To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 68662 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Kamień Krajeński: "Przebudowa ulicy Jeziornej i Sielankowej w miejscowości Kamień Krajeński"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuInwestycja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4008-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47006-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Krajeński, krajowy numer identyfikacyjny
00052745700000, ul.
Plac Odrodzenia
3,
89430
Kamień Krajeński, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 389 45 10, faks
52 388 63 92, e-mail
RRG@kamienkrajenski.pl
Adres strony internetowej (URL): https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulicy Jeziornej i Sielankowej w miejscowości Kamień Krajeński"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych - ul. Jeziornej i ul. Sielankowej w Kamieniu Krajeńskim - polegającą na podniesieniu ich parametrów i poprawie bezpieczeństwa uczestników ruchu poprzez wymianę zdegradowanych warstw nawierzchni jezdni, budowę nawierzchni miejsc parkingowych, zmianę organizacji ruchu, budowę progów zwalniających i chodników oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej na dwóch gruntowych skrzyżowaniach. Przebudowa w/w dróg gminnych realizowana będzie na terenie działek o nr ewid. 1/3, 1/33, 1/34, 1063, 1065, 1067 położonych w obrębie ewidencyjnym Kamień Krajeński: 1) ul. Jeziorna - o długości 490,52m (zaprojektowano jako drogę jednojezdniową, dwukierunkową o szer. jezdni 4m; po lewej stronie zaprojektowano pobocze o szer. 0,75m lub parking dla samochodów osobowych; po prawej stronie przewidziano pozostawienie istniejącego chodnika, do którego należy dowiązać się z projektowaną drogą); 2) ul. Sielankowa - o długości 108,36m (zaprojektowano jako drogę jednojezdniową, dwukierunkową o szer. jezdni 3,5m; po prawej stronie zaprojektowano chodnik od km 0+004,00 do końca odcinka, po lewej stronie zaprojektowano chodnik od km 0+006,62 do km 0+0,051,90). Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót, b) sporządzenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą), c) wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego, d) zagwarantowania wykonania przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, e) zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej, Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". f) transportu materiałów na plac budowy oraz dostarczenia i eksploatację maszyn i urządzeń na własny koszt, g) uzyskania zezwolenia od zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego na cele nie związane z budową przed rozpoczęciem wykonywania robót wykonawca zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985r o drogach (Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.) w zw. z art. 47 ust. 4 ustawy prawo budowlane). Po stronie Wykonawcy leży poniesienie kosztów, o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy. h) poniesienia odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, i) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, j) oznakowania prowadzonych robót, k) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l) zapewnienia na swój własny koszt dostępu do terenów położonych w pobliżu terenu budowy przez cały okres budowy, m) zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót, n) zapewnienie na własny koszt obsługi geodezyjnej (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), o) opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, p) opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: robotnik budowlany (tzn. osoba faktycznie wykonująca roboty budowlano-montażowe); operator sprzętu, maszyn budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45111200-0,
45233220-7,
45233222-1,
45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT451463.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 430049.39 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.