To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 6874 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Tanowo: Dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 130 000 litrów do stacji paliw Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 367540-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym, krajowy numer identyfikacyjny
81234428300000, ul.
Leśno Górne
12,
72004
Tanowo, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 317 57 22, faks
91 317 57 22, e-mail
zoisok@zoisok.pl; kszymanska@zoisok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoisok.pl
Adres profilu: http://zoisok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 130 000 litrów do stacji paliw Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna oleju napędowego w ilości około 130 000 litrów do stacji paliw Zakładu Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym w 2017 r. Parametry oleju napędowego muszą spełniać normę PN-EN 590 w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego). Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, tj. będzie zgodna z rozporządzeniem wydanym na mocy ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. Nr 153, poz. 902) oraz rozporządzeniem wydanym na mocy ustawy z dnia 22 sierpnia 2006 r. o biokomponentach stosowanych w paliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 z późn. zm.). Dostawy odbywać się będą na podstawie zamówienia przesłanego pocztą elektroniczną lub faksem przez zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez zamawiającego, przy czym zgłoszenia będą składane w dni powszednie do godz. 1200 oraz będą realizowane w dni powszednie, nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu w ilości od 2000 do 2500 litrów paliwa. Zamawiający zastrzega, że szacowana ilość 130 000 litrów jest wielkością przewidywaną do zakupu zgodnie z dotychczasowym zużyciem. Z powodu zmiany sytuacji gospodarczej, niemożliwej w tej chwili do przewidzenia wielkość sukcesywnie zamawianego paliwa w ciągu roku może ulec zmianie - zmniejszeniu. Z tego powodu wykonawca nie może wnosić żadnych roszczeń do zamawiającego.Paliwo będzie dostarczane cysternami, które muszą posiadać aktualne dopuszczenia do przewozu paliw zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca ponosi koszty transportu i ubezpieczenia przedmiotu dostawy do miejsca dostawy. Aktualizacja cen dostarczanych paliw będzie odbywać się na bazie zmiany cen odnoszących się do cen jednostkowych PKN Orlen S.A. (strona internetowa www.orlen.pl) wg następującego algorytmu: Cn = Co X An/Ao Cn - nowa cena zł/ l 1 000 litrów Co - cena z oferty zł/ l 1 000 litrów An - nowa cena źródła zaopatrzenia Wykonawcy dla autocystern Ao - cena z oferty źródła zaopatrzenia dla autocystern W przypadku paliw importowanych, cena będzie aktualizowana w oparciu o zmiany cen hurtowych PKN Orlen S.A. ze strony internetowej http://www.orlen.pl/PL/DlaBiznesu/HurtoweCenyPaliw/Strony/default.aspx
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT439876.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 571268,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.