eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Kleszczów: KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW
Numer ogłoszenia: 68632 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów , ul. Sportowa 3, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313133, faks 044 7313132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONCEPCJA, WIZUALIZACJA, PROJEKT, WYKONAWSTWO I MONTAŻ W PASIE DROGOWYM TABLIC INFORMACYJNYCH DLA GMINY KLESZCZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: 1) Koncepcja i wizualizacja projektu tablic informacyjnych. a. Zamówienie obejmuje przedstawienie koncepcji dwóch rodzajów tablic informacyjnych: - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie, b. Wszystkie znaki informacyjne będą usytuowane w pobliżu dróg wjazdowych do Gminy Kleszczów w pobliżu witalników gminnych oraz przy wjazdach do stref, c. Wykonawca zobowiązuje się do zaproponowania dwóch wersji wizualizacji tablic, z których to ostateczny projekt zostanie wybrany przez Zamawiającego, d. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia przyjęcia (zatwierdzenia) proponowanej wizualizacji tablic, e. Koncepcja winna obejmować ogólne dane o projektowanej tablicy, takie jak: rodzaj materiału, kolorystyka, sposób zamontowania itp. f. Termin wykonania koncepcji - 30 dni od podpisania umowy. 2) Projekt techniczny tablic informacyjnych a. Zamówienie obejmuje kompletny projekt techniczny tablic informacyjnych, b. Zamawiający wymaga, aby projekt był uzgodniony z Powiatowym Zarządem Dróg oraz Urzędem Gminy Kleszczów, a w przypadku koniecznych zezwoleń na ustanowienie tablic Wykonawca doprowadzi do ich uzyskania, c. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni po całkowitym i należytym wykonaniu zamówienia wraz z wszelkimi pozwoleniami, d. Termin realizacji tej części zamówienia 30 dni po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji i wizualizacji projektu. 3) Wykonawstwo i montaż tablic w pasie drogowym gminy Kleszczów a. Zamówienie obejmuje produkcję 11 tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej przygotowanym projektem, - tablic informacyjnych ułatwiających dojazd do czterech stref przemysłowych oraz przemieszczanie się samochodów między strefami w ilości 6 sztuk, - tablic informacyjnych przy wjeździe do stref przemysłowych zawierające wykaz firm zlokalizowanych w danej strefie w ilości 5 sztuk, b. Wykonawca na własny koszt dostarczy tablice na teren gminy Kleszczów, c. Wykonawca dokona zamontowania wykonanych tablic informacyjnych zgodnie z wcześniej proponowaną ich lokalizacją oraz uzgodnieniami z Powiatowym Zarządem Dróg i Urzędem Gminy Kleszczów, d. Zapłata za realizację tej części przedmiotu umowy zostanie uregulowana w terminie 14 dni od dnia ustawienia tablic informacyjnych i odbiorze prac, potwierdzonych protokołem przekazania tablic, e. Termin realizacji montażu 30 dni od zatwierdzenia projektu przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie usług objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w ciągu 3 ostatnich lat usług zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. 2. Zrealizują usługi w terminie wymaganym przez zamawiającego, tzn. w okresie od dnia 10 kwietnia 2009 roku do dnia 20 lipca 2009 roku. 3. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Przed podpisaniem umowy wykonawca, który wygrał przetarg wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ustalonej w umowie ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny ofertowej brutto)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Imię i nazwisko pracownika wykonawcy, który będzie odpowiedzialny za realizację zamówienia. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4). 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (2006/2008) usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 6. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) imię i nazwisko osoby reprezentującej wykonawców oraz pełnomocnictwo do działania w ich imieniu. 8. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 9. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Atrakcyjność i jakość tablic - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.fundacja-kleszczow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ul. Sportowa 3 97-410 Kleszczów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.