eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › zakup i dostarczenie ryb i mrożonek na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Zawiercie: zakup i dostarczenie ryb i mrożonek na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 6873 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Usług Opiekuńczo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721932, faks 032 6721932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ouow.zawiercie.powiat.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostarczenie ryb i mrożonek na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb i mrożonek na potrzeby stołówki Ośrodka Usług Opiekuńczo - Wychowawczych w Zawierciu.Wspólny słownik Zamówień: 15200000-0 Ryby i mrożonki muszą być dopuszczone do konsumpcji, dostarczone własnym transportem po uprzednim telefonicznym zamówieniu przez upoważnionego pracownika placówki do stołówki Ośrodka. Przy każdej dostawie musi być doręczony dokument stwierdzający pochodzenie towaru i jego dopuszczenie do obrotu. Ilość potrzebna na każdy dzień umawiana jest ustnie, telefonicznie przez Zamawiającego. Wszystkie produkty powinny być kategorii I i być przydatne do spożycia.Ogólna ilość zamówienia może się zmienić, nie jesteśmy w stanie określić ilości przygotowywanych posiłków w całym okresie trwania umowy. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymagania HACCP.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:członek komisji Beata Imiolczyk - referent tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32 w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE RYB I MROŻONEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:Najniższa cena 100%KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY:Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i zawiera najniższą cenę.Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.).Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.Wykonawcach których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.Umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez prowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone we wspomnianej ustawie.Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.protest wnosi się w terminach określonych w art. 180 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.INNE Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:członek komisji Beata Imiolczyk - referent tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32 w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE RYB I MROŻONEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:Najniższa cena 100%KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY:Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i zawiera najniższą cenę.Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.).Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.Wykonawcach których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.Umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez prowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone we wspomnianej ustawie.Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.protest wnosi się w terminach określonych w art. 180 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.INNE Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:członek komisji Beata Imiolczyk - referent tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32 w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE RYB I MROŻONEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:Najniższa cena 100%KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY:Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i zawiera najniższą cenę.Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.).Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.Wykonawcach których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.Umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez prowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone we wspomnianej ustawie.Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.protest wnosi się w terminach określonych w art. 180 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.INNE Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (art. 38).W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami są:w zakresie proceduralnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:członek komisji Beata Imiolczyk - referent tel. 0-32 67-219-32 członek komisji Dorota Mazur - magazynier tel. 0-32 67-219-32 w zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Elżbieta Kołodziej - Dyrektor placówki tel. 0-32 67-219-32 TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Wykonawca zostaje związany ofertą przez okres 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na wybrane zamówienie.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej Specyfikacji.Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) był opatrzony pieczęcią imienną wykonawcy. Pozostałe strony oferty mogą być parafowane.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom zamówienia.Do ofert należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:Koncesja, zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.Zaświadczenie, iż przedmiot zamówienia odpowiada normom Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającej, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.). zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie , wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.Wykonawca umieszcza ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy oraz opisem przedmiotu zamówienia w sposób następujący:OFERTA NA ZAKUP I DOSTARCZENIE RYB I MROŻONEK NA POTRZEBY STOŁÓWKI OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane i oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:Najniższa cena 100%KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY:Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.Zamawiający wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia i zawiera najniższą cenę.Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223,poz. 1655 z późn. zm.).Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru.Wykonawcach których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne - jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, negocjacji bez ogłoszenia albo zapytania o cenę.Umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez prowadzenia ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ:Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone we wspomnianej ustawie.Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.protest wnosi się w terminach określonych w art. 180 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.INNE Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ouow.zawiercie.powiat.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU UL. DASZYŃSKIEGO 4 42-400 ZAWIERCIE TEL. 32 67-219-32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT OŚRODKA USŁUG OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH W ZAWIERCIU UL. DASZYŃSKIEGO 4 42-400 ZAWIERCIE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.