Materiały użyte do wykonania muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 1 do Formularza oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 1 do Formularza oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 1 do Formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 1 do Formularza oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 1 do Formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Aktualna decyzja Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji, zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz.U. Nr 243, poz. 2441 ze zm.) 2. Świadectwo legalizacji, które upoważnia do wprowadzenia przyrządu do obrotu/użytku, 3. Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radiowej wydane przez LOR przy Państwowej Inspekcji Technicznej w Warszawie stwierdzające, że radarowy miernik do pomiaru prędkości nie stanowi zagrożenia dla ludzi i środowiska i spełnia wymogi sanitarne określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 30 października 2003 r. (Dz.U. Nr 192, poz. 1883).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony - Formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy oraz określa warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania tych zmian: a) w zakresie ceny ofertowej - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (podatku VAT) dopuszcza się zmianę wartości wynagrodzenia adekwatnie do zmiany wartości stawki VAT i terminu wejścia w życie tej zmiany b) zmiany zapisów podyktowane koniecznością zastosowania nowych przepisów prawa mających wpływ na przedmiot umowy c) wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodująca zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, d) w zakresie terminu i sposobu wykonania Umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; e) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Urządzeń (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; f) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego i zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbroslawice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbrosławice (pokój 9) ul. Oświęcimska 2 42-647 Zbrosławice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zbrosławice (pokój 7 - Kancelaria) ul. Oświęcimska 2 42-647 Zbrosławice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.