eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Dobra: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra
Numer ogłoszenia: 68754 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dobra , Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 18 3330020, faks 18 3330020 wew. 200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobra oraz z nieruchomości będących własnością Gminy Dobra tj. a) Urząd Gminy Dobra b) Oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport oraz: a) przekazanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwienia odpadów, b) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z rejonizacją ustaloną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami tj w Myślenicach lub Tylmanowej. 3) Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewni Wykonawca w ramach dzierżawy. - max 2000 pojemników z tworzywa sztucznego (około 1900 szt. 120 litrów i około 100 szt. 240 litrów) W szczególnych sytuacjach, w miejscach z utrudnionym dojazdem, na wniosek właściciela nieruchomości pojemniki można zastąpić workami koloru czarnego. Worki Wykonawca będzie dostarczał systematycznie co miesiąc właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb. Ilość zastąpionych pojemników workami nie może przekroczyć 20 %. 4) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne w nieruchomościach zamieszkałych będą gromadzone w pojemnikach 120 litrów i 240 litrów dostarczonych przez Wykonawcę. Do odbioru odpady niesegregowane będą wystawiane w pojemnikach lub workach. Odbiór odpadów będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. 5) Zmieszane ( niesegregowane) odpady komunalne z Urzędu Gminy Dobra będą gromadzone w pojemniku 1.1 m3, a z oczyszczalni ścieków w pojemniku 7m3 dostarczonych przez Wykonawcę. Odbiór odpadów będzie się odbywał z Urzędu Gminy Dobra raz na tydzień, a z oczyszczalni ścieków na zgłoszenie telefoniczne średnio jeden raz w miesiącu. 6) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. a) wprowadza się cztery rodzaje worków: - ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i drobne metale - BIAŁY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane, - NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę i tekstylia - BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji. b) Charakterystyka worków: - materiał: folia LDPE , - pojemność: 120 litrów, - nadruk: jednostronny o treści uzgodnionej pomiędzy Wykonawca a Zamawiającym najpóźniej na 30 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. c) maksymalna liczba worków w okresie obowiązywania umowy: - żółty: 45 000 szt. - biały: 23 000 szt. - niebieski : 15 000 szt. - brązowy: 9 000 szt. d) worki do selektywnej zbiórki zapewnia Wykonawca. Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywał jeden raz w miesiącu bezpośrednio z ustalonego miejsca przy granicy nieruchomości dostawcy odpadów. e) odbiór odpadów zebranych selektywnie w Urzędzie Gminy oraz oczyszczalni ścieków będzie się odbywał co dwa tygodnie. Wymaga się dostarczenia 2 szt. pojemników 1.1 m3 z przeznaczeniem do gromadzenia worków z zebranymi selektywnie odpadami. 7) Odpady wielkogabarytowe, wszystkie rodzaje opon i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny będzie odbierany dwa razy w roku z ustalonych miejsc w każdej miejscowości Gminy Dobra. Właściciele nieruchomości będą dostarczać odpady do podstawionych przez Wykonawcę w tym celu dużych kontenerów. 2. Charakterystyka Gminy Dobra 1) Powierzchnia Gminy Dobra 109 km2 2) Liczba mieszkańców w Gminie Dobra wynosi 9760 osób w zabudowie jednorodzinnej - około 2000 gospodarstw domowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5000 zł. /słownie: pięć tysiecy złotych/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów obejmujące Gminę Dobra oraz zaświadczenie o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - aktualnego zezwolenia na transport odpadów obejmujące Gminę Dobra - zaświadczenia o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadków komunalnych od właścicieli nieruchomości

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnch trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najminiej 5 usług odbioru odpadów komunalnych wykonanych na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin ( w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki od właściela w zakresie gospodarowania odpadami) w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: a) wykaz wykonanych usług b) dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże się co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym bezpylny do przewozu odpadów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu sprzętu dostępnego Wykonawcy w celu realizacji usługi wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 2. zaświadczenia o wpisie do działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra 34-642 Dobra 233.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobra 34-642 Dobra 233.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.