Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Lublin: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Dęblin, Grójec, Hrubieszów oraz siedziby WAM w Lublinie
Numer ogłoszenia: 68660 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Dęblin, Grójec, Hrubieszów oraz siedziby WAM w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Dęblin, Grójec (w ramach tej części zamówienia- wywóz nieczystości ciekłych z internatu WAM w Słomczynie), Hrubieszów i siedziby WAM w Lublinie. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)wyposażenia posesji w pojemniki zgodnie z załącznikiem nr 5) do SIWZ. 2)zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt wszystkich niezbędnych materiałów, środków transportowych i łączności, urządzeń, narzędzi, sprzętu, itp. 3)konserwacji, napraw oraz wymiany pojemników zapewniając należyty ich stan techniczny. 4)opróżniania pojemników i wywożenia nieczystości stałych (oraz ciekłych- dot. tylko Cz. 2 zamówienia), z częstotliwością wykazaną w załączniku nr 5 do SIWZ 5)odstawienia opróżnionych pojemników na miejsce ich postoju, w sposób nie powodujący uszkodzeń schodów, klatek schodowych i altan śmietnikowych. 6)w przypadku, gdy termin opróżnienia pojemników wypada w święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia pojemników w dniu powszednim, poprzedzającym, bądź następnym, wg uzgodnień z Zamawiającym. 7)transportu odpadów komunalnych pojazdem specjalistycznym do miejsca ich składowania. 8)usuwania nieczystości rozsypanych, w związku ze świadczeniem usług, w miejscu opróżniania pojemników i na drodze ich wywożenia (wynoszenia) oraz załadunku. 9)w ramach wynagrodzenia przewidzianego w umowie usuwania odpadów wielkogabarytowych- 2 razy w ciągu roku, z każdego adresu posesji wymienionej w zał. nr 5 do SIWZ, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 10)świadczenia usługi z należytą starannością. 11)interweniowania u organów porządkowych (Policji, Straży Miejskiej) w przypadkach zastawiania dróg dojazdowych do altan śmietnikowych przez jakiekolwiek pojazdy, pomimo istniejącego oznakowania, żądając ich usunięcia (odholowania). 12)prowadzenia w zakresie obowiązującej ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008) selektywnego zbierania i odbierania odpadów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.41.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)zezwolenie na wywóz nieczystości ciekłych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wydane przez upoważniony organ na podstawie przepisów art. 7 ust 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.)- dot. tylko Cz. 2 zamówienia- Grójec (internat WAM w Słomczynie). 3)aktualny dokument potwierdzający, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonym przez właściwy organ na podstawie art. 9b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r., Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.)- dot. każdej części zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok.123.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1 pok.105 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia- Dęblin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Dęblin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia- Grójec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w Grójec - Słomczyn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.41.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia- Hrubieszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z budynków Internatów stanowiących własność Skarbu Państwa- Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Lublinie, zlokalizowanych w m. Hrubieszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia- Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wywozu nieczystości komunalnych z siedziby WAM w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Roboty budowlane polegające na przebudowie węzła cieplnego w Domu Studenta przy ul. Niecałej 8 w Lublinie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- ZZP.260.1.12.2024 - Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.
- Usługa zorganizowania turnusu kolonijnego dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, pielęgnacja, obsługa dnia meczowego Stadionu Piłkarskiego w ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- Świadczenie usług opróżniania i czyszczenia z substancji ropopochodnych urządzeń na kanalizacji deszczowej na terenie Krakowa
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.