eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej, tj. w Przedszkolu nr 26 i 41, Szkole Podstawowej nr 25 i 29, Gimnazjum nr 11, Zespole Szkół Technicznych i Handlowych, Zespole Szkół Ekonomicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Bielsko-Biała: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej, tj. w Przedszkolu nr 26 i 41, Szkole Podstawowej nr 25 i 29, Gimnazjum nr 11, Zespole Szkół Technicznych i Handlowych, Zespole Szkół Ekonomicznych
Numer ogłoszenia: 68661 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej, tj. w Przedszkolu nr 26 i 41, Szkole Podstawowej nr 25 i 29, Gimnazjum nr 11, Zespole Szkół Technicznych i Handlowych, Zespole Szkół Ekonomicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -CZĘŚĆ nr 1-Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne;wywóz odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 2 -Roboty remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni i zmywalni w budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Międzyrzeckiej 60 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, dostawa i montaż szafy przelotowej dwudzielnej ze stali nierdzewnej); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 3 - Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Pocztowej 28a w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi); wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 4 - Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na parterze w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: uzupełnienie tynków, roboty malarskie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, wymiana drzwi i okna, ścianki działowe); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 5 - Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na parterze i piętrze w budynku Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 6 -Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi, dostawa i montaż blatu łazienkowego pod umywalki blatowe, dostawa i montaż zabudowy drewnianej wnęki z płyty MDF, obsadzanie kratek wentylacyjnych); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 7- Roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Komorowickiej 27 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności: roboty zabezpieczające; roboty malarskie (w szczególności: gruntowanie, szpachlowanie, malowanie korytarzy w piwnicach, siłowni, szatni przy siłowni, pracowni nr 14); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 2.Oświadczenie Wykonawcy (na formularzu Oferta) o: związaniu ofertą przez okres 30 dni; zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi. 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. Uwaga: dokumenty należy składać w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. powinny posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną odręcznym podpisem wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze.zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro pok. nr 13 (koszt w wersji papierowej dla każdej z części nr 1do7 - po 10, 00 zł brutto).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy nr 7 - I piętro pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Przedszkola nr 26 przy ul. Straconki 6 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane w pomieszczeniach kuchni i zmywalni w budynku Przedszkola nr 41 przy ul. Międzyrzeckiej 60 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, dostawa i montaż szafy przelotowej dwudzielnej ze stali nierdzewnej); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Pocztowej 28a w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi); wymianę instalacji sanitarnych i elektrycznych; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na parterze w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: uzupełnienie tynków, roboty malarskie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, wymiana drzwi i okna, ścianki działowe); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców na parterze i piętrze w budynku Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont sanitariatów dla dziewcząt i chłopców w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki płytkowe, izolacje, dostawa i montaż kompletnej systemowej zabudowy sanitariatów z płyt HPL, wymiana drzwi, dostawa i montaż blatu łazienkowego pod umywalki blatowe, dostawa i montaż zabudowy drewnianej wnęki z płyty MDF, obsadzanie kratek wentylacyjnych); instalacje sanitarne i elektryczne; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Komorowickiej 27 w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty zabezpieczające; roboty malarskie (w szczególności: gruntowanie, szpachlowanie, malowanie korytarzy w piwnicach, siłowni, szatni przy siłowni, pracowni nr 14); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. okres gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.