eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne kiermaszy produktu lokalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Janów Lubelski: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne kiermaszy produktu lokalnego
Numer ogłoszenia: 68702 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne kiermaszy produktu lokalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne kiermaszy produktu lokalnego na terenie powiatu janowskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą: 1) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji z współfinansujących realizację przedmiotu umowy, 4) z powodu okoliczności siły wyższej - wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 7) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. Nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bogactwo czerpane z natury - wykorzystanie potencjałów lokalnych i walorów turystycznych Ziemi Janowskiej w rozwoju przedsiębiorczości współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kiermasz Produktu Lokalnego w dniu 19 kwietnia 2015 r. w Branwi (gm. Dzwola)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: sala w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Branwi 51, 23 - 304 Dzwola. Czas trwania imprezy: od 14 00 - 19 00. Przewidywana ilość uczestników ok. 250 osób. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Nagłośnienie: aparatura nagłośnieniowa o łącznej minimalnej mocy 6 kw. moc muzyczna zestawu - 12 kw szczególności: - kolumna subwoofer - 2 szt., - kolumna zwykła - 4 szt., - odsłuchy aktywne - 2 szt. moc 250 wat każdy, - mikrofony bezprzewodowe - 2 szt., - mikrofony przewodowe - 4 szt., - statyw mikrofonowy - 6 szt. - mixer - 12 kanałowy, - pełne okablowanie wszystkich urządzeń. 2. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku OSP (m.in. sprzątanie, zapewnienie środków czystości i higieny osobistej), 3. Koszty porządkowe: - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy min. 2 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci - sprzątanie sali i holu, przed i po imprezie, 4. Kramy wystawiennicze: - stoły drewniane o wym. 2,0 m x 0,8 m - 5 szt., ustawienie przed imprezą, pobranie z magazynu w budynku OSP i z powrotem, rozłożenie i złożenie, - sztalugi malarskie - 4 szt. 5. Konferansjer: prowadzenie imprezy, łącznie 5 godz. - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych - prezentacja stoisk wystawienniczo - handlowych, produktów lokalnych oraz twórców - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas zdemontowania, uporządkowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kiermasz Produktów Lokalnych w dniu 16 maja 2015 r. w Potoku-Stanach (gm. Potok Wielki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: sala w Lokalnym Centrum Kultury w Potoku-Stanach, 23 -313 Potok Wielki. Czas trwania imprezy: od 10:00 - 18:00. Przewidywana ilość uczestników ok. 200 osób. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Nagłośnienie: - Mikser dźwięku 16 kanałowy - Korektor graficzny - Procesor dźwięku - Aktywne kolumny basowe szt. 2 - Aktywna kolumna trójdrożna szt. 4 - Mikrofony bezprzewodowe 3 szt. na statywach 2. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku LCK (m.in. sprzątanie, zapewnienie środków czystości i higieny osobistej), 3. Koszty porządkowe; - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy min. 2 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci - sprzątanie sali i holu, przed i po imprezie, 4. Kramy wystawiennicze: Zapewnienie wystawcom min. 15 stoisk wyposażonych w: - stoły o wymiarach: min. 2 m/ 80 cm w ilości 11 szt. - stoły o wymiarach : min. 90 cm/90 cm w ilości 4 szt. - stelaże drewniane obite płótnem o wymiarach min. szer. 100 cm, wys. 150 cm szt. 7 5. Usługa konferansjera w tym: - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych - prezentacja stoisk wystawienniczo - handlowych, produktów lokalnych oraz twórców - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas zdemontowania, uporządkowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kiermasz Produktu Lokalnego w dniu 17 maja 2015 r. w Modliborzycach (gm. Modliborzyce)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: plac obok budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Modliborzycach, 23-310 Modliborzyce Czas trwania imprezy: od 10 00 - 17 00. Przewidywana ilość uczestników ok. 200 osób. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Wynajem, dostarczenie, rozstawienie, montaż i demontaż oraz obsługa nagłośnienia, w tym: 1000 W na stronę, 2 monitory odsłuchowe, 2 mikrofony bezprzewodowe. 2. Wynajem i rozstawienie min. 2 namiotów o łącznych wymiarach min. 6 m długości i 2 m szerokości. 3. Wynajem i rozstawienie min. 3 stołów o wymiarach min 2 m długości każdy. 4. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku GOK (m.in. sprzątanie, zapewnienie środków czystości i higieny osobistej) 5. Koszty porządkowe: - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy min. 2 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci. - sprzątanie placu po imprezie, 6. Usługa konferansjera, w tym: - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych - prezentacja stoisk wystawienniczo - handlowych, produktów lokalnych oraz twórców - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas zdemontowania, uporządkowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kiermasz Produktu Lokalnego w dniu 31 maja 2015 r. w Zdziłowicach (gm. Godziszów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: sala w Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Godziszowie o/Zdziłowice Zdziłowice Drugie 109, 23- 302 Godziszów. Czas trwania imprezy: od 14:00 - 19:00. Przewidywana ilość uczestników ok. 200 osób. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Nagłośnienie: wynajem, dostarczenie, rozstawienie, montaż i demontaż oraz obsługa nagłośnienia, w tym minimum: 200 Wat na stronę, 2 monitory odsłuchowe, 2 mikrofony dynamiczne przewodowe, 2 mikrofony pojemnościowe przewodowe, 2 mikrofony bezprzewodowe, konsola 16 kanałowa, na wyposażeniu equalizer i kamera pogłosowa; 2. Zapewnienie i obsługa oświetlenia scenicznego, w tym minimum: pary LED kolorowe 12 szt. 3. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku GCKiP o/Zdziłowice (m.in. sprzątanie, zapewnienie środków czystości i higieny osobistej), 4. Koszty porządkowe: - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy min. 2 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci - sprzątanie sali i holu, przed i po imprezie, 5. Kramy wystawiennicze: - stoły drewniane o wym. 2,0 m x 1 m - 6 szt., ustawienie przed imprezą, rozłożenie i złożenie. Miejsce przechowywania: GCKiP o/Zdziłowice, 6. Konferansjer: prowadzenie imprezy, łącznie 5 godz. - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych - prezentacja stoisk wystawienniczo - handlowych, produktów lokalnych oraz twórców - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas zdemontowania, uporządkowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kiermasz Produktu Lokalnego w dniu 31 maja 2015 r. w Wierzchowiskach (gm. Modliborzyce)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja: Plac przy Lokalnym Centrum Kultury w Wierzchowiskach Pierwszych Czas trwania imprezy: od 12:00 do 22:00 Przewidywana ilość uczestników ok. 500 osób. Zabezpieczenie techniczne i organizacyjne imprezy: 1. Wynajem mobilnej sceny o wymiarach min. 7m x 5m. Rozłożenie sceny przed rozpoczęciem imprezy oraz złożenie po zakończeniu imprezy. 2. Nagłośnienie: aparatura nagłośnieniowa o minimalnej mocy 2x5 kW (strona lewa i prawa), umożliwiająca równomierne pokrycie dźwiękiem terenu imprezy. W tym; - kolumny niskotonowe - 4 szt., - kolumny szerokopasmowe - 4 szt. - odsłuchy aktywne - min. 2 szt. o mocy min. 300W każdy, - mikser audio - min. 12 wejść mikrofonowych, - namiot realizatora dźwięku (2x2m), połączony zbiorczym kablem audio ze sceną, - pełne omikrofonowanie oraz okablowanie sceny (dostosowane do wymagań występujących artystów) - oświetlenie sceniczne (min. PAR 56 - 8 szt.) - transport oświetlenia i nagłośnienia oraz ekipy technicznej na miejsce odbywania się imprezy, - montaż oświetlenia i nagłośnienia w terminie umożliwiającym osiągnięcie gotowości w dniu 31.05.2015 roku, najpóźniej o godzinie 12:00. - demontaż oświetlenia i nagłośnienia po zakończeniu imprezy. 3. Sanitariaty: zabezpieczenie i serwis istniejących toalet w budynku Lokalnego Centrum Kultury (m.in. sprzątanie, zapewnienie środków czystości i higieny osobistej), 3. Koszty porządkowe: - ustawienie przed rozpoczęciem imprezy 4 szt. koszy na śmieci, usuwanie śmieci z koszy, wywóz śmieci. 4. Kramy wystawiennicze: - stoły drewniane o wymiarach min. 2/0,7 m - 8 sztuk, transport i ustawienie przed imprezą oraz odtransportowanie po imprezie. 5. Konferansjer: prowadzenie imprezy; - otwarcie i prowadzenie kiermaszu produktów lokalnych, - prezentacja stoisk wystawienniczo-handlowych, produktów lokalnych oraz twórców, - zapowiadanie punktów kiermaszu zgodnie z programem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas zdemontowania, uporządkowania i odebrania z miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.